Πώς θα αναδείξεις τα δυνατά σου σημεία μέσα από τη γυμναστική

Ευ Ζην
9/02/2021

Για τις περισσότερες από εμάς, η σωματική άσκηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Ουσιαστικά, η άσκηση είναι μια τέλεια λύση για να κρατάμε το σώμα μας σε φόρμα, να επενδύουμε τον ελεύθερό μας χρόνο σε ασκήσεις που ωφελούν την εξωτερική εμφάνιση αλλά και την υγεία μας και να απομακρύνουμε με φυσικό τρόπο το στρες που συσσωρεύουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Λαμβάνοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω, καταλαβαίνουμε γιατί δεν μπορούμε να παραβλέψουμε για πολλές ημέρες τη φροντίδα της ευεξίας μας.

Ωστόσο, πόσο σίγουρες είμαστε ότι το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούμε είναι όντως το πιο αποτελεσματικό για εμάς; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα, τη «δίνει» ο σωματότυπός μας, αφού με τις κατάλληλες ασκήσεις, μπορούμε να επωφεληθούμε ακόμα περισσότερο, εστιάζοντας και ενδυναμώνοντας τα σημεία που μας κάνουν μοναδικές! Παρακάτω, λοιπόν, έχουμε συγκεντρώσει τα είδη άσκησης που αξίζει να δοκιμάσουμε ανάλογα με τον σωματότυπό μας, καθώς και μερικά χρήσιμα tips που θα μας βοηθήσουν να μην χάνουμε την αγαπημένη μας προπόνηση ακόμα και τις ημέρες που δεν αισθανόμαστε άνετα να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμά μας.

Σωματότυπος σε σχήμα «αχλαδιού»

Σε ό,τι αφορά στις γυναίκες με σωματότυπο σε σχήμα «αχλαδιού», η πλάτη και η μέση είναι πιο στενές, ενώ κατεβαίνοντας προς τα κάτω, δηλαδή στους μηρούς και τους γοφούς, το σώμα «ανοίγει» σε πληθωρικές καμπύλες, καθώς εκεί συγκεντρώνεται περισσότερο λίπος. Το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής για αυτή τη σιλουέτα είναι η αερόβια άσκηση, σε συνδυασμό με κάποιες ασκήσεις ενδυνάμωσης. Σε κάθε περίπτωση, το ποδήλατο ή το τρέξιμο ενισχύουν τη λιποδιάλυση στην περιοχή των ποδιών -όπου συσσωρεύονται συνήθως τα περιττά κιλά- οπότε, καλό είναι να τα κάνουμε μέρος της καθημερινότητά μας. Ένα χαλαρό τρέξιμο αρκεί, ακόμη και τις ημέρες της περιόδου που οποιαδήποτε άσκηση φαντάζει απαιτητική. Έχοντας στο πλευρό μας σερβιέτες όπως οι πολύ λεπτές και διακριτικές Always Ultra Normal, που απορροφούν τα υγρά στη στιγμή και μας προσφέρουν έως και 100% προστασία, θα νιώθουμε ασφάλεια ακόμη και κατά τη διάρκεια της προπόνησής μας εκτός σπιτιού.

Πώς θα αναδείξεις τα δυνατά σου σημεία μέσα από τη γυμναστική

Σωματότυπος σε σχήμα «σανίδας»

Οι γυναίκες που διαθέτουν σωματότυπο σε σχήμα «σανίδας», δεν έχουν έντονες καμπύλες, ούτε πολλά περιττά κιλά, με αποτέλεσμα οι ώμοι, η μέση και οι γοφοί τους, να βρίσκονται σε μία ευθεία. Οι γυναίκες με αυτόν τον σωματότυπο, λοιπόν, χρειάζεται να εστιάσουν στην ενδυνάμωση και το «χτίσιμο» της μυϊκής τους μάζας, κάνοντας το κορμί τους να δείχνει πιο σμιλεμένο. Γυμνάζοντας την πλάτη, τους ώμους, τα χέρια και τους κοιλιακούς, μέσω της yoga ή με ασκήσεις που απαιτούν βάρη και εξασκούν τους μύες των συγκεκριμένων περιοχών, θα δημιουργήσουν περισσότερο όγκο και έτσι, το σώμα τους θα γίνει πιο δυνατό, αναδεικνύοντας τα δυνατά τους σημεία.

Σωματότυπος σε σχήμα «μήλου»

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι γυναίκες έχουν ανοιχτή πλάτη και μέση, αδύνατα, καλλίγραμμα πόδια και λίγο επιπλέον λίπος στην κοιλιά. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό η προπόνηση να συνδυάζει ασκήσεις διαφορετικών ειδών, εστιάζοντας σε πολλές και διαφορετικές περιοχές. Ασκήσεις ενδυνάμωσης των γλουτών και των κοιλιακών, ένα πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης (HIIT),  pilates ή ακόμα και ένα χαλαρό τρέξιμο θεωρούνται ιδιαίτερα ωφέλιμα για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όποιο πρόγραμμα κι αν επιλέξεις, το σίγουρο είναι ότι δεν θα χάσεις καμία προπόνηση αφού ακόμα και τις ημέρες τις περιόδου, οι σερβιέτες Always Ultra Normal, σου επιτρέπουν να αθλείσαι με άνεση και χωρίς το άγχος ενός απρόβλεπτου λεκέ.

Σωματότυπος σε σχήμα «κλεψύδρας»

Παρότι ο σωματότυπος σε σχήμα «κλεψύδρας» θυμίζει εκείνον σε σχήμα «αχλαδιού», η διαφορά είναι πως στην πρώτη περίπτωση, η κατανομή του βάρους είναι πιο ομοιόμορφη, με αποτέλεσμα ακόμη και όταν η γυναίκα προσθέτει βάρος, αυτό να παρουσιάζεται σε όλες τις περιοχές του σώματος. Μία γυναίκα με σωματότυπο σε σχήμα «κλεψύδρας», έχει έντονες καμπύλες, μεγάλο στήθος, αλλά λιγότερο μυϊκό όγκο. Καλό θα ήταν, λοιπόν, όσες από εμάς έχουμε αυτόν τον σωματότυπο, να συμπεριλάβουμε στην καθημερινότητά μας ένα πρόγραμμα γυμναστικής που γυμνάζει όλο το σώμα, εστιάζοντας λίγο περισσότερο στη σύσφιξη των μηρών και των μπράτσων.

Πώς θα αναδείξεις τα δυνατά σου σημεία μέσα από τη γυμναστική

Σωματότυπος σε σχήμα «ανάποδο τρίγωνο»

Οι γυναίκες με σωματότυπο σε σχήμα «ανάποδο τρίγωνο» έχουν φαρδιές πλάτες, στήθος μεγαλύτερο από τους γοφούς και στενότερη περιφέρεια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ένα πρόγραμμα γυμναστικής που περιλαμβάνει βάρη σε συνδυασμό με βαθιά καθίσματα (squats) είναι το πλέον κατάλληλο, καθώς ενισχύει τη μυϊκή μάζα του σώματος και ταυτόχρονα, προσφέρει γράμμωση στα πόδια και τους γλουτούς.

Πώς θα αναδείξεις τα δυνατά σου σημεία μέσα από τη γυμναστική

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως ακόμη και αν δεν είμαστε σε θέση να αλλάξουμε τον σωματότυπό μας, υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να τον αγαπήσουμε και να τον αναδείξουμε, ακολουθώντας το κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής και ισορροπημένης διατροφής που μας ταιριάζει και μας κάνει να νιώθουμε όμορφες και με αυτοπεποίθηση!