Χαρές και κίνδυνοι της θάλασσας

Χαρές και κίνδυνοι της θάλασσας

Δροσερές βουτιές στο απέραντο γαλάζιο, γέλια και παιχνίδια μέσα κι έξω από το νερό! Το υγρό στοιχείο πρωταγωνιστεί το καλοκαίρι και το κολύμπι είναι μακράν η πιο δημοφιλής και απολαυστική δραστηριότητα.


Η λίστα με τα οφέλη του για τον οργανισμό είναι μακριά και αποκτά προστιθέμενη αξία, όταν γίνεται στη θάλασσα. Εκτός του ότι αποτελεί την πληρέστερη άσκηση, γιατί γυμνάζει ταυτόχρονα όλους τους μύες, το θαλασσινό νερό είναι ευεργετικό για τους πνεύμονες, τις πληγές και τις αρθρώσεις: ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και βοηθά τον οργανισμό μας να καταπολεμήσει τις αλλεργίες. Το κολύμπι είναι επίσης εξαιρετικό αγχολυτικό! Μας δίνει ενέργεια, μας χαλαρώνει, χαρίζει καλύτερη ποιότητα ύπνου και πιο ήρεμη συμπεριφορά.

Όσο για τις παγίδες που κρύβει η θάλασσα; Η λαϊκή σοφία – και οι Έλληνες είναι λαός «ψημένος» στο αλάτι – λέει ότι η θάλασσα θέλει σεβασμό. Και γνώση. Η θάλασσα, δεν είναι επικίνδυνη για όποιον γνωρίζει και προνοεί.

• Φροντίστε να μην «ξεχνάνε» τα παιδιά το σωσίβιό τους, όσο παίζουν στο νερό, ακόμα κι αν διαμαρτύρονται ότι θα μείνουν «στα ρηχά».

• Προτιμήστε τα σωσίβια με τα αποσπώμενα σφουγγαράκια και τις σανίδες εκμάθησης, εργαλεία που χρησιμοποιούνται και στα κολυμβητήρια. Οι κουλούρες, τα μπρατσάκια, τα φουσκωτά γιλέκα και άλλα μέσα, ενοχοποιούνται για ατυχήματα – κανένα, όμως, σωστικό μέσο δεν υποκαθιστά την προσοχή του γονιού. Μη χάνετε τα παιδιά από τα μάτια σας στη θάλασσα.

• Μην κολυμπήσετε για κανέναν λόγο αν δεν έχουν περάσει τουλάχιστον 3 ώρες από το τελευταίο γεύμα σας, όσο δηλαδή διαρκεί η πέψη. Οι λειτουργίες του οργανισμού μας επιβραδύνονται εκείνες τις ώρες, με αποτέλεσμα υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ανακοπής.

• Εξετάστε το βυθό για κοφτερά βράχια ή άλλα επικίνδυνα αντικείμενα στο σημείο όπου θα παίξουν τα παιδιά. Οι βουτιές από τα βράχια μπορεί να γίνουν αιτία σοβαρού τραυματισμού, αν κάποιος δεν έχει εκτιμήσει το βάθος και την ποιότητα του βυθού, αλλά και την ολισθηρότητα και το σχήμα του βράχου.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

• Μην απομακρύνεστε από την ακτή, αν δεν ξέρετε καλό κολύμπι. Αλλά και αν ξέρετε, καλό είναι να μην απομακρύνεστε μόνος/μόνη.

• Αποφύγετε να κολυμπάτε στα ανοιχτά, εκεί όπου υπάρχει το ενδεχόμενο να περνάνε βάρκες ή ταχύπλοα. Σεβαστείτε τις ενδεικτικές πινακίδες, αν υπάρχουν.

• Μην αγνοείτε τυχόν πινακίδες που προειδοποιούν ότι η θάλασσα είναι μολυσμένη ή επικίνδυνη (θαλάσσια ρεύματα, απότομα βράχια, μεγάλα κύματα).

• Αν πάθετε κράμπα, μην πανικοβληθείτε. Χαλαρώστε το σημείο που «πιάστηκε» και κολυμπήστε με αργές κινήσεις προς τα έξω.

• Θυμηθείτε: το ανθρώπινο σώμα δε βουλιάζει! Αν κουραστείτε, απλώς αφεθείτε ακίνητοι στην επιφάνεια ανάσκελα και συνεχίστε μόλις ξεκουραστείτε.

 

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω