Μικρά, θρεπτικά γεύματα για το γραφείο

Μικρά, θρεπτικά γεύματα για το γραφείο.

Θέλετε να παίρνετε το δικό σας γεύμα στο γραφείο, αλλά σας λείπει η έμπνευση; Ακολουθήστε τις συμβουλές μας για να ετοιμάζετε νόστιμα, φθηνά και θρεπτικά γεύματα!


Πολλά πλεονεκτήματα

Η προετοιμασία του δικού σας γεύματος έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ξέρετε ακριβώς τι τρώτε, και παράλληλα εξοικονομείτε αρκετά χρήματα κάθε μήνα. Αν τρώτε στο γραφείο, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την ευκαιρία για να καταναλώνετε ένα ενημερωμένο γεύμα, κατά προτίμηση σιωπηλά.

Βιώστε το γεύμα με όλες τις αισθήσεις, παρατηρήστε τα σημάδια του σώματός σας και προσπαθήστε να επιβραδύνετε τη διαδικασία. Αποφεύγετε να τρώτε μπροστά στον υπολογιστή, επειδή κινδυνεύετε να φάτε πολύ και να χάσετε τα μηνύματα που σας στέλνει το σώμα σας. Φαγητό στο γραφείο σημαίνει ότι εξοικονομείτε χρόνο για άλλα πράγματα. Για παράδειγμα, για μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο, η οποία σας εξασφαλίζει την τόσο απαραίτητη για την υπόλοιπη μέρα ενέργεια. Αν επιλέξετε να τρώτε τα δικά σας γεύματα μερικές φορές την εβδομάδα, μπορείτε χωρίς τύψεις να τρώτε και έξω δυο-τρεις φορές την εβδομάδα.

 Δεν χρειάζεται να είναι βαρετό

Το κρέας και οι πατάτες/το ρύζι/τα ζυμαρικά διατηρούνται στο ψυγείο αρκετές μέρες. Τα λαχανικά, από την άλλη, έχουν την τάση να χάνουν την ελκυστικότητά τους γρήγορα, ιδίως το μαρούλι, οι ντομάτες και τα αγγούρια που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Επομένως, είναι προτιμότερο να ανανεώνετε καθημερινά το φαγητοδοχείο σας με φρέσκα λαχανικά. Μην ξεχνάτε τα φρέσκα αρωματικά που κάνουν θαύματα στη γεύση και στην εμφάνιση. Κατά προτίμηση μην θερμαίνετε το φαγητοδοχείο σε φούρνο μικροκυμάτων, επειδή κάποιες πλαστικές συσκευασίες αποβάλλουν ανθυγιεινές ουσίες όταν θερμαίνονται.

 Συμβουλές

- Ετοιμάστε αρκετές μερίδες κρέας, κοτόπουλο και σολομό. Αφήστε να κρυώσουν και σερβίρετε με ανθότυρο, αβοκάντο και σαλάτα. Απολαύστε αυτά τα γευστικά πιάτα την επόμενη ημέρα.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

- Βράστε ζυμαρικά, πλιγούρι, κουσκούς ή κινόα την ημέρα που πρόκειται να τα καταναλώσετε.

- Πάντα ετοιμάζετε μεγάλες ποσότητες από σάλτσα κρέατος τις οποίες μπορείτε να συνδυάζετε για παράδειγμα με φασολάκια και καρότα. Τα λαδερά και τα ογκρατέν συνήθως είναι πιο νόστιμα την επόμενη μέρα.

- Ετοιμάστε αρκετές πίτες, κόψτε τις σε μικρά κομμάτια και καταψύξτε τα.

- Επιλέξτε λαχανικά πλούσια σε ίνες όπως μπρόκολο, φασόλια, καρότα, λάχανο και καλαμπόκι. Έχουν μικρότερη περιεκτικότητα σε νερό και διατηρούνται καλύτερα στο φαγητοδοχείο.

- Μην τρώτε απευθείας από το φαγητοδοχείο. Σερβίρετε το φαγητό σε πιάτο για να σας ανοίγει η όρεξη.

- Τοποθετήστε αμέσως ό, τι φαγητό περισσέψει στο φαγητοδοχείο. Διαφορετικά, το βράδυ μπορεί να το καταναλώσετε χωρίς να το καταλάβετε. 

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω