Δροσερές και όμορφες όλο το καλοκαίρι

Δροσερές και όμορφες όλο το καλοκαίρι!

10 συμβουλές δροσιάς για να αντισταθείτε στη ζέστη!


Καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει, η κούραση από την ασφυκτική ζέστη και την υγρασία δεν μας αφήνει πολλά περιθώρια για τη φροντίδα της εμφάνισής μας. Μπορούμε όμως να αντισταθούμε στη ζέστη με μερικές απλές ιδέες.

Ο ιδρώτας κάνει καλό; Η εφίδρωση είναι μια φυσιολογική λειτουργία που δροσίζει το δέρμα. Όμως η αλήθεια είναι ότι όταν νιώθουμε το δέρμα μας να κολλάει, η δροσιστική δράση του ιδρώτα μάλλον μας αφήνει αδιάφορες. Με 2,5 περίπου εκατομμύρια ιδρωτοποιούς αδένες στο σώμα μας, το πιο πιθανό είναι να δείχνουμε κουρασμένες και ταλαιπωρημένες. Τις μέρες του καύσωνα, η ζέστη είναι αμείλικτη και δύσκολα αντέχεται χωρίς κλιματιστικό. Κι όμως υπάρχει λύση.

Όταν ο ζεστός και υγρός καιρός δεν επιτρέπει τους έντονους ρυθμούς, επιστρατεύστε μερικές εύκολες λύσεις για γρήγορη τόνωση, οι οποίες θα ανακουφίσουν τις ανυπόφορες καλοκαιρινές μέρες και νύχτες σας. Παρακάτω σας προτείνουμε τρόπους για να ελαχιστοποιήσετε την αναστάτωση που η αφόρητη ζέστη μπορεί να προκαλέσει στο δέρμα, στα μαλλιά και στο σώμα σας.

1. Σταγόνες δροσιάς στο πρόσωπο

Πώς μπορείτε να αποκτήσετε αυτή την τέλεια λάμψη του ελαφρά νοτισμένου δέρματος όταν η θερμοκρασία έχει φτάσει στα ύψη; Ψεκάστε το πρόσωπό σας με κρύο νερό από το ψυγείο. Αφού η εφίδρωση ανοίγει και αποφράσει τους πόρους, όπως ο καθαρισμός προσώπου με ατμό, ο ψεκασμός με νερό θα απομακρύνει την υπερβολική λιπαρότητα που οφείλεται στη ζέστη και θα βοηθήσει το πρόσωπο να μείνει καθαρό.

2. Καλοκαιρινά χτενίσματα

Κατά τη διάρκεια της ημέρας πιάστε τα μαλλιά σας αλογοουρά για να μην πέφτουν στο λαιμό και τους ώμους σας. Για ένα υπέροχο βραδινό λουκ, χτενίστε τα μαλλιά σας ψηλά σε κότσο. Δοκιμάστε επίσης τα ρετρό χτενίσματα: ένα ανέμελο γαλλικό twist της δεκαετίας του 1960 ή ένα βικτωριανό σινιόν για να απομακρύνετε τα μαλλιά που κολλούν στο μέτωπο. Για μια πιο casual βραδινή εμφάνιση, πλέξτε τα μαλλιά σας σε μία ή δύο πλεξούδες και τυλίξτε τις γύρω από το κεφάλι.

3. Καπέλο και πάλι καπέλο

Προστατέψτε το πρόσωπό σας από τον μεσημεριανό ήλιο. Επιλέξτε ένα καπέλο που θα σας δροσίζει αλλά και θα σας κολακεύει. Προσθέστε ένα μαντήλι ή μια καρφίτσα σ’ ένα κλασικό ψάθινο καπέλο για να το αναδείξετε. Στα καταστήματα οι επιλογές είναι αμέτρητες: μοναδικά και μοντέρνα σχέδια, ναυτικά καπέλα, μεγάλα πλατύγυρα καπέλα, καπέλα Παναμά και καπέλα με γείσο. Βρείτε διαφορετικά στυλ και χρώματα που ταιριάζουν σε διάφορες περιστάσεις.

4. Ελαφρύ ντύσιμο

Η ζέστη επιτάσσει ελαφρύ ντύσιμο. Τα ρούχα από 100% βαμβάκι και φυσικό λινό ύφασμα απορροφούν τον ιδρώτα και σας βοηθούν να αισθάνεστε και να παραμένετε δροσερές. Όταν αθλείστε στο γυμναστήριο, επιλέξτε ρούχα που απορροφούν τον ιδρώτα. Φυσικά, πρόκειται για συνθετικά και όχι φυσικά υφάσματα. Ακόμη, τα ανοιχτόχρωμα ρούχα αντανακλούν το καυτό φως του ήλιου και μειώνουν τον ιδρώτα που εκπέμπει το σώμα.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

5. Ζήτω ο αέρας

Ενισχύστε την κυκλοφορία του αέρα μέσα στο σπίτι με τη βοήθεια ενός ανεμιστήρα και φροντίστε να δημιουργούνται ρεύματα. Φτιάξτε μια όμορφη χάρτινη βεντάλια και ανεμίστε τη με στυλ για να δροσίσετε το πρόσωπό σας. Εδώ και αιώνες η βεντάλια κάνει θαύματα και αποτελεί ένα όμορφο αξεσουάρ – κάποιες βεντάλιες είναι πραγματικά σαν έργα τέχνης.

6. Το καλοκαίρι θέλει ανοιχτά παπούτσια

Αντικαταστήστε τα αθλητικά και τα μοκασίνια με σανδάλια και πέδιλα. Όταν πέφτει η θερμοκρασία στο δέρμα των ποδιών, μειώνεται η κυκλοφορία του αίματος στα πέλματα, με αποτέλεσμα να δροσίζεται ολόκληρο το σώμα.

7. Δροσερή ενυδάτωση

Μια μάσκα από κρύο λευκό γιαούρτι ενυδατώνει το δέρμα, και δροσίζει άμεσα το πρόσωπο. Επιπλέον, το γιαούρτι λέγεται ότι έχει απολεπιστικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

8. Σαλάτες και μπαχαρικά

Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το καλοκαίρι. Οι σαλάτες και οι ελαφριές τροφές είναι ιδανικές όταν κάνει ζέστη. Προτιμάτε πάντοτε τα φρούτα και τα λαχανικά επειδή περιέχουν νερό και προσφέρουν ενυδάτωση. Από την άλλη πλευρά, οι άνθρωποι που ζουν σε πολύ ζεστές χώρες, όπως η Ινδία, η Ταϊλάνδη και το Μεξικό, πιστεύουν ότι τα καυτερά, πλούσια σε μπαχαρικά φαγητά είναι δροσιστικά. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, η καψαϊκίνη, ουσία που υπάρχει στις καυτερές πιπεριές, ενισχύει την εφίδρωση, και εξατμίζει τον ιδρώτα προσφέροντας προσωρινή ανακούφιση.

9. Ζεστά ροφήματα

Ακούγεται παράλογο, κι όμως η επιστήμη ισχυρίζεται ότι η κατανάλωση ζεστού τσαγιού μπορεί πράγματι να μειώσει την εσωτερική θερμοκρασία του σώματός μας. Υπάρχει ένα πρόβλημα: αυτή η μέθοδος έχει αποτέλεσμα μόνο εάν ο ιδρώτας μας μπορεί να εξατμιστεί. Αν ο καιρός είναι υγρός και ζεστός, είναι προτιμότερο να επιλέξετε ένα δροσερό ποτό. Ενυδατώστε το σώμα σας πίνοντας συχνά νερό για να αντικαταστήσετε τα υγρά που χάνονται με την εφίδρωση. Ετοιμάστε ένα δροσιστικό χυμό καρπούζι: είναι ένα φυσικά γλυκό ποτό πλούσιο σε νερό.

10. Δροσιά στα σημεία ψηλάφησης σφυγμού

Αφήστε να τρέξει κρύο νερό στους καρπούς σας για ένα λεπτό και ρίξτε νερό στους κροτάφους για να μειώσετε την εσωτερική θερμοκρασία σας. Ετοιμάστε μια κρύα κομπρέσα με ρύζι σε μια βαμβακερή κάλτσα, κλείστε την κάλτσα με σπάγκο και βάλτε τη στην κατάψυξη δύο ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι. Επειδή το ρύζι θα διατηρηθεί κρύο, τοποθετήστε την κομπρέσα κάτω από το σεντόνι ή το μαξιλάρι σας για να δροσίζεστε όλη τη νύχτα και να εξασφαλίσετε έναν καλό ύπνο.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω