Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

Τα ιδανικά βραδινά σνακ που μπορείς να τρως πριν τον ύπνο

Τα ιδανικά βραδινά σνακ που μπορείς να τρως πριν τον ύπνο

0

Μην αφήσεις το στομάχι σου άδειο αλλά και μην το επιβαρύνεις λίγο πριν τον ύπνο.

Αν είσαι fan της υγιεινής διατροφής, σίγουρα θα γνωρίζεις τη σπουδαιότητα που έχουν τα ενδιάμεσα των βασικών γευμάτων, δηλαδή τα σνακ. Είναι ένας τρόπος να διώχνεις το αίσθημα της πείνας, χωρίς να επιβαρύνεις το στομάχι σου πολύ και χωρίς να γεμίζεις το σώμα σου με περιττές θερμίδες. Πολλές είναι οι φορές που στην προσπάθεια να φας υγιεινά, παίρνεις το δείπνο σου αρκετά νωρίς, με αποτέλεσμα να έχεις πεινάσει ξανά μέχρι την ώρα του ύπνου. Είναι σωστό να φας λίγο πριν πέσεις στο κρεβάτι; Υπό τις σωστές προϋποθέσεις, ναι.

 

Ποια σνακ δεν είναι ιδανικά για βράδυ;

Οι μεγάλες ποσότητες είναι το βασικό που θα πρέπει να αποφύγεις τις ώρες αυτές. Επιπλέον, απόφυγε τα σνακ σου πριν τον ύπνο (αλλά και γενικότερα) να περιέχουν πολλά κορεσμένα λιπαρά, αλάτι και πρόσθετη ζάχαρη. Οι πολύ επεξεργασμένες τροφές θα πρέπει να μένουν μακριά από το πρόγραμμά σου γενικότερα, πόσο μάλλον τις ώρες που είναι κοντά στο σημαντικό κεφάλαιο «ύπνος», όπου το σώμα σου πρέπει να είναι ανάλαφρο και χαλαρό.

 

Τι μπορείς να τρως πριν τον ύπνο;

Τι θα πρέπει να προτιμήσεις τελικά; Αν νιώθεις το αίσθημα πείνας, καλό είναι να μην κοιμηθείς με άδειο στομάχι. Ηρέμησε τον οργανισμό σου και ικανοποίησε το σώμα σου καταναλώνοντας κάτι ελαφρύ και μικρό. Προτιμότερο είναι να επιλέξεις σύνθετους υδατάνθρακες και μέτρια ποσότητα πρωτεΐνης. Ο συνδυασμός θα σε χορτάσει και θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια χωρίς να σε επιβαρύνει. Παρακάτω θα βρεις μερικούς ιδανικούς συνδυασμούς για σνακ πριν τον ύπνο που θα καλύψουν το αίσθημα της πείνας αλλά και θα σε διατηρήσουν ανάλαφρη χωρίς να επιβαρύνουν το πεπτικό σου σύστημα.

 

Μερικές καλές ιδέες για σνακ πριν από τον ύπνο που περιέχουν τα παραπάνω είναι:

 

  • Μια φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης με δύο φέτες γαλοπούλα
  • 1 ποτήρι γάλα 1,5% με λίγη βρώμη
  • 2 κράκερ ολικής άλεσης με τυρί cottage και λίγο μέλι
  • 2 φρυγανιές ολικής με λίγο φυστικοβούτυρο ή ταχίνι
  • Μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς και ένα ακτινίδιο
  • 1 αυγό βραστό με μισό αγγούρι σε φέτες
  • Δύο καρότα σε στικς και δύο κουταλιές της σούπας χούμους
  • Ένα γιαούρτι με φρέσκα φρούτα
0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies