Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

Τρεις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μες στη θάλασσα και να τονωθείς

Τρεις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μες στη θάλασσα και να τονωθείς

0
Έτσι θα παραμείνεις σε φόρμα τις ημέρες του καύσωνα
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως τους «καυτούς» καλοκαιρινούς μήνες, με τη θερμοκρασία να «αγγίζει» κυριολεκτικά κόκκινο, είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο να παραμείνουμε συνεπείς στη γυμναστηριακή μας ρουτίνα, όσο κι αν το θέλουμε. Η μεταφορά μέσα στον αφόρητο καύσωνα προς και από το γυμναστήριο, η αποπνιχτική κάποιες φορές ατμόσφαιρα του κλειστού χώρου σε συνδυασμό με τις κάθιδρες και ασταμάτητες προπονήσεις, δεν είναι σίγουρα οι ιδανικότερες συνθήκες για να γυμναστεί κάποιος. Ωστόσο, αν καταφέρουμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, να πάμε για μία αναζωογονητική βουτιά στη θάλασσα, μπορούμε να συνδυάσουμε την ξεκούραση και τη χαλάρωση της παραλίας με μερικές ολιγόλεπτες τονωτικές ασκήσεις εκγύμνασης, οι οποίες θα μας βοηθήσουν να παραμείνουμε fit, χωρίς να… λιώσουμε στον ιδρώτα, αφού ενδείκνυνται για «δροσερά» workouts μέσα στο νερό! Παρακάτω έχουμε καταγράψει τρεις αρκετά εύκολες ασκήσεις, για να τολμήσετε έναν εναλλακτικό και πολύ πιο διασκεδαστικό τρόπο εκγύμνασης.

Τα διαχρονικά Jumping Jacks

Το Jumping Jacks, είναι μία από τις γνωστότερες και δημοφιλέστερες ασκήσεις αερόβιας γυμναστικής τόσο στη στεριά, όσο και στη θάλασσα. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μοιάζει εύκολο, όμως έχει έναν μικρό βαθμό δυσκολίας, ειδικά όταν εξασκείσαι μέσα στο νερό. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για ένα μικρό υποβρύχιο άλμα. Θα ξεκινήσετε έχοντας το σώμα σας μέχρι τη μέση κάτω από την επιφάνεια το νερού, τα χέρια χαλαρά δίπλα από τα πλευρά σας και λυγίζοντας τα γόνατα θα κάνετε ένα άλμα, ανοίγοντας τα χέρια, όχι παραπάνω από την επιφάνεια και τα πόδια μέχρι εκεί που μπορείτε. Ένα ικανοποιητικό σετ περιλαμβάνει δέκα επαναλήψεις και 40 δευτερόλεπτα με ένα λεπτό ανάπαυση. Αν θέλετε να… δυσκολευτείτε λίγο παραπάνω, το επόμενο βήμα είναι να προσθέσετε βαράκια στα χέρια ή τα πόδια σας.

Ασκήσεις

Η «καρέκλα» Aqua V

Μία πολύ αγαπημένη άσκηση είναι η Aqua V, αφού το σώμα δηλαδή τα πόδια με τον κορμό, δημιουργούν μία περίπου ορθή γωνία. Η στάση του σώματος θυμίζει αυτή που έχουμε όταν καθόμαστε. Παίρνοντας λοιπόν την ανάλογη στάση μέσα στο νερό, με τα χέρια μας ανοιχτά στο πλάι και διαγράφοντας με αυτά κυκλικές κινήσεις, ανασηκώνουμε ελαφρώς τα πόδια, τόσο ώστε να φαίνονται στην επιφάνεια τα δάχτυλα των ποδιών μας. Με πόδια και κορμό όσο πιο τεντωμένα και ευθεία, προσπαθούμε να «κολλήσουμε» με μία απότομη κίνηση τα γόνατα στο στήθος, επιστρέφοντας έπειτα στην αρχική μας θέση. Το κάθε σετ χρειάζεται 15 με 20 περίπου επαναλήψεις, παρόλα αυτά, για μεγαλύτερη ευκολία, αντί να μαζεύουμε τα γόνατα, μπορούμε να σταθούμε στην αρχική θέση ακίνητες για ένα λεπτό.

Τα ψαλιδάκια

Μία κλασική επίσης άσκηση εκγύμνασης είναι τα ψαλιδάκια. Θα χρειαστεί να καθίσετε ανάσκελα ή και όρθιες, αναλόγως με το τι σας βολεύει, έχοντας όμως τα πόδια απαραίτητα μέσα στο νερό. Με όσο πιο κοφτές και γρήγορες κινήσεις μπορείτε, εναλλάσσετε τα πόδια σας τεντωμένα, το ένα μπροστά, το άλλο πίσω, έτσι ώστε η κίνηση να θυμίζει αυτή από το άνοιγμα το ψαλιδιού. Μπορεί η περιγραφή να το κάνει να μοιάζει απλό, όμως είναι η ιδανική άσκηση για την καλύτερη ενδυνάμωση μηρών και κοιλιακών. Ένα λεπτό συνεχόμενων εναλλαγών, είναι αρκετό για να παραμείνετε σε φόρμα.  
Έχει σημασία να αναφέρουμε πως την ίδια «ιεροτελεστία» που ακολουθείτε στο γυμναστήριο, καλό θα ήταν να κρατήσετε και στην παραλία. Το οποίο σημαίνει πως ένα χαλαρό δεκάλεπτο κολύμπι ή ένα γρήγορο περπάτημα στην ακτή, εκεί που σκάει το κύμα και λίγο πιο μέσα, είναι το κατάλληλο ζέσταμα για να προετοιμάσετε το σώμα σας για τις παραπάνω ασκήσεις.

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies