5 Συμβουλές προς γονείς για ήρεμο βραδινό ύπνο.

5-Συμβουλές-προς-γονείς-για-ήρεμο-βραδινό-ύπνο.
0
Greece_18

1. Κοιμηθείτε όταν κοιμάται το μωρό σας

Το 20% των ατόμων που υποφέρουν από αϋπνία αναφέρουν ότι η ύπαρξη παιδιών είναι ο σημαντικότερος λόγος για τα προβλήματα ύπνου που αντιμετωπίζουν. Όταν κοιμάται το μωρό σας, προσπαθήστε να κοιμηθείτε κι εσείς. Κοιμηθείτε για 20 λεπτά, που σημαίνει ότι ο ύπνος δεν θα είναι βαθύς, ή για 90 λεπτά, δηλαδή έναν πλήρη κύκλο ύπνου. Ένας δεκάλεπτος ή εικοσάλεπτος υπνάκος μπορεί να είναι μικρής διάρκειας, ωστόσο επαρκεί για να ενισχύσει τα επίπεδα εγρήγορσης και επαγρύπνησης, να ενδυναμώσει τη νοητική επίδοση και τη μνήμη και να βελτιώσει την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων (και τα επίπεδα ψυχικής υγείας). ;

Greece_19

2. Δεχτείτε και καλωσορίστε τις σκέψεις σας με αντικειμενικό τρόπο

Αν πανικοβάλλεστε και κάνετε αγχώδεις σκέψεις όπως «αν δεν κοιμηθώ τώρα, σε μία ώρα θα ξυπνήσει το μωρό και η αυριανή μέρα θα είναι εφιάλτης», δεχτείτε θετικά αυτή τη σκέψη αντί να προσπαθείτε να την καταπολεμήσετε, να την αποφύγετε ή να την ελέγξετε. Το να πείτε «ευχαριστώ»στο μυαλό σας ακόμη και για κάποια αρνητική σκέψη σημαίνει ότι είστε σε θέση να την «παρατηρείτε» από κάποια απόσταση και δεν είστε εγκλωβισμένοι εντός της. ;

Greece_20

3. Αποφύγετε τα φάρμακα για τον ύπνο

Τα υπνωτικά χάπια μπορεί να αποτελούν μια βραχυπρόθεσμη λύση και να προσφέρουν μια σύντομη ανακούφιση σε περιπτώσεις χρόνιας αϋπνίας, ωστόσο δεν αποτελούν τη λύση για τη μακροχρόνια αντιμετώπιση της αϋπνίας. Οι κατευθυντήριες οδηγίες του Εθνικού Ινστιτούτου για την Υγεία και την Κλινική Αριστεία αναφέρουν ότι τα εν λόγω χάπια θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για δύο εβδομάδες. Σε περίπτωση συχνής χρήσης, μπορεί να επιδεινώσουν το πρόβλημα, αυξάνοντας την σωματική και ψυχολογική εξάρτηση σε αυτά, παρόλο που τα περισσότερα χάνουν την αποτελεσματικότητά τους, μόλις τα συνηθίσει ο οργανισμός. Αυτός είναι και ο λόγος που οι ασθενείς στη συνέχεια παίρνουν μεγαλύτερη δόση για να πετύχουν το ίδιο αποτέλεσμα. ;

Greece_22

4. Προσέξτε το βάρος σας

Η παχυσαρκία ή/και η μεγάλη περιφέρεια λαιμού (μεγαλύτερη από 41 εκ) αυξάνει τον κίνδυνο εναπόθεσης λίπους στον φάρυγγα, με αποτέλεσμα το 40% των ανδρών στο Η.Β. να ροχαλίζει, ενώ το 4% υποφέρει από αποφρακτική υπνική άπνοια.

Greece_23

5. Αν ξυπνήσετε στη μέση της νύχτας

Αντίθετα με αυτό που είναι ευρέως γνωστό, το καλύτερο είναι να παραμείνετε στο κρεβάτι και να προσπαθήσετε να χαλαρώσετε και να απολαύσετε την ηρεμία της στιγμής. Προσπαθήστε να περάσετε ήπια σε ένα στάδιο ήρεμης επαγρύπνησης ούτως ώστε να νυστάξετε και να σας πάρει αβίαστα ο ύπνος. Αν αισθάνεστε ότι πρέπει οπωσδήποτε να σηκωθείτε, μην καθυστερήσετε να επιστρέψετε στο κρεβάτι και κάντε κάτι ήπιο και χαλαρωτικό.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, προγραμματίστε πόσο χρόνο είστε διατεθειμένοι να μείνετε στο κρεβάτι άυπνοι πριν σηκωθείτε να κάνετε ένα διάλειμμα. Θέστε ως στόχο να μειώσετε σταδιακά το χρόνο και τη συχνότητα με την οποία σηκώνεστε κάθε βράδυ από το κρεβάτι.

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει