Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

5 Συμβουλές για ένα καλύτερο ύπνο.

5-Συμβουλές-για-ένα-καλύτερο-ύπνο.
0
Greece_12

1. Πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα

«Το να πηγαίνουμε για ύπνο λίγο νωρίτερα κάθε βράδυ έως ότου καταφέρουμε να ξυπνάμε από μόνοι μας το πρωί συμβάλλει στην απεξάρτησή μας από το ξυπνητήρι, το οποίο είναι ό,τι χειρότερο για το σώμα και το πνεύμα», λέει ο Naiman. Το να ξυπνάμε καλά το πρωί είναι εξίσου σημαντικό με το να έχουμε έναν ήρεμο ύπνο το βράδυ.

Greece_13

2. Αδειάστε το μυαλό σας πριν πέσετε για ύπνο

«Οι σκέψεις που κάνουμε τη νύχτα είναι πιο υπερβολικές και πιο πιεστικές», προσθέτει. ; Αδειάστε το μυαλό σας ή γράψτε τις σκέψεις σας σε ένα χαρτί για να τις βγάλετε από μέσα σας. Το πρωί μπορείτε να τις διαβάσετε και να σκεφτείτε ξεκούραστες. Ούτως ή άλλως, σίγουρα θα προστεθούν καινούριες έννοιες την επόμενη μέρα. ;

Greece_14

3. Χαλαρώστε πριν κοιμηθείτε

Το να κοιμάστε σε ένα δροσερό περιβάλλον συμβάλλει στην καλύτερη ξεκούραση. Αποφύγετε την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού και αλκοόλ, γιατί αυξάνει τις καύσεις του οργανισμού και μπορεί να προκαλέσει διαταραχές του ύπνου, όπως για παράδειγμα εφίδρωση.

Greece_16

4. Γελάστε με την ψυχή σας

Φαίνεται ότι το γέλιο συμβάλλει θετικά στον ύπνο. Το γέλιο χαλαρώνει το σώμα, ηρεμεί το μυαλό και φτιάχνει τη διάθεση. Δοκιμάστε να δείτε μια κωμωδία στην τηλεόραση ή να διαβάσετε ένα ευχάριστο βιβλίο. ; ; Μπορείτε επίσης να κάνετε διαγωνισμό γαργαλητού με τα παιδιά σας και τον σύντροφό σας. Το γέλιο θα σας βοηθήσει να αποφορτιστείτε από αυτά που σας απασχολούν.

Greece_17

5. Η κρεβατοκάμαρα δεν είναι κέντρο ψυχαγωγίας

Η σύγχρονη κρεβατοκάμαρα έχει πολλές ηλεκτρονικές συσκευές, κατά τη γνώμη του Naiman. «Η κρεβατοκάμαρα πρέπει να χρησιμεύει μόνο για ύπνο». Φανταστείτε την κρεβατοκάμαρά σας σαν έναν ήρεμο χώρο για περισυλλογή και χαλάρωση, με όσο το δυνατόν λιγότερες συσκευές και οθόνες.

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies