ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗ

Οικογένεια
16/03/2020


Συχνές ερωτήσεις για τα κουπόνια χωρίς εκτύπωση

Τι είναι; Είναι ο νέος τρόπος να εξαργυρώσεις τα κουπόνια σου, εύκολα και γρήγορα, από την άνεση του σπιτιού σου χωρίς να τα εκτυπώσεις!

 

«Κουπόνια χωρίς εκτύπωση»

Τι μου προσφέρει;

  1. Ευκολία: εξαργυρώνεις τα κουπόνια σου σε 3 μόνο βήματα, χωρίς να χρειάζεται να τα εκτυπώσεις για να τα χρησιμοποιήσεις!
  2. Άνεση: το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις μία φωτογραφία της απόδειξης αγοράς και να έχεις πρόσβαση στο internet! Η εξαργύρωση των κουπονιών σου μπορεί να γίνει online από το σπίτι σου ή από οποιοδήποτε άλλο σημείο σε βολεύει!

Πώς λειτουργεί;

Είναι πολύ απλό, σε 3 μόνο βήματα!

  1. Αρχικά, προσθέτεις στο Καλάθι σου τα κουπόνια που θέλεις. Στη συνέχεια αγοράζεις τα αντίστοιχα προϊόντα στο σουπερμάρκετ!
  2. Φωτογραφίζεις την απόδειξη αγοράς, την «ανεβάζεις» στο epithimies.gr και συμπληρώνεις τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού!
  3. Μετά τον έλεγχο της απόδειξης, θα ενημερωθείς για την κατάθεση του ποσού έκπτωσης των κουπονιών στο λογαριασμό σου! Εύκολο!

 

Σε ποια σουπερμάρκετ μπορώ να κάνω τις αγορές μου;

Σε οποιοδήποτε από τα παρακάτω:

ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Μασούτης, MyMarket, E-fresh, MarketIn, ΣΥΝΚΑ, Βιδάλης, Χαλκιαδάκης, Γαλαξίας, BAZAAR, Κρητικός, Κρόνος, ΟΚ Markets, Ανδρικόπουλος, Δήμητρα Markets, Μαρκάτο Supermarkets

Πόσα κουπόνια μπορώ να εξαργυρώσω για κάθε προϊόν;

Ένα κουπόνι για κάθε προϊόν!

Κάθε πότε ανανεώνονται τα κουπόνια;

Κάθε μήνα, μπορείς να βλέπεις τα διαθέσιμα κουπόνια στην ιστοσελίδα του epithimies.gr!  

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ

Πώς ανεβάζω/στέλνω την απόδειξη αγοράς μου;

  • Αρχικά φωτογραφίζεις την απόδειξη και την αποθηκεύεις στο κινητό σου.
  • Αν είναι πολύ μεγάλη, τη «χωρίζεις» σε περισσότερες φωτογραφίες.
  • Θα πρέπει να φαίνεται καθαρά και να περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που χρειάζονται: όνομα καταστήματος, ονομασία προϊόντων, ημερομηνία αγοράς, σύνολο πληρωμής.
  • Κάνοντας κλικ στο epithimies.gr και στην ένδειξη «Καλάθι», επιλέγεις το κουμπί «Με χρήση της απόδειξης».
  • Ανεβάζεις τη φωτογραφία της απόδειξης. Για να ολοκληρώσεις την αποστολή της, συμπληρώνεις τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σου!

Γιατί χρειάζεται να φωτογραφίσω την απόδειξη αγοράς μου;

Είναι το απαραίτητο στοιχείο για να εξαργυρώσεις τα κουπόνια σου! Ανεβάζοντας τη φωτογραφία στο epithimies.gr, γίνεται ο έλεγχος αγοράς των προϊόντων αλλά και της διαθεσιμότητας των αντίστοιχων κουπονιών! Έτσι, θα είναι πιο εύκολο να σου επιστραφεί το ποσό έκπτωσής τους!

Πόσες φορές μπορώ να ανεβάσω κάθε απόδειξη;

Μόνο μία φορά!

Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των αποδείξεων που μπορώ να ανεβάσω με την ίδια ημερομηνία;

Ναι. Μπορείς μέχρι 3 αποδείξεις με την ίδια ημερομηνία.

Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των αποδείξεων που μπορώ να ανεβάσω μέσα στην εβδομάδα;

Ναι. Μπορείς μέχρι 20 αποδείξεις στη διάρκεια της εβδομάδας (Δευτέρα έως Κυριακή).

Μέχρι πότε μπορώ να ανεβάσω μια απόδειξη αγοράς μου;

Έως 7 ημέρες, μετρώντας από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς!

Μπορώ να κάνω όλη τη διαδικασία από το σπίτι μου;

Εννοείται! Από το σπίτι σου ή από οποιοδήποτε άλλο μέρος σε βολεύει, αρκεί να έχεις πρόσβαση στο internet!

Είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο internet για τη διαδικασία αποστολής της απόδειξής μου;

Ναι! Η διαδικασία γίνεται online και να ολοκληρωθεί χρειάζεται σύνδεση είτε μέσω Wi-Fi, είτε μέσω δεδομένων!

Πώς μπορώ να ελέγχω την κατάσταση των αποδείξεων που έχω ανεβάσει έως τώρα;

Αφού καταχωρήσεις την απόδειξή σου με φωτογραφία, θα λάβεις ενημέρωση για επιτυχή καταχώρηση απόδειξης στο email που είχες δηλώσει κατά την εγγραφή σου στο epithimies.gr. Έως τις επόμενες 3 εργάσιμες ημέρες θα λάβεις επιπλέον ενημέρωση στο email για την πορεία της συναλλαγής σου.

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που λάβω μήνυμα ότι δεν βρέθηκε κάποιο κουπόνι στην απόδειξη που ανέβασα;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2103007070 είτε μέσω email στο support@pockee.com. Και στις 2 περιπτώσεις θα χρειάζεται να μας αναφέρεις τον κωδικό χρήστη σου. Για να μάθεις τον κωδικό σου, αρκεί να μπεις στο καλάθι σου και να επιλέξεις «Χρήση απόδειξης». Αναγράφεται στο κάτω μέρος ως Support ID.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ

Πώς & πότε γίνεται η κατάθεση στο λογαριασμό μου;

Από τη στιγμή που η επεξεργασία της απόδειξής σου ολοκληρωθεί με επιτυχία, μέσα στο διάστημα μιας εβδομάδας από την ημερομηνία καταχώρησης, θα κατατεθεί στο λογαριασμό σου το συνολικό ποσό έκπτωσης των κουπονιών που χρησιμοποιήθηκαν!

Είναι τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού ασφαλή;

Ναι! Τα στοιχεία είναι απαραίτητα ΜΟΝΟ για την κατάθεση της αξίας των κουπονιών και χρησιμοποιούνται με ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ! Κανένα «ευαίσθητο» προσωπικό δεδομένο δεν αποθηκεύεται στο κινητό σου τηλέφωνο. Τα στοιχεία του λογαριασμού σου είναι αποθηκευμένα σε κεντρικούς servers της εφαρμογής, κρυπτογραφημένα και με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, προσβάσιμα μόνο κατά τη διαδικασία της κατάθεσης των εκπτώσεών σου. Για αυτόν το λόγο πάντοτε στο κινητό σου θα βλέπεις μόνο τα 4 τελευταία ψηφία του λογαριασμού σου με την μορφή ****1234 και όχι το πλήρες νούμερο. Το μόνο που μπορεί να σου συμβεί παρέχοντας τον τραπεζικό σου λογαριασμό, είναι να λάβεις κατάθεση χρημάτων.

Πώς συμπληρώνω τον αριθμό του τραπεζικού μου λογαριασμού;

Συμπληρώνεις τον αριθμό τραπέζης ή το IBAN, χωρίς κενά και χωρίς παύλες.

Υπάρχει άλλος τρόπος κατάθεσης του ποσού;

Όχι! Το ποσό έκπτωσης των κουπονιών μπορεί να σου επιστραφεί μόνο μέσω τραπεζικού λογαριασμού!

Μπορώ να βάλω τα ίδια στοιχεία κατάθεσης (Τραπεζικός Λογαριασμός) με κάποιον άλλο χρήστη του epithimies.gr;

Έως και 2 χρήστες του epithimies.gr μπορούν να έχουν κοινά στοιχεία κατάθεσης.

Άλλες ερωτήσεις

Υπάρχει περιορισμός στον τρόπο που μπορώ να πληρώσω στο σουπερμάρκετ;

Κανένας απολύτως! Μπορείς να πληρώσεις στο ταμείο είτε με μετρητά, είτε με τη χρήση κάρτας (χρεωστικής, πιστωτικής, κτλ.). Το μόνο που χρειάζεται είναι η απόδειξη λιανικής!

Ισχύει η προσφορά με την επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που κάνω αγορά με τιμολόγιο;

Όχι! Τα κουπόνια μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο με την απόδειξη αγοράς και όχι με τιμολόγιο!

Μπορώ να συνδυάσω τα online κουπόνια με χάρτινα κουπόνια;

Όχι! Το ποσό έκπτωσης που επιστρέφεται αφορά μόνο τα κουπόνια που πρόσθεσες στο Καλάθι σου στο epithimies.gr.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για να μάθω περισσότερα;

Για οποιαδήποτε απορία ή σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, μπορείς να μας καλέσεις στο 210 3007070 καθημερινά 9.00-17.00 ή να στείλεις email στο support@pockee.com