Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

Τα νέα trends στη γυμναστική που αξίζουν την προσοχή σου

Τα νέα trends στη γυμναστική που αξίζουν την προσοχή σου

0
Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις για το μέλλον του fitness!

Έχοντας μπει και προσαρμοστεί πλέον στους καθιερωμένους ρυθμούς της καθημερινότητας, έχουμε αρχίσει ήδη να θέτουμε τους στόχους μας για τον επερχόμενο χειμώνα. Καλύτερες επιδόσεις στο γραφείο, ποιοτικότερος ελεύθερος χρόνος, μία πιο ωφέλιμη για την υγεία διατροφή και το ξεκίνημα μίας νέας δραστηριότητας, είναι μερικές μόνο από τις απαιτήσεις που έχουν οι περισσότεροι από τον εαυτό τους. Μέσα σε αυτούς συναντάμε πολύ συχνά και τον όρο «σωματική άσκηση», μία συνήθεια, έναν τρόπο ζωής που υπόσχεται όχι μόνο ένα καλλίγραμμο σώμα αλλά και σαφώς μία καλύτερη ποιότητα ζωής από πολλές απόψεις. Όπως και να ‘χει, είτε ανήκεις στην κατηγορία εκείνων που σκοπεύουν να ασχοληθούν μελλοντικά με τη γυμναστική, είτε είναι ήδη για εσένα ένα αναπόσπαστο κομμάτι του προγράμματός σου, παρακάτω έχουμε μαζέψει μερικά από τα πιο πρόσφατα trends που κυριαρχούν στον fitness «κόσμο», για να εμπλουτίσεις με αυτά τις προπονήσεις σου και να έχεις ακόμη πιο δυνατές επιδόσεις!

Η μεγάλη επιστροφή της Yoga

Μπορεί οι εκάστοτε μόδες που προέκυψαν μέσα στα χρόνια να έστρεψαν τον κόσμο σε διαφορετικά και πιο «έντονα» είδη προπόνησης, όπως είναι το TRX ή το CrossFit, όμως η παραδοσιακή yoga που έχει εδραιωθεί πλέον εδώ και παραπάνω από μία δεκαετία στη χώρα μας, δείχνει να ανεβάζει φέτος τη δημοτικότητά της. Χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για την πιο δημοφιλή δραστηριότητα όσον αφορά τα ομαδικά sessions, η οποία κερδίζει συνεχώς φανατικούς θαυμαστές ακριβώς επειδή βελτιώνει όχι μόνο το σώμα αλλά και το πνεύμα του εκπαιδευόμενου. Συγκεκριμένα, έχει αποδειχθεί πως όσοι ασχολούνται με τη yoga έχουν μία πολύ καλύτερη ποιότητα ύπνου, μειωμένα επίπεδα στρες και φλεγμονών στον οργανισμό τους. Το μεγάλο αβαντάζ της βέβαια δεν είναι αυτό, αλλά το γεγονός πως οποιοσδήποτε θέλει, μπορεί να εξασκηθεί από το σαλόνι του σπιτιού του, παρακολουθώντας απλά ένα από τα αμέτρητα μαθήματα που υπάρχουν διαθέσιμα (και μερικά από αυτά χωρίς χρέωση) στο διαδίκτυο.

Τα νέα trends στη γυμναστική που αξίζουν την προσοχή σου

Functional Training ή αλλιώς «Λειτουργική προπόνηση»

Για πολλά χρόνια το functional training θεωρούνταν το «ευαγγέλιο» για έναν προπονητή και σε ένα πρώιμο στάδιο περιλάμβανε ασκήσεις οι οποίες «μιμούνται» κατά κάποιον τρόπο κινήσεις που κάνουν οι ασθενείς για να επιστρέψουν έπειτα από έναν τραυματισμό ή μία επέμβαση στην καθημερινότητά τους. Στο στάδιο στο οποίο έχει εξελιχθεί, περνώντας από τα «χέρια» των φυσικοθεραπευτών σε αυτά των προπονητών, αντλεί στοιχεία από την καθημερινότητα αυτού που γυμνάζεται, δημιουργώντας με αυτά ένα είδος προπόνησης «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα του εκάστοτε αθλητή. Σε αντίθεση με τα μηχανήματα, τον κλασικό δηλαδή τρόπο εκγύμνασης, το functional training δεν απομονώνει συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, αλλά γυμνάζει ταυτόχρονα πολλούς μύες μέσα από φυσικές κινήσεις και ασκήσεις που εστιάζουν στα βάρη, τον συντονισμό και την ισορροπία. Ακολουθώντας τη συγκεκριμένη μέθοδο, θα αποκτήσεις περισσότερη δύναμη αλλά να είσαι σίγουρη πως θα είναι και με τον σωστότερο τρόπο!

Ασκήσεις για… χειμερινούς κολυμβητές

Ένα από τα είδη προπόνησης που αναδείχθηκαν μέσα στο 2019 και όπως όλα δείχνουν θα… «απογειωθεί» τους τελευταίους μήνες τους έτους, είναι αυτό της κολύμβησης, η οποία θεωρείται η «νούμερο ένα» ατομική προπόνηση για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Αυτό συμβαίνει γιατί σε αντίθεση με άλλα είδη workout, αυτό της κολύμβησης εστιάζει περισσότερο στην καλή υγεία του σώματος, ειδικά σε σημεία όπως είναι οι αρθρώσεις και η πλάτη που με τα χρόνια καταπονούνται, παρά στη διαμόρφωσή του. Επιπλέον, δεν είναι λίγοι εκείνοι που μέσα στο 2019 φρόντισαν να μετατρέψουν τις προπονήσεις τους από επίγειες σε… υποβρύχιες, σηκώνοντας βάρη και γυμνάζοντας τους μύες των ποδιών τους στον πυθμένα κάποιας πισίνας. Σε κάθε περίπτωση, αν σε ενδιαφέρει κάτι από τα παραπάνω, οι θερμοκρασίες του Οκτώβρη είναι ιδανικές για να αρχίσεις την «καριέρα» σου ως χειμερινή κολυμβήτρια.

Τα νέα trends στη γυμναστική που αξίζουν την προσοχή σου

Προπονητής εφ’ όλης της ύλης

Όσο οι online κοινότητες του fitness μεγαλώνουν, τόσος περισσότερος κόσμος στρέφεται σε επαγγελματίες προπονητές για να βοηθηθεί και να πετύχει τους στόχους του. Ο στόχος αυτός μπορεί να είναι η συμμετοχή σε ένα μαραθώνιο, η απώλεια βάρους, ακόμη και η εκγύμναση του σώματος για προσωπικούς λόγους. Μπορεί κάποτε ο προσωπικός προπονητής να θεωρούνταν ένα είδος πολυτέλειας, για πολλούς όμως πλέον είναι μία καθημερινότητα. Είναι ο άνθρωπος-μέντορας στον οποίον βασίζονται. Ο προπονητής πλέον δεν περιορίζεται μόνο στο να δημιουργεί και να αναδιαμορφώνει τη γυμναστηριακή ρουτίνα του εκπαιδευόμενου ανάλογα με τις ανάγκες που υπάρχουν, είναι εκείνος που φροντίζει τα γεύματά του και ψάχνει διαρκώς τρόπους για να κάνει αυτό το «fitness» ταξίδι ακόμη πιο επικερδές για τον μαθητή του.

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies