Το πρόγραμμα ενδυνάμωσης που θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα

Ευ Ζην
29/07/2020
Εύκολες ασκήσεις που περιορίζουν την όψη φλοιού πορτοκαλιού

Εάν είσαι και εσύ μία από εμάς, που πριν βγούμε στην παραλία, ψάχνουμε στον καθρέφτη τρόπους να καλύψουμε τα σημεία του σώματός μας που δεν μας ικανοποιούν, τότε να είσαι σίγουρη πως διαβάζεις το κατάλληλο κείμενο.

Ανεξάρτητα από τον σωματότυπο που διαθέτει η κάθε μία από εμάς, υπάρχει ένας «εχθρός» που όλες καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, και αυτός δεν είναι άλλος από την κυτταρίτιδα. Τι κι αν ακολουθούμε μία ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή και προσπαθούμε να γυμναζόμαστε τακτικά; Από την εφηβεία, όταν και παρουσιάσαμε τα πρώτα δείγματα κυτταρίτιδας, δυσκολευόμαστε αρκετά να την περιορίσουμε, ακόμη και αν έχουμε δοκιμάσει κάθε πιθανό τρόπο καταπολέμησης.

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε όμως πως όσο μεγαλώνουμε, τόσο πιο άνιση γίνεται η «μάχη» ενάντια στην κυτταρίτιδα, αφού ενώ εκείνη αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου, η ελαστικότητα της επιδερμίδας μας τείνει να μειώνεται. Ακριβώς για αυτό, η μόνη λύση που μπορεί να περιορίσει την εξάπλωσή της, είναι να επενδύσουμε σε πιο στοχευμένους τρόπους εκγύμνασης. Να εμπλουτίσουμε δηλαδή τις προπονήσεις μας, με ασκήσεις που εστιάζουν στα σημεία που παρουσιάζουν την όψη «φλοιού» πορτοκαλιού. Μερικές από αυτές, τις έχουμε συγκεντρώσει στη λίστα που ακολουθεί παρακάτω.

Πλαϊνά ανοίγματα των ποδιών

Τα πλαϊνά ανοίγματα ποδιών, είναι η ιδανική άσκηση για όσες από εμάς δεν έχουμε ιδιαίτερη σχέση με τη φυσική άσκηση, αλλά θέλουμε να βελτιώσουμε το σώμα μας. Για να την πραγματοποιήσουμε, θα ξαπλώσουμε στη δεξιά πλευρά μας, στηρίζοντας τον κορμό μας στον βραχίονα, έχοντας τα πόδια μας σε μία ευθεία. Σηκώνουμε το αριστερό πόδι και το κρατάμε στον αέρα για πέντε δευτερόλεπτα. Έπειτα το κατεβάζουμε αργά. Επαναλαμβάνουμε την ίδια κίνηση άλλες 11 φορές και συνεχίζουμε από την άλλη πλευρά, με ένα σετ των 12 επαναλήψεων.

Το πρόγραμμα ενδυνάμωσης που θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα

Μία «γέφυρα» για δυνατούς γλουτούς

Μία από τις πιο κλασικές και εύκολες ασκήσεις κατά της κυτταρίτιδας, είναι η «γέφυρα», η οποία ξεκινάει με εμάς ξαπλωμένες στο πάτωμα. Λυγίζουμε τα γόνατά μας έχοντας τις πατούσες κολλημένες στο έδαφος και τα χέρια δίπλα από τη μέση μας, με τις παλάμες να «κοιτάνε» προς τα κάτω. Εισπνέουμε σπρώχνοντας τους γοφούς και τον κορμό προς τα πάνω, έτσι ώστε το σώμα μας να σχηματίσει μία ευθεία που θα εκτείνεται έως τα γόνατα. Επαναφέρουμε το σώμα στην αρχική του θέση και έπειτα, επαναλαμβάνουμε την ίδια κίνηση άλλες 15 φορές.

Μία «πεταλούδα» από πόδια

Η «πεταλούδα» είναι η άσκηση που μας επιτρέπει να γυμνάζουμε τους μηρούς, τους γοφούς και τους κοιλιακούς μας. Για να την πραγματοποιήσουμε, θα ξαπλώσουμε ανάσκελα στο πάτωμα, τοποθετώντας τα χέρια στο πάτωμα, σε παράλληλη θέση με τη μέση μας και με τις παλάμες να «κοιτάνε» προς τα κάτω. Ενώνουμε τις πατούσες μας, δημιουργώντας ένα σχήμα που μοιάζει με «πεταλούδα» και εισπνέοντας, πλησιάζουμε τα γόνατα προς το στήθος. Καθώς ανεβάζουμε τα πόδια μας, είναι σημαντικό να μην χαλάσουμε το σχήμα της «πεταλούδας». Εκπνέουμε επαναφέροντας το σώμα αργά στην αρχική του θέση και επαναλαμβάνουμε την ίδια κίνηση για 15 φορές.

Το πρόγραμμα ενδυνάμωσης που θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα

Βαθύ κάθισμα με ένα πόδι

Η άσκηση βαθύ κάθισμα με ένα πόδι, εστιάζει κυρίως στην περιοχή των ποδιών και είναι λίγο πιο απαιτητική από την προηγούμενη. Για να την πραγματοποιήσουμε, θα χρειαστούμε ένα σκαμνί που θα βρίσκεται τοποθετημένο πίσω μας και ενώ εμείς κοιτάμε ευθεία μπροστά, θα τοποθετήσουμε πάνω του, το πέλμα του ποδιού μας. Έχοντας πάρει την αρχική θέση, εισπνέουμε και χαμηλώνουμε τον κορμό σε ευθεία, κάθετα με το πάτωμα και στη συνέχεια, λυγίζουμε το πόδι που στέκεται, έως ότου το γόνατο του πίσω ποδιού (που ακουμπάει στο σκαμνί) να ακουμπήσει το πάτωμα. Παραμένουμε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτό το σημείο και μετά, εκπνέουμε και επιστρέφουμε στην αρχική μας θέση. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία για το άλλο πόδι, συμπληρώνοντας εναλλάξ ένα σετ των 20 επαναλήψεων.

Βαθύ κάθισμα με επιπλέον βάρος

Για να πραγματοποιήσουμε τη συγκεκριμένη άσκηση, θα χρειαστούμε ένα βαράκι ή έστω, ένα βαρύ αντικείμενο (βιβλίο, πλαστικό μπουκάλι γεμάτο νερό, κλπ) που υπάρχει στο σπίτι μας. Στεκόμαστε όρθιες με τα πόδια μας ανοιγμένα τόσο, ώστε να σχηματίζουν μία πυραμίδα. Ενώ κρατάμε με τα δύο μας χέρια το βάρος, εισπνέουμε, κατεβάζουμε αργά το σώμα μας και λυγίζουμε τα γόνατα. Συνεχίζουμε έως ότου οι μηροί μας, βρεθούν παράλληλα με το πάτωμα. Τότε, ανεβαίνουμε εκπνέοντας και επιστρέφουμε στην αρχική μας θέση. Συνεχίζουμε με ένα σετ των 15 επαναλήψεων.

Το πρόγραμμα ενδυνάμωσης που θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα

Ανεξαρτήτως φυσικής κατάστασης, λοιπόν, είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως 20 λεπτά την ημέρα αρκούν, για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα στη «μάχη» μας ενάντια στην κυτταρίτιδα. Συνδυάζοντας τη φυσική άσκηση με την κατανάλωση νερού, φρούτων και λαχανικών, δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα καταφέρουμε να καταπολεμήσουμε την κυτταρίτιδα.