Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

Αλχημείες στην κουζίνα: 5 εύκολα και γρήγορα γεύματα των 10 λεπτών

Αλχημείες-στην-κουζίνα:-5-εύκολα-και-γρήγορα-γεύματα-των-10-λεπτών
0
Όταν ο ήλιος λάμπει, δεν θέλετε να είστε κλεισμένες στην κουζίνα. Ιδού πέντε εύκολες, γρήγορες και πεντανόστιμες συνταγές φιλικές προς τα παιδιά. Θα σας παρακαλάνε για δεύτερο πιάτο!

Η απόδραση από την κουζίνα για να χαρείτε τον ήλιο δεν είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από βαρετά ή ανθυγιεινά γεύματα. Τα παρακάτω θρεπτικά γεύματα για παιδιά φτιάχνονται γρήγορα κι εύκολα κι έτσι τα βλαστάρια σας μπορούν να βοηθήσουν στην προετοιμασία, όποια κι αν είναι η ηλικία τους. Κι όταν αδειάσουν τα πιάτα, το Υγρό Πιάτων Fairy Ultra Original αναλαμβάνει τα υπόλοιπα! Και τώρα οι συνταγές...

Υγιεινά στικς ψαριού 

Ζητήστε από τα παιδιά να σας βοηθήσουν να προσθέσετε 5 κ.σ. αλεύρι, 1 κ.σ. πάπρικα, ξύσμα μισού λεμονιού και αλατοπίπερο σε ένα μπολ. Σε ένα άλλο μπολ, χτυπήστε ελαφρά δυο αβγά. Γεμίστε ένα μεγάλο πιάτο με τριμμένη φρυγανιά (ιδανικά από 3 φρυγανιές ολικής άλεσης). Κόψτε δύο φιλέτα μπακαλιάρου (ή άλλο λευκόσαρκο ψάρι της επιλογής σας) σε στικς και πανάρετέ τα διαδοχικά με το αλεύρι, το αυγό και την τριμμένη φρυγανιά. Τηγανίστε τα για 2 έως 3 λεπτά σε κάθε πλευρά. Απλώστε τα σε χαρτί κουζίνας για να φύγει το περίσσιο λάδι και σερβίρετε με την αγαπημένη σαλάτα των παιδιών σας.

Κρεμώδη ζυμαρικά με μπέικον 

Μαγειρέψτε πέννες ολικής αλέσεως ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευασίας. Ζητήστε από τα παιδιά να κόψουν το μπέικον σε κομμάτια. Σε ένα μεγάλο τηγάνι, τηγανίστε το μπέικον σε ελαιόλαδο μέχρι να πάρει χρώμα και μετά ανακατέψτε το σε ένα δοχείο με κρέμα γάλακτος με μειωμένα λιπαρά. Ταυτόχρονα, στον φούρνο μικροκυμάτων, βράστε λίγο μπρόκολο στον ατμό (κόψτε το σε μπουκετάκια, βάλτε το σε ένα μπολ με λίγο νερό, καλύψτε το με ένα πιάτο και ζεστάνετέ το σε υψηλή θερμοκρασία για 2 λεπτά) και πλύντε το σπανάκι. Προσθέστε το σπανάκι και το μπρόκολο στο τηγάνι, τρίψτε λίγη φρέσκια παρμεζάνα, ανακατέψτε μέχρι να μαραθεί το σπανάκι, προσθέστε τις πέννες, αλατοπιπερώστε και σερβίρετε. Δεν σας αρέσει το μπέικον; Ο σολομός, το κοτόπουλο ή οι γαρίδες έχουν εξίσου καλό αποτέλεσμα. 

Εύκολη πίτσα με πίτα

Αφήστε τα παιδιά να αλείψουν μια πίτα ολικής άλεσης με πουρέ λιαστής ντομάτας και στη συνέχεια πασπαλίστε με διάφορα υλικά, όπως μοτσαρέλα, μανιτάρια, ντοματίνια, καλαμπόκι και φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα. Σε όσους αρέσει να πειραματίζονται ακόμα περισσότερο, μπορούν να προσθέσουν ελιές και τόνο ή ακόμη και μπέικον και γκοργκοντζόλα. Βάλτε το στο φούρνο μέχρι να λιώσει το τυρί και να αρχίσει να ροδίζει. Πασπαλίστε με κομμένα φύλλα βασιλικού και σερβίρετε με μια σαλάτα.

Σπιτικά φαχίτας 

Βάλτε τα παιδιά να λιώσουν ένα μαλακό αβοκάντο με ένα πιρούνι, ενώ εσείς κόβετε τα ντοματίνια. Προσθέστε χυμό από λάιμ, λίγο μαύρο πιπέρι και λίγο φρεσκοκομμένο κόλιαντρο στο αβοκάντο και αφήστε το μείγμα στην άκρη. Στραγγίξτε ένα δοχείο με μαύρα φασόλια, κόψτε στήθος κοτόπουλου σε φέτες και αλείψτε τις με σάλτσα chipotle, κόψτε τις πιπεριές σε μεγάλα στικς και ψιλοκόψτε ένα κρεμμύδι. Τηγανίστε το κρεμμύδι και τις πιπεριές μέχρι το κρεμμύδι να γίνει διάφανο, στη συνέχεια προσθέστε το κοτόπουλο και ψήστε το καλά. Αφήστε τα παιδιά να αλείψουν το μείγμα του αβοκάντο σε μια πίτα, προσθέστε το μείγμα του κοτόπουλου, μετά πασπαλίστε με μαύρα φασόλια και κομματάκια ντομάτας, τρίψτε λίγο τυρί, τυλίξτε και απολαύστε!

Burger γλυκοπατάτας 

Το προηγούμενο βράδυ, ψήστε 3 γλυκοπατάτες στο φούρνο μέχρι να μαλακώσουν (περίπου 40 λεπτά) και αφήστε τις να κρυώσουν όλη τη νύχτα. Για να φτιάξετε τα burgers, τηγανίστε ένα κόκκινο κρεμμύδι και ένα κόκκινο τσίλι (ξεσποριασμένο για να μην είναι πολύ πικάντικο) σε ελαιόλαδο μέχρι να μαλακώσουν. Αφαιρέστε τη σάρκα από τις πατάτες και ανακατέψτε με τα κρεμμύδια και το τσίλι σε ένα μεγάλο μπολ. Ζητήστε από τα παιδιά να σας βοηθήσουν να πολτοποιήσετε 2 κ.σ. τριμμένο κύμινο και μια χούφτα φρεσκοκομμένο κόλιαντρο. Προσθέστε ένα στραγγισμένο κουτί καλαμπόκι, 100 γρ. πολέντα, αλατοπίπερο και ανακατέψτε με τα χέρια σας. Φτιάξτε 4 burgers και μετά βουτήξτε το καθένα σε ένα πιάτο με πολέντα. Τηγανίστε και τις δυο μεριές μέχρι να ροδίσουν και μετά σερβίρετε σε πίτες ολικής άλεσης με τσίλι και φύλλα σαλάτας.

 

0
e547e5fb-4337-3589-8384-47c9dff6d9b95422930400011730318

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies