Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

Πέντε tips για να επιστρέψεις εύκολα στο γυμναστήριο μετά το καλοκαίρι

Πέντε tips για να επιστρέψεις εύκολα στο γυμναστήριο μετά το καλοκαίρι

0
Σου αποκαλύπτουμε όλα τα «μυστικά» που θα σε βοηθήσουν να ανακτήσεις τον «χαμένο» ρυθμό σου!

Όσο εύκολο είναι να παραβλέψεις για ένα μικρό διάστημα τις καθημερινές προπονήσεις σου στο γυμναστήριο, τόσο και ίσως ακόμη πιο δύσκολο είναι να καταφέρεις να επιστρέψεις στη…  γυμναστηριακή σου ρουτίνα έπειτα από την «παύση» των καλοκαιρινών διακοπών. Περνάμε έναν ολόκληρο χειμώνα «δουλεύοντας» σκληρά για να αποκτήσουμε τη φυσική κατάσταση που επιθυμούμε και αρκούν μία με δύο εβδομάδες απόλυτης χαλάρωσης για να μας κάνουν να αισθανθούμε ξανά σαν «πρωτάρηδες» μπαίνοντας στο γυμναστήριο. Σαφώς είναι παράλογο να έχουμε την απαίτηση από το σώμα μας να παραμείνει στα ίδια επίπεδα που το αφήσαμε, υπάρχουν όμως οι τρόποι που θα μας διευκολύνουν να βρούμε πιο γρήγορα τη διάθεση για προπόνηση καθώς και τον… «χαμένο» ρυθμό μας.

Βρες το δικό σου κίνητρο

Το πρώτο βήμα για τη μεγάλη επιστροφή, είναι να ανακαλύψεις το «μυστικό» που θα σε παρακινεί να συνεχίσεις να πηγαίνεις στο γυμναστήριο με τον ίδιο ζήλο όπως πριν φύγεις για διακοπές. Ξανασκέψου έναν προς έναν τους λόγους που σε κάνουν να θες να ανανεώσεις τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο και προσπάθησε μέσα από αυτούς να πάρεις ακόμη μεγαλύτερη ώθηση. Άσε για λίγο στην άκρη τους μακροπρόθεσμους στόχους, όπως την απώλεια περιττού βάρους ή το σμιλεμένο κορμί και εστίασε στις μικρές απολαύσεις που σου παρέχουν οι προπονήσεις σου. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει πιο αναζωογονητική αίσθηση από αυτή που έχεις όταν τελειώνεις ένα κάθιδρο, πετυχημένο session!

Μην έχεις παράλογες απαιτήσεις

Ανεξάρτητα από το είδος της σωματικής άσκησης που ακολουθείς, είναι αναπόφευκτο πως γυρίζοντας από τις διακοπές δεν θα έχεις τις ίδιες αντοχές και δυνατότητες με πριν. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα καταφέρεις να φτάσεις ξανά στο ίδιο επίπεδο. Μπορείς ακόμη και να το ξεπεράσεις αν θες! Τον πρώτο καιρό οι προπονήσεις θα είναι επίπονες, δίνοντας όμως τον αναγκαίο χρόνο στο σώμα σου να προσαρμοστεί, να είσαι σίγουρη πως τα επιθυμητά αποτελέσματα θα έρθουν πολύ πιο σύντομα από όσο πιστεύεις.

Πέντε tips για να επιστρέψεις εύκολα στο γυμναστήριο μετά το καλοκαίρι

Κάλεσε… ενισχύσεις

Που πάει να πει πως η παρουσία της κολλητής σου ή του αγαπημένου σου στις προπονήσεις σου, όχι μόνο θα κάνουν πολύ πιο διασκεδαστική την όλη διαδικασία, αλλά θα λειτουργήσουν και ως μία «δέσμευση» που θα σε βοηθήσει να παραμείνεις συνεπής, ακόμη και τις μέρες που ζορίζεσαι λίγο παραπάνω να πας στο γυμναστήριο.

Το «κλειδί» είναι η υπομονή

Το γεγονός πως δεν μπορείς να «πιάσεις» τις προηγούμενες επιτυχίες σου, να τρέξεις εξίσου γρήγορα ή να σηκώσεις τα ίδια κιλά, είναι ένας αποθαρρυντικός παράγοντας που δεν πρέπει να τον αφήσεις να σε επηρεάζει. «Δούλεψε» σκληρά με την ενέργεια και τη δύναμη που διαθέτεις, παράμεινε προσηλωμένη στον στόχο σου και προσπάθησε να είσαι συνεπής στις προπονήσεις σου. Δεν υπάρχει λόγος να πιέσεις τον εαυτό σου και να αυξήσεις το ενδεχόμενο κάποιου μικροτραυματισμού, ο οποίος θα σε κρατήσει ακόμη μεγαλύτερο διάστημα εκτός «γηπέδου».

Πέντε tips για να επιστρέψεις εύκολα στο γυμναστήριο μετά το καλοκαίρι

Πάρε κάποιες μέρες… ρεπό

Ίσως πιστεύεις πως αυτό που χρειάζεσαι τη δεδομένη στιγμή για να επανέλθεις, είναι ένα πρόγραμμα προπόνησης έξι ημερών την εβδομάδα, όμως αυτό θα ήταν ιδιαίτερα επίπονο, αν όχι επικίνδυνο για το σώμα σου. Μία μέρα «ρεπό» από το γυμναστήριο, ισοδυναμεί με μία ημέρα «σκληρής» δουλειάς για το σώμα μας, το οποίο προσπαθεί να ανακάμψει από την τελευταία του προπόνηση. Μην ξεχνάς άλλωστε πως οι μέρες ξεκούρασης, είναι αναπόσπαστο κομμάτι μίας ολοκληρωμένης workout εμπειρίας.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλες τις παραπάνω συμβουλές και συνδυάζοντας τη γυμναστική σου με μία υψηλής θρεπτικής αξίας διατροφή, δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα εκπλαγείς από το πόσο σύντομα θα βρεις τη φόρμα σου!

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies