Συμβουλές για τη φροντίδα των μαλλιών στην εμμηνόπαυση

Ομορφιά
9/12/2021

Οι αλλαγές στο σώμα και τη διάθεση μιας γυναίκας, που έρχονται μαζί με την εμμηνόπαυση, είναι αρκετές. Ωστόσο, ευτυχώς σήμερα έχουμε πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες και προϊόντα, που μπορούν να μας βοηθήσουν να τις αντιμετωπίσουμε, χωρίς να επηρεαστεί σημαντικά η ποιότητα της καθημερινότητάς μας. Αυτό που πολλές γυναίκες οι οποίες πλησιάζουν ή βρίσκονται στην εμμηνόπαυση δεν γνωρίζουν, βέβαια, είναι ότι όπως ακριβώς η επιδερμίδα τους, έτσι και τα μαλλιά τους επηρεάζονται σημαντικά από τις ορμονικές αλλαγές που συμβαίνουν στον οργανισμό τους.

 

Πράγματι, οι ανάγκες των μαλλιών μας αλλάζουν ανάλογα με την ηλικία μας και ακόμη περισσότερο, κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης. Τριχόπτωση, μαλλιά αδύναμα, πιο λεπτά και θαμπά είναι μερικά από τα σημάδια της εμμηνόπαυσης, που κάνουν την εμφάνισή τους σε πολλές περιπτώσεις, ζητήματα που οφείλονται κατά βάση στα επίπεδα των οιστρογόνων που πέφτουν.

 

Τα καλά νέα όμως, είναι πως σήμερα έχουμε στη διάθεσή μας επιλογές που μπορούν να μας βοηθήσουν να φροντίζουμε τα μαλλιά μας ανάλογα με την ηλικία μας και καθώς οι βιολογικές μας ανάγκες αλλάζουν. Ιδού, λοιπόν, μερικές συμβουλές για τη φροντίδα των μαλλιών στην εμμηνόπαυση.

 

Ενισχύουμε το κολλαγόνο στον οργανισμό μας μέσω της διατροφής μας

 

Καθώς μπαίνουμε στην εμμηνόπαυση, τα επίπεδα των οιστρογόνων στον οργανισμό μας πέφτουν. Αυτή η ορμονική αλλαγή έχει -μεταξύ άλλων- ως αποτέλεσμα τη μειωμένη παραγωγή κολλαγόνου, μιας δομικής πρωτεΐνης η οποία διατηρεί την επιδερμίδα, τα μαλλιά και τα νύχια μας υγιή και ενισχύει την ελαστικότητά τους. Μπορούμε, λοιπόν, να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας, με τρόφιμα που ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου.

 

Για παράδειγμα, το ασπράδι του αβγού είναι πλούσιο σε προλίνη, ένα πρωτεϊνογενετικό αμινοξύ που είναι απαραίτητο για τη σύνθεση κολλαγόνου. Επίσης, τα καρότα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, που συμβάλλει στην αποκατάσταση των επιπέδων του κολλαγόνου στην επιδερμίδα και βοηθά στην ανάπλαση και αναδόμηση των δερματικών κυττάρων. Την ίδια ώρα, το ακτινίδιο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και η συχνή κατανάλωσή του βοηθά τον οργανισμό να παράγει περισσότερο κολλαγόνο. Επιπλέον, τα αμύγδαλα, τα μούρα και τα πράσινα λαχανικά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη E, ένα θρεπτικό στοιχείο που συνδυαστικά με τη βιταμίνη C, προστατεύει τα κύτταρα που παράγουν κολλαγόνο από τις τοξίνες.

 

Καρύδια

 

Επενδύουμε σε μία ρουτίνα περιποίησης που ενισχύει την ενυδάτωση των μαλλιών

 

Ένα ζήτημα που προβληματίζει αρκετές γυναίκες κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης αλλά και μετά από αυτή, είναι η έντονη τριχόπτωση. Εξαιτίας των μεταβολών που προκύπτουν στις ορμόνες του οργανισμού, οι σμηγματογόνοι αδένες υπολειτουργούν με αποτέλεσμα τα μαλλιά να παρουσιάζουν ξηρότητα, να γίνονται θαμπά και εύθραυστα, ενώ παρατηρείται μία τάση αραίωσης στο τριχωτό της κεφαλής. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να αναγνωρίσουμε τις ανάγκες των μαλλιών μας στην παρούσα φάση, ώστε να εμπλουτίσουμε τη ρουτίνα περιποίησής τους με τους κατάλληλους συμμάχους.

 

Συνεπώς, αυτό που χρειαζόμαστε είναι τα εξειδικευμένα προϊόντα που ενισχύουν την ενυδάτωση των μαλλιών, προστατεύοντας συγχρόνως την επιδερμίδα μας από την ξηρότητα, αλλά και τους ερεθισμούς που αυτή επιφέρει. Ακριβώς αυτό κάνει και η νέα επαναστατική σειρά Hair Biology, η οποία περιλαμβάνει το Pantene Σαμπουάν Menopause Αναζωογόνηση & Ανακούφιση, το απαλό σαμπουάν καθημερινής χρήσης το οποίο «κλειδώνει» την υγρασία στο εσωτερικό της τρίχας, καταπραΰνει και προστατεύει το τριχωτό της κεφαλής, χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά. Μπορούμε να το συνδυάσουμε με το Pantene Conditioner Menopause Αναζωογόνηση & Ανακούφιση, μια εξειδικευμένη σύνθεση που ενισχύει την ενυδάτωση των ξηρών μαλλιών και τους προσφέρει φυσική λάμψη, ενώ συγχρόνως προστατεύει τον όγκο τους.

 

Γυναίκα κάθεται σε γραφείο με βιβλία και υπολογιστή

 

Αφήνουμε τα μαλλιά μας να ξεκουραστούν από το styling και να «ανασάνουν»

 

Στην προσπάθειά μας να καλύψουμε τα «σημάδια» της εμμηνόπαυσης από τα μαλλιά μας, ώστε να δείχνουν εντυπωσιακά και περιποιημένα, καταλήγουμε να τα βάφουμε συχνότερα από όσο χρειάζεται, κάνουμε υπερβολική χρήση των εργαλείων styling και έτσι, επιβαρύνουμε περισσότερο την υγεία τους. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως τα μαλλιά μας είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα σε αυτό το στάδιο, οπότε αυτό που χρειάζονται είναι να ξεκουράζονται και να «ανασαίνουν» περισσότερο. Συνεπώς, αν θέλουμε να απολαμβάνουμε «πλούσια», πυκνά και όμορφα μαλλιά κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, καλό θα ήταν να περιορίσουμε τη χρήση των θερμαντικών εργαλείων styling -όπως το σεσουάρ, το σίδερο ισιώματος ή το ψαλίδι για τις μπούκλες- και να επενδύσουμε σε ένα προϊόν που θα προσφέρει περισσότερη και ορατή πυκνότητα στα μαλλιά μας, χωρίς όμως να τα καταστρέφει.

 

Τι καλύτερο, λοιπόν, από το προηγμένο Pantene Σπρέι Ενίσχυσης Πυκνότητας Της Τρίχας & Ανακούφισης, το εξειδικευμένο προϊόν για την περίοδο της εμμηνόπαυσης που «θωρακίζει» τα αδύναμα μαλλιά, χαρίζοντας μία μοναδική αίσθηση ανακούφισης στο τριχωτό της κεφαλής. Πρόκειται για ένα χρήσιμο σπρέι που δεν χρειάζεται ξέβγαλμα και το οποίο είναι εμπλουτισμένο με Pro-V, βιταμίνη B3 και λευκό τσάι, ενώ δημιουργεί την όψη από 6.500 περισσότερες τούφες. Με λίγα λόγια, είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε στο ράφι του μπάνιου μας, για να βελτιώσουμε αισθητά την όψη των μαλλιών μας.

 

Όσο για τη φθορά που έχει προκληθεί από την τακτική χρήση εργαλείων και προϊόντων styling, υπάρχει η Pantene Μάσκα Αναζωογόνηση & Ενδυνάμωση της σειράς Hair Biology, η αναζωογονητική μάσκα για την περίοδο της εμμηνόπαυσης που δεν περιέχει σιλικόνη, αλλά είναι εμπλουτισμένη με μία ισχυρή σύνθεση από βιταμίνη B7 και Pro-V, κάνοντας τα μαλλιά μας ακόμη πιο δυνατά* και λαμπερά.

 

Pantene Hair Biology Άμεσα πιο γεμάτα* μαλλιά με μία μόνο χρήση

 

Όλες οι παραπάνω είναι μερικές μόνο από τις συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να προστατεύσουμε τα μαλλιά μας κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Πραγματοποιώντας μία ολοκληρωμένη προσπάθεια, αναβαθμίζοντας τη διατροφή, τον τρόπο ζωής μας και τη ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μας με τους κατάλληλους «συμμάχους», θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες που παρουσιάζει ο οργανισμός μας σε αυτήν την περίοδο της ζωής μας, ενισχύοντας ταυτόχρονα την αυτοπεποίθησή μας.

 

*Δύναμη ενάντια στη φθορά από το styling