Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

Περίοδος και άγχος

Περίοδος και άγχος

0
Το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο μπορεί να προκαλέσει άγχος. Γιατί, όμως;

Τι προκαλεί το άγχος του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου;

Εκτός από τους σωματικούς πόνους, τη μελαγχολική διάθεση και το αίσθημα κόπωσης που νιώθουν κάποια κορίτσια, τα χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων μπορούν να προκαλέσουν και άγχος. Και τα επίπεδα των οιστρογόνων πέφτουν λίγο πριν από την περίοδο. Κάποια κορίτσια επίσης αγχώνονται για τους σωματικούς πόνους που ενδέχεται να βιώσουν πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου. Το στρες μπορεί να χειροτερέψει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, με αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερο άγχος.

 

Τι να κάνεις για να ελαττώσεις το άγχος του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου;

Υπάρχουν διάφορα πράγματα που μπορείς να κάνεις για να ανακουφίσεις το άγχος πριν την περίοδο (άγχος του PMS).

1) Μην πιέζεις τον εαυτό σου. Αν γνωρίζεις ότι πρόκειται να σου έρθει περίοδος σύντομα, φρόντισε το πρόγραμμά σου να είναι χαλαρό. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να χαλαρώσεις και να περιποιηθείς τον εαυτό σου. Μπορείς να βγεις βόλτα, να διαβάσεις, να περάσεις λίγο χρόνο μόνη σου, να κάνεις μπάνιο... Οτιδήποτε βοηθά το μυαλό σου να ηρεμήσει.

2) Απόφυγε την καφεΐνη αν υποφέρεις από άγχος προεμμηνορροϊκού συνδρόμου. Η καφεΐνη διεγείρει το νευρικό σου σύστημα και μπορεί να εντείνει το άγχος και τη νευρικότητα που νιώθεις ήδη. Μπορείς να επιλέγεις αφεψήματα βοτάνων χωρίς καφεΐνη. Ή, ακόμα καλύτερα, ένα μεγάλο ποτήρι νερό! Επιπλέον πλεονέκτημα: το να μείνεις ενυδατωμένη θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση άλλων συμπτωμάτων προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, όπως το πρήξιμο και οι κράμπες.

3) Αν υποφέρεις από προεμμηνορροϊκό άγχος, ίσως είναι ακόμα πιο σημαντικό να αντιμετωπίσεις τα σωματικά συμπτώματα του PMS, όπως τις κράμπες και το πρήξιμο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να φροντίσεις ακόμα περισσότερο το σώμα σου. Γυμνάσου, κάνε ζεστά μπάνια και πρόσεξε τη διατροφή σου. Η περίοδος και το άγχος του PMS αντιμετωπίζονται πιο δύσκολα όταν συνοδεύονται από σωματική δυσφορία.

4) Ασκήσου

Η σωματική κίνηση απελευθερώνει ενδορφίνες, φυσικές χημικές ουσίες που εκκρίνονται από τον εγκέφαλο κατά τη διάρκεια της άσκησης, ανεβάζουν τη διάθεσή σου και καταπολεμούν το στρες. Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι έντονη, αρκεί να τονώσει την κυκλοφορία του αίματος και να ανεβάσει λίγο τους παλμούς της καρδιάς σου για να βελτιώσεις τη διάθεσή σου με φυσικό τρόπο. Κάτι τόσο απλό όσο ένα γρήγορο περπάτημα στη γειτονιά σου είναι αρκετό. Επιπλέον πλεονέκτημα: η ελαφριά άσκηση μειώνει και τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου. Καλό αυτό!

5) Κράτα ημερολόγιο

Η καταγραφή των σκέψεών σου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να καταπολεμήσεις το άγχος πριν την περίοδο. Το να εκφράσεις τα συναισθήματά σου μπορεί να σε βοηθήσει να δραπετεύσεις από τον φαύλο κύκλο των αρνητικών σκέψεων που κατακλύζουν το μυαλό σου όταν έχεις άγχος. Δεν χρειάζεται να το δείξεις σε κανέναν, ούτε χρειάζεται να ξαναδιαβάζεις αυτά που έγραψες. Το ζητούμενο είναι να απομακρύνεις το άγχος από το μυαλό σου και να το μεταφέρεις στο χαρτί.

Αν υποφέρεις από σοβαρές αγχώδεις κρίσεις προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, είναι καλό να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό γιατρό για να λάβεις βοήθεια. Μαζί μπορείτε να καταλήξετε στον κατάλληλο τρόπο για να αντιμετωπίσεις το άγχος πριν την περίοδο (άγχος του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου).

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies