Πέντε τονωτικές τροφές που αξίζει να βάλεις στο μενού σου αυτόν το μήνα

Πέντε τονωτικές τροφές που αξίζει να βάλεις στο μενού σου αυτόν το μήνα

0
Για να γίνεις ακόμη πιο λαμπερή με τον πιο φυσικό τρόπο.
Δεν έμειναν πολλές μέρες μέχρι να πούμε «αντίο» και να αφήσουμε πίσω μας τη φετινή άνοιξη, καλωσορίζοντας την πιο «καυτή» και ανέμελη εποχή του χρόνου, το «πολυπόθητο» καλοκαίρι που τόσο πολύ περιμέναμε. Οι λόγοι που οι περισσότερες από εμάς αγαπάμε τόσο πολύ το καλοκαίρι είναι γιατί μας… παρέχει το ιδανικό περιβάλλον για να «φέρουμε» στην επιφάνεια τον καλύτερο εαυτό μας! Που σημαίνει πως με τον καιρό «σύμμαχο», απολαμβάνουμε περισσότερες βόλτες και συναντήσεις με φίλους, η διάθεσή μας «ανεβαίνει» και για κάποιο λόγο γινόμαστε πολύ πιο περιποιητικές με τον εαυτό μας από ό,τι ήμασταν όλο το προηγούμενο διάστημα. Οι εμφανίσεις μας γίνονται πολύ πιο προσεγμένες, η φυσική μας κατάσταση ακολουθεί την ανάλογη ανοδική πορεία, το ίδιο και η διατροφή μας. Αν εσύ δεν έχεις προλάβει ακόμη να μπεις στους παραπάνω… wellbeing ρυθμούς, παρακάτω έχουμε καταγράψει πέντε τονωτικές τροφές, που αξίζει να βάλεις στο καθημερινό μενού σου, για να αποκτήσεις αυτόν το μήνα την τόνωση και τη λάμψη που τόσο χρειάζεσαι!

Αβοκάντο
Το αβοκάντο είναι μία πλούσια πηγή σε βιταμίνη C, βιταμίνη E και αυτοί είναι μόνο δύο από τους αναρίθμητους λόγους για τους οποίους σου προτείνουμε να το εντάξεις άμεσα στη διατροφή σου. Συγκεκριμένα, η βιταμίνη C είναι εκείνη που ενισχύει την επιπλέον παραγωγή κολλαγόνου που υπάρχει στην επιφάνεια του δέρματος, καθώς και της ελαστίνης, χαρίζοντάς μας την πιο σφριγηλή και ελαστική επιδερμίδα. Επιπλέον, σε συνδυασμό με την βιταμίνη Ε, «επιδιορθώνει» τις μικρές βλάβες που έχει υποστεί το δέρμα μας από την απερίσκεπτη έκθεσή του στον ήλιο, καθώς και σημάδια που οφείλονται στο πέρασμα του χρόνου. Το αβοκάντο επίσης, περιλαμβάνει κάλιο, αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή και φυτικές ίνες, θρεπτικά στοιχεία απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και φυσικά τη βέλτιστη λειτουργία του οργανισμού μας, η οποία πρέπει πάντα να είναι προτεραιότητα.
Πέντε τονωτικές τροφές που αξίζει να βάλεις στο μενού σου αυτόν το μήνα
Βρώμη  
Η «βασίλισσα» των δημητριακών, είναι το συστατικό που εφόσον συμπεριλάβεις στο πρωινό σου γεύμα, θα έχεις κερδίσει ένα «σύμμαχο» για μία απαιτητική μέρα. Συγκεκριμένα, η βρώμη περιλαμβάνει τις βιταμίνες B1 και Β2, οι οποίες βοηθούν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και του εγκεφάλου εν γένει, δίνοντάς μας το boost που χρειαζόμαστε για να… ξυπνήσουμε για τα καλά. Επιπλέον, είναι μία τροφή εξαιρετικά ωφέλιμη για το δέρμα, αφού οι νιφάδες της έχουν τη δυνατότητα να απορροφούν τα κατάλοιπα που «μπλοκάρουν» την υγεία του δέρματος, φέρνοντας και διατηρώντας έτσι σε ισορροπία το pH του δέρματος με τον πιο φυσικό τρόπο.

Ξηροί καρποί

Αν μέχρι τώρα έψαχνες το κατάλληλο σνακ για τις… λιγούρες που σε καταδιώκουν κατά τη διάρκεια της ημέρας, μία «χορταστική» χούφτα από ξηρούς καρπούς είναι η απάντηση που αναζητούσες! Οι ξηροί καρποί έχουν πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό μας. Προτίμησε καλύτερα αμύγδαλα, καρύδια ή φιστίκια Αιγίνης, μιας και είναι εκείνα με τις λιγότερες θερμίδες από τα υπόλοιπα και τα πιο δραστικά αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη. Σε κάθε περίπτωση, αν σε καταβάλει ένα αφόρητο συναίσθημα κόπωσης οι ηλιόσποροι, τα κάσιους, το βραζιλιάνικο καρύδι και όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι οι πλούσιες πηγές μαγνησίου που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου ενάντια στην κούραση. Έτσι θα σου χαρίσουν μία αληθινή λάμψη, που θα σε κάνει να λάμπεις από… μέσα προς τα έξω!
Πέντε τονωτικές τροφές που αξίζει να βάλεις στο μενού σου αυτόν το μήνα
Κουρκουμάς
Το «χρυσό» καρύκευμα όπως το αποκαλούν πολλοί διατροφολόγοι, προέρχεται από τη ρίζα του φυτού κουρκούμη και έχει ένα ιδιαίτερο πορτοκαλοκίτρινο χρώμα. Μία κουταλιά του γλυκού σε ένα λαχταριστό smoothie είναι η ποσότητα που μπορείς να λαμβάνεις ημερησίως για να κρατήσεις τη διάθεσή σου στα… ύψη. Εκτός από φυσικό αντικαταθλιπτικό και τρόπος ενίσχυσης του νευρικού συστήματος, ο κουρκουμάς σε συνδυασμό με το λεμόνι, είναι η «μυστική» συνταγή για να επιτύχουμε την πιο… σβέλτη απώλεια βάρους, γνωρίζοντας πως δεν βάζουμε σε κίνδυνο την υγεία μας. Σου προτείνουμε να το τολμήσεις για μία εβδομάδα και δεν θα αργήσει να φανεί η διαφορά στον καθρέφτη σου!

Πράσινο τσάι

Αν σου αρέσουν οι αλλαγές, τότε το πράσινο τσάι μπορεί να γίνει ο ιδανικός και ευεργετικός αντικαταστάτης του καφέ που πίνεις μέχρι σήμερα. Το πράσινο τσάι δεν είναι μόνο ένα εξαιρετικά εύγευστο ρόφημα το οποίο μπορείς να απολαύσεις ζεστό ή παγωμένο. Περιλαμβάνει την επιγαλλοκατεχίνη, μία ουσία αποτελεσματική ενάντια στις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες δημιουργούν προβλήματα στα κύτταρα που υπάρχουν στην επιφάνεια του δέρματος. Δύο με τρία ποτήρια την ημέρα, θα ενυδατώσουν επιπλέον τον οργανισμό σου ενώ μπορούν να προλάβουν τις ρυτίδες και τα ανεπιθύμητα «σκασίματα» του δέρματος.
0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies