5 Συμβουλές για ένα καλύτερο ύπνο.

5-Συμβουλές-για-ένα-καλύτερο-ύπνο.
0
Greece_12

1. Πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα

«Το να πηγαίνουμε για ύπνο λίγο νωρίτερα κάθε βράδυ έως ότου καταφέρουμε να ξυπνάμε από μόνοι μας το πρωί συμβάλλει στην απεξάρτησή μας από το ξυπνητήρι, το οποίο είναι ό,τι χειρότερο για το σώμα και το πνεύμα», λέει ο Naiman. Το να ξυπνάμε καλά το πρωί είναι εξίσου σημαντικό με το να έχουμε έναν ήρεμο ύπνο το βράδυ.

Greece_13

2. Αδειάστε το μυαλό σας πριν πέσετε για ύπνο

«Οι σκέψεις που κάνουμε τη νύχτα είναι πιο υπερβολικές και πιο πιεστικές», προσθέτει. ; Αδειάστε το μυαλό σας ή γράψτε τις σκέψεις σας σε ένα χαρτί για να τις βγάλετε από μέσα σας. Το πρωί μπορείτε να τις διαβάσετε και να σκεφτείτε ξεκούραστες. Ούτως ή άλλως, σίγουρα θα προστεθούν καινούριες έννοιες την επόμενη μέρα. ;

Greece_14

3. Χαλαρώστε πριν κοιμηθείτε

Το να κοιμάστε σε ένα δροσερό περιβάλλον συμβάλλει στην καλύτερη ξεκούραση. Αποφύγετε την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού και αλκοόλ, γιατί αυξάνει τις καύσεις του οργανισμού και μπορεί να προκαλέσει διαταραχές του ύπνου, όπως για παράδειγμα εφίδρωση.

Greece_16

4. Γελάστε με την ψυχή σας

Φαίνεται ότι το γέλιο συμβάλλει θετικά στον ύπνο. Το γέλιο χαλαρώνει το σώμα, ηρεμεί το μυαλό και φτιάχνει τη διάθεση. Δοκιμάστε να δείτε μια κωμωδία στην τηλεόραση ή να διαβάσετε ένα ευχάριστο βιβλίο. ; ; Μπορείτε επίσης να κάνετε διαγωνισμό γαργαλητού με τα παιδιά σας και τον σύντροφό σας. Το γέλιο θα σας βοηθήσει να αποφορτιστείτε από αυτά που σας απασχολούν.

Greece_17

5. Η κρεβατοκάμαρα δεν είναι κέντρο ψυχαγωγίας

Η σύγχρονη κρεβατοκάμαρα έχει πολλές ηλεκτρονικές συσκευές, κατά τη γνώμη του Naiman. «Η κρεβατοκάμαρα πρέπει να χρησιμεύει μόνο για ύπνο». Φανταστείτε την κρεβατοκάμαρά σας σαν έναν ήρεμο χώρο για περισυλλογή και χαλάρωση, με όσο το δυνατόν λιγότερες συσκευές και οθόνες.

0
f99687dd-719c-3e8b-86a3-9e946c3d9ef7151709150823061074
ΚΟΥΠΟΝΙ
€ 1.00
Έκπτωση για την αγορά ενός αφρού 250ml ή ενός Gel 200ml Gillette

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει