8 δοκιμασμένα tips για τα υγιή μαλλιά και φρέσκια επιδερμίδα

8 δοκιμασμένα tips για τα υγιή μαλλιά και φρέσκια επιδερμίδα

Μήπως έχετε απορροφηθεί τόσο πολύ στη φροντίδα της οικογένειάς σας που έχετε βάλει σε δεύτερη μοίρα τις δικές σας ανάγκες;


Αν η καθημερινότητα και οι υποχρεώσεις σας, σας κάνουν να αισθάνεστε απεριποίητη, τα tips που ακολουθούν μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε τα πάνω σας.

Για την επιδερμίδα

1. Επενδύστε σε ενεργά συστατικά

Χαρίστε ενέργεια στην κουρασμένη επιδερμίδα σας με έναν «προηγμένο» ενυδατικό ορό, όπως ο ορός Olay Regenerist 3 σημείων, που απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα και έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να προσφέρει εντυπωσιακά πιο σφριγηλή επιδερμίδα στο πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ σε 5 μόλις ημέρες. Αναζητήστε επίσης προϊόντα που περιέχουν roxisomes στη σύνθεσή τους. Πρόκειται για λιποσώματα (μικροσκοπικές φυσαλίδες που αποτελούνται από το ίδιο υλικό όπως και μια κυτταρική μεμβράνη) τα οποία περιέχουν ένα ειδικό ένζυμο που εξουδετερώνει γρήγορα τις φλεγμονές και μπορεί να αποκαταστήσει την κυτταρική φθορά μέσα σε μόλις δύο ώρες, τη στιγμή που το δέρμα χρειάζεται κανονικά μία ολόκληρη ημέρα για να ολοκληρώσει την ίδια διαδικασία από μόνο του.

2. Προσέξτε την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνετε

Αν η επιδερμίδα σας δείχνει κουρασμένη, αποφύγετε την κατανάλωση ζάχαρης και επεξεργασμένων τροφών διότι οι ουσίες αυτές μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονή στον οργανισμό. Η φλεγμονή δημιουργεί ένζυμα που διασπούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη, τις πρωτεΐνες του οργανισμού που συμβάλλουν στη διατήρηση της σφριγηλότητας και νεανικότητας της επιδερμίδας. Προσπαθήστε να ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή που περιλαμβάνει πολλά φρούτα και λαχανικά, πρωτεΐνες, τροφές ολικής άλεσης και βέβαια ελαιόλαδο. Σχετικές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση περισσότερης ποσότητας ελαιόλαδου σε σχέση με το μέσο όρο (πάνω από δύο κουταλάκια του γλυκού τη μέρα) συνδέεται με 31% λιγότερα σημάδια γήρανσης στο δέρμα, χάρη στις πολυφαινόλες (αντιοξειδωτικά) που περιέχει.

3. Αυξήστε την κατανάλωση των υγιών λιπαρών

Μια διατροφή πλούσια σε Ωμέγα-3 και Ωμέγα-6 λιπαρά οξέα (βρίσκονται σε λιπαρά ψάρια, ξηρούς καρπούς και σπόρους) προσφέρει στον οργανισμό αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα κύτταρα και λιπαρά οξέα που ενυδατώνουν την επιδερμίδα από το εσωτερικό.

4. Μάθετε πώς μπορούν να σας ωφελήσουν τα συμπληρώματα διατροφής

Το έλαιο νυχτολούλουδου έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ένα λιπαρό οξύ γνωστό ως GLA (γ-λινολενικό οξύ) που βοηθά το δέρμα να ανακτήσει την ελαστικότητά του. Η βιοτίνη είναι βιταμίνη που βοηθά στο μεταβολισμό των λιπαρών οξέων και είναι απαραίτητη για την καταπολέμηση της ξηρότητας, ενώ το θαλάσσιο κολλαγόνο βοηθά στο σχηματισμό νέων κυττάρων του συνδετικού ιστού. Μην υποτιμάτε επίσης τον ρόλο που παίζουν τα σκευάσματα που βελτιώνουν την υγεία του εντέρου, όπως το acidophilus (οξεόφιλο). Αν το έντερο λειτουργεί σωστά, η υγεία του οργανισμού θα είναι καλύτερη και το δέρμα θα δείχνει πιο φωτεινό.

5. Ενυδατωθείτε

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Σας φαίνεται ψυχαναγκαστικό να πίνετε συνέχεια νερό; Μην ανησυχείτε, μπορείτε τελικά να αγνοήσετε χωρίς τύψεις τον κανόνα «8 ποτήρια νερό την ημέρα». Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο έντυπο The Journal Of Nutrition, οι άνθρωποι που κατανάλωναν πράσινο τσάι καθημερινά για 12 εβδομάδες είχαν πιο ελαστική και λεία επιδερμίδα. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει το τσάι αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα, μεταφέροντας έτσι βασικά θρεπτικά συστατικά που βελτιώνουν την όψη της επιδερμίδας.

Για τα μαλλιά

1. Ελέγξτε τα επίπεδα των ορμονών σας

Ανησυχείτε για τα μαλλιά που χάνετε; Η τριχόπτωση είναι συνηθισμένο πρόβλημα μετά την εγκυμοσύνη, διότι συντελούνται ορμονικές αλλαγές και είναι πιο πιθανό ο σίδηρός σας να είναι χαμηλός. Σε συνδυασμό μάλιστα με το άγχος της φροντίδας του νεογέννητου, η ανάπτυξη και ποιότητα των μαλλιών μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά. Η φερριτίνη είναι μια ειδική μορφή σιδήρου που είναι ιδιαίτερα σημαντική για την υγεία των μαλλιών και μπορεί να ληφθεί ως συμπλήρωμα διατροφής. Το κόκκινο κρέας, το σπανάκι, τα όσπρια και το μπρόκολο είναι πολύ καλές πηγές σιδήρου. Επιπλέον, η βιταμίνη Β12 ενισχύει την αναγέννηση των μαλλιών και μπορεί να σας φανεί χρήσιμη αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα τριχόπτωσης. Θα τη βρείτε σε τρόφιμα όπως ο σολωμός, τα αυγά και τα εμπλουτισμένα δημητριακά.

2. Βγείτε από το σπίτι

Τώρα που η άνοιξη μπήκε για τα καλά, είναι μια καλή ευκαιρία να αναπληρώσετε τα επίπεδα της βιταμίνης D με φυσικό τρόπο. Η συγκεκριμένη βιταμίνη βοηθά στη δημιουργία νέων τριχοθυλακίων και στην ενεργοποίηση των αδρανών τριχοθυλακίων. Ρουφήξτε ήλιο μέσω μιας 10λεπτης έκθεσης χωρίς τη χρήση αντηλιακού (αποφύγετε τις πιο θερμές ώρες της ημέρας και προσέξτε να μην καείτε). Η ηλιακή ακτινοβολία βοηθά επίσης στην εξισορρόπηση των ορμονών που συνδέονται με τον ύπνο, κάτι που σημαίνει ότι έχετε περισσότερες πιθανότητες να είναι ο ύπνος σας βαθύς και αναζωογονητικός ώστε να μπορέσει ο οργανισμός σας να ξεκουραστεί και να επανορθώσει τη φθορά της ημέρας.

3. Περιορίστε το στρες

Φροντίζετε την οικογένειά σας, δουλεύετε σκληρά, προσπαθείτε να βλέπεστε με τις φίλες σας και να κρατάτε ζωντανή τη σχέση σας: με λίγα λόγια, έχετε μια γεμάτη και έντονη ζωή, στο τέλος όμως αισθάνεστε εξαντλημένη. Η τριχόπτωση είναι συνηθισμένο πρόβλημα μετά από περιόδους στρες. Το φυσιολογικό ποσοστό 100-200 τριχών που χάνουμε ημερησίως μπορεί να διπλασιαστεί ή και να τριπλασιαστεί αν βιώσουμε ένα γεγονός που μας προκάλεσε έντονο άγχος. Έχετε επίσης υπόψη σας ότι ορισμένα φάρμακα, όπως αυτά που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία της ακμής και της υπέρτασης, μπορεί επίσης να επηρεάσουν αρνητικά τον φυσιολογικό κύκλο ζωής της τρίχας, με αποτέλεσμα την εμφάνιση τελογενούς αλωπεκίας κατά την οποία τα τριχοθυλάκια εισέρχονται πρόωρα στη φάση της τελογένεσης και τελικά πέφτουν. Βάλτε οπωσδήποτε στο πρόγραμμά σας δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να αποβάλετε το άγχος, όπως ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο ή έναν περίπατο στο πάρκο. Ακόμη και οι μικρές, καθημερινές ενέργειες μπορεί να είναι ιδιαίτερα ωφέλιμες. 

 

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού. Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο 1 κάθε 1 χρόνο.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για αυτό το προϊόν

Έχετε ήδη παραγγείλει το δείγμα