Τρία ελαφριά και υγιεινά σνακ για τα βράδια στο σπίτι

Σπίτι
15/06/2020
Απολαύσεις χωρίς τύψεις και γεύσεις για όλη την οικογένεια

Ένα καλοκαιρινό βράδυ στο σπίτι αποτελεί, ίσως, μία από τις πλέον ιδανικές και ολοκληρωμένες επιλογές ξεκούρασης για όλη την οικογένεια. Έπειτα από μια κουραστική ημέρα, φτάνει η ώρα της χαλάρωσης στη βεράντα ή το μπαλκόνι ή ακόμη και τον καναπέ του σαλονιού. Πριν έρθει αυτή η ώρα της απόλυτης χαλάρωσης όμως, έρχεται η ώρα του βραδινού γεύματος, η οποία, ειδικά στην περίπτωση που αναφερόμαστε σε οικογένεια με παιδιά, είναι… επιτακτική.

Εναπόκειται συνήθως στη μαμά να αποφασίσει τι να φτιάξει για τους υπόλοιπους και ο προβληματισμός είναι μεγάλος: Να είναι κάτι ελαφρύ; Να είναι κάτι υγιεινό γιατί οι μεγάλοι προσέχουμε τη γραμμή μας, αλλά και το τι τρώνε τα παιδιά; Να είναι μήπως κάτι νόστιμο, απολαυστικό και γευστικό γιατί τα καλοκαιρινά βράδια στο σπίτι είναι συνυφασμένα με την καλοπέραση;

Στις περισσότερες περιπτώσεις θέλουμε όλα τα παραπάνω. Και παρά το γεγονός ότι ο συνδυασμός όλων αυτών των παραγόντων δεν είναι εύκολη υπόθεση, έχουμε έναν πολύ σημαντικό λόγο να αισθανόμαστε ανακούφιση: Από την «εξίσωση» του γεύματος έχει αφαιρεθεί το καθάρισμα μετά το δείπνο και το πλύσιμο των πιάτων, το οποίο έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου ο «ειδικός», δηλαδή το Fairy!

Στη λίστα που ακολουθεί, λοιπόν, θα βρεις τρεις προτάσεις για ελαφριά και υγιεινά βραδινά σνακ που θα απολαύσουν μικροί και μεγάλοι.

1. Ρολάκια τορτίγιας με τυρί, γαλοπούλα, λαχανικά και σως

Η τορτίγια είναι ιδανική για το καλοκαίρι, καθώς τρώγεται και κρύα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, προτείνουμε να συνδυαστεί με τυρί, γαλοπούλα, λαχανικά και δύο διαφορετικές σως, τις οποίες θα εξηγήσουμε αμέσως. Η πρώτη είναι η «κίτρινη» με μαγιονέζα light, μουστάρδα, μέλι και λεμόνι. Για τέσσερις τορτίγιες, ανακατεύουμε από μία κουταλιά σούπας του κάθε υλικού σε ένα μπολ με ένα πιρούνι ή για καλύτερο αποτέλεσμα, με τον αναδευτήρα. Η δεύτερη είναι η «λευκή», για την οποία (για τέσσερις τορτίγιες και πάλι) θα χρειαστούμε 200 γρ. γιαούρτι ελαφρύ, μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, λίγο σκόρδο (αναλόγως με το γούστο μας), λεμόνι και δυόσμο. Αλάτι και πιπέρι προσθέτουμε κατά βούληση και ξεκινάμε το τύλιγμά μας, απλώνοντας τη σως που προτιμάμε, στη συνέχεια το τυρί, μετά τη γαλοπούλα και στο κέντρο τα λαχανικά. Μπορούμε να βάλουμε ό,τι λαχανικό θέλουμε: Δροσερό αγγούρι, ντομάτα σε φέτες, πιπεριές, αβοκάντο ή μαρούλι. Τυλίγουμε προσεκτικά την τορτίγια μας και το ελαφρύ, υγιεινό και απολαυστικό σνακ μας είναι έτοιμο.

Τρία ελαφριά και υγιεινά σνακ για τα βράδια στο σπίτι

2. Μους γιαουρτιού με σοκολάτα και μπανάνα

Αντί για το «σκέτο» γιαούρτι που έχουμε συνηθίσει να τρώμε, μπορούμε να κάνουμε μία παραλλαγή και να το σερβίρουμε ως μους. Για τέσσερις μερίδες θα χρειαστούμε 180 ml γάλα, 100 γρ. κουβερτούρα, 500 ml γιαούρτι στραγγιστό, μία κουταλιά της σούπας μέλι και δύο μπανάνες. Αρχικά θα πρέπει να ομογενοποιήσουμε το γάλα με την κουβερτούρα. Πιο αναλυτικά, σε κατσαρολάκι σε χαμηλή φωτιά θα ρίξουμε το γάλα και μόλις αυτό ζεσταθεί, θα ακολουθήσει η κουβερτούρα. Το ανακάτεμα με το σύρμα δεν σταματά έως ότου το γάλα γίνει… σοκολατένιο, οπότε και θα κατεβάσουμε το μείγμα από τη φωτιά και θα το ανακατεύσουμε με το γιαούρτι και το μέλι. Αμέσως μόλις πάρει μια απαλή, κρεμώδη υφή η μους, θα τη μεταφέρουμε σε μπολάκια και θα την τοποθετήσουμε στο ψυγείο, περίπου για δύο ώρες. Πριν τη σερβίρουμε, θα κόψουμε από μισή μπανάνα σε κάθε μπολάκι! Αξίζει όμως να δώσουμε προσοχή στο εξής: Ακόμα κι αν δεν προλάβουμε να πλύνουμε το κατσαρολάκι μας εκείνη την ώρα, αρκεί να το γεμίσουμε με νερό και να ρίξουμε μια σταγόνα από το νέο Fairy Pure 100% Φυσικό Άρωμα περγαμόντο και τζίντζερ. Έτσι, όταν θα επιστρέψουμε στο νεροχύτη, το καθάρισμα θα είναι «παιχνιδάκι»!

Τρία ελαφριά και υγιεινά σνακ για τα βράδια στο σπίτι

3. Ελαφριά σπιτική πίτσα

Μικροί και μεγάλοι λατρεύουν την πίτσα και ναι, υπάρχει υγιεινός τρόπος να την φτιάξουμε μόνοι μας στο σπίτι και να μην επιβαρυνθούμε με έξτρα θερμίδες. Ας δούμε μία εύκολη συνταγή για σπιτική πίτσα μαργαρίτα. Ξεκινώντας από τη ζύμη, θα χρειαστούμε 500 γρ. αλεύρι, 320 ml χλιαρό νερό, 1 φακελάκι ξηρή μαγιά, ζάχαρη, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1½ κ.γλ. αλάτι και λίγο καλαμποκάλευρο για το άνοιγμα.

Ρίχνουμε το αλεύρι σε ένα μπολ μαζί με το αλάτι, ανακατεύουμε και κάνουμε μια «λακκούβα». Σε άλλο μπολάκι διαλύουμε τη μαγιά με λίγο χλιαρό νερό και μία πρέζα ζάχαρη και το σκεπάζουμε με μεμβράνη, ώσπου να αφρίσει και να ενεργοποιηθεί. Όταν αυτό συμβεί, ρίχνουμε τη μαγιά στη «λακκούβα» μας, προσθέτουμε το λάδι και αρχίζουμε να ανακατεύουμε με κουτάλι μέχρι να ομογενοποιηθεί αρκετά το μείγμα. Ζυμώνουμε με δυνατές κινήσεις και αλευρωμένα χέρια μέχρι να έχουμε μια απαλή και εύπλαστη ζύμη. Στη συνέχεια, την τοποθετούμε σε ένα βαθύ μπολ -το οποίο έχουμε ελαφρώς αλευρώσει- και τη σκεπάζουμε με μεμβράνη, ώστε να διπλασιαστεί. Δύο ώρες μετά έχουμε μια ζύμη πίτσας την οποία είτε θα χωρίσουμε στα τέσσερα και θα φτιάξουμε «ατομικές» πίτσες είτε θα ανοίξουμε σε μεγάλο ταψί για μία «οικογενειακή». Προσθέτουμε τα υλικά που μας αρέσουν (σάλτσα ντομάτας, τυρί και λαχανικά ή αλλαντικά) -η πίτσα μαργαρίτα έχει συνήθως μόνο ντομάτα και τυρί, αλλά εμπλουτίζεται με ό,τι μας αρέσει- και ψήνουμε στις αντιστάσεις, στους 220° για περίπου 15 λεπτά της ώρας, αναλόγως με τον φούρνο μας.

Απολαμβάνουμε, λοιπόν, το καλοκαιρινό μας, ελαφρύ δείπνο κάθε βράδυ και δεν προβληματιζόμαστε καθόλου για όλα τα σκεύη που χρησιμοποιούμε, αφού έχουμε στο πλευρό μας τους κατάλληλους «συμμάχους», που μας βοηθούν να έχουμε πεντακάθαρα πιάτα, που μοιάζουν καινούρια, κάθε φορά!

Τρία ελαφριά και υγιεινά σνακ για τα βράδια στο σπίτι