Η προσφορά της Always στα κορίτσια που το έχουν ανάγκη


Ευ Ζην
3/08/2021
Η Always με την καμπάνια της #MinEisaiApousa ήταν δίπλα στα κορίτσια ώστε να παραμείνουν στο σχολείο, διατηρώντας την αυτοπεποίθησή τους!

Είναι γεγονός!

Όλα ξεκίνησαν από την αρχική έρευνα, σύμφωνα με την οποία εκτιμάται ότι πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα είτε έχουν φύγει νωρίτερα από το σχολείο είτε έχουν λείψει κάποιες μέρες, επειδή δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν προϊόντα υγιεινής κατά την περίοδό τους*!

Μείωση της αυτοπεποίθησης

Το γεγονός αυτό κάνει τις νέες κοπέλες να αισθάνονται λιγότερο σίγουρες για τον εαυτό τους! Επιπλέον, όχι μόνο χάνουν σημαντικές στιγμές στο σχολείο αλλά και αρκετές ευκαιρίες να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους!

Η πρόσβαση σε προϊόντα υγιεινής κατά την περίοδο δεν θα έπρεπε να μπαίνει εμπόδιο στην αυτοπεποίθηση των κοριτσιών ή τις μητέρες τους, καθώς σύμφωνα με την έρευνα, το 18% των μαμάδων δεν αγοράζει προϊόντα πρώτης ανάγκης προκειμένου να αγοράσει σερβιέτες*.

Η δέσμευση της Always!

H Always υποστηρίζει ενεργά τα κορίτσια παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα εδώ και χρόνια, μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα κατά τη διάρκεια της εφηβείας, την ενίσχυση αθλητικών ομάδων αλλά και την καμπάνια #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ, ενάντια στους κοινωνικούς φραγμούς!

Με την καμπάνια #MinEisaiApousa σε συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»,  έχει ξεκινήσει μία σημαντική δράση ώστε τα κορίτσια που αντιμετώπιζαν οικονομικές δυσκολίες, να μη χρειάζεται να λείψουν από το σχολείο!

Μαζί, για το παιδί

Η μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μαζί για το Παιδί» εργάζεται για την ευημερία παιδιών και νεαρών ατόμων που αντιμετωπίζουν τη φτώχεια, την ενδοοικογενειακή βία, την αρρώστια και την αναπηρία. Η Ένωση και τα μέλη της βοηθούν πάνω από 30.000 παιδιά το χρόνο, από τα οποία τα 10.000 σε συστηματική βάση. 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας #MinEisaiApousa, η Οργάνωση ένωσε τις δυνάμεις της με την Always για τη διανομή των προϊόντων γυναικείας υγιεινής σε όλη τη χώρα!

Η αποστολή που ξεπέρασε τις προσδοκίες!

Η καμπάνια #MinEisaiApousa από το πρώτο διάστημα προβολής της έγινε γνωστή σε 450.000 γυναίκες, μέτρησε 2.9 εκατ. εμφανίσεις και 194.000 likes, με σημαντική παρουσία στην τηλεόραση και εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό αλληλεπίδρασης στα social media! Με στόχο να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει τον κόσμο να αναλάβει δράση, η Always ένωσε τις δυνάμεις της με την Πρέσβειρα της καμπάνιας, Ζέτα Δούκα, καθώς και με γνωστές influencers που στήριξαν το μήνυμα της Always και δήλωσαν κι εκείνες «παρουσία» για όλα τα κορίτσια σε ανάγκη!

… και κάπως έτσι, τα καταφέραμε!

Μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», η Always κατάφερε να καλύψει συνολικά τις ανάγκες 5.280 κοριτσιών για ένα χρόνο, προσφέροντας πάνω από 800.000 προϊόντα, σε περισσότερες από 20 πόλεις της Ελλάδας!

ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Εκτιμάται ότι πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα έχουν απουσιάσει από το σχολείο, επειδή δεν μπορούσαν να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.

 

18% των μητέρων δεν έχει αγοράσει προϊόντα 1ης ανάγκης, τουλάχιστον 1 φορά, προκειμένου να αγοράσει σερβιέτες.

 

20% των μαμάδων στην Ελλάδα δηλώνει ότι δυσκολεύεται οικονομικά να αγοράσει σερβιέτες.

 

*Έρευνα σε 500 κορίτσια 12-18 ετών & 500 μητέρες κοριτσιών 12-18 ετών στην Ελλάδα, MRB Οκτ ‘18

*Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Always από την MRB Hellas μεταξύ 12/09 – 20/10/2018, σε πανελλαδικό δείγμα από κορίτσια μεταξύ 12-18 ετών που έχουν ξεκινήσει να έχουν περίοδο και σε συνεργασία με τις μητέρες τους που έδωσαν την συναίνεσή τους ώστε οι κόρες τους να συμμετέχουν στην έρευνα. 500 συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν με μαθήτριες και αντίστοιχα 500 με τις μητέρες τους. Οι αναλογίες διαμορφώθηκαν ώστε να αντιπροσωπεύουν το ηλικιακό κοινό και τον τόπο διαμονής ώστε να αποτελεί ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού πληθυσμού.