Οι 5 καλύτεροι τρόποι για την αντιμετώπιση του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου

Οι 5 καλύτεροι τρόποι για την αντιμετώπιση του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου

Ας είμαστε ειλικρινείς, το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο δεν είναι παιχνίδι. Βρες εδώ 5 συμβουλές που θα κάνουν την διαφορά στην αντιμετώπισή του.


Κράμπες, ευαισθησία στο στήθος, πονοκέφαλοι, πόνοι στην πλάτη, πρήξιμο… για να μην πούμε για την επιθυμία σου να στριγκλίξεις όταν ο σύντροφός σου ξεχάσει να αδειάσει το πλυντήριο πιάτων… ναι, είναι σίγουρο, έχεις το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν κάποια απλά βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να αισθανθείς πολύ καλύτερα.

1. Φρόντισε να ξεκουράζεσαι αρκετά
Προσπάθησε να κοιμάσαι οκτώ γεμάτες ώρες το βράδυ, κάθε βράδυ. Οι σταθερές συνήθειες ύπνου – ακόμα και τα σαββατοκύριακα – μπορούν να περιορίσουν την κυκλοθυμία και την εξάντληση.
Απέφυγε όσο γίνεται το άγχος . Αφιέρωσε χρόνο στον εαυτό σου, απόλαυσε την αγαπημένη σου μουσική, πήγαινε μια βόλτα στο πάρκο, κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ή ακόμα δοκίμασε διαλογισμό ή γιόγκα.

2. Επέλεξε να τρως σωστά
Αν και μια μπάρα σοκολάτα μπορεί να είναι ιδιαίτερα δελεαστική όταν είσαι στα πρόθυρα του προεμμηνορροϊκού, η σωστή διατροφή μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στο πώς αισθάνεσαι.
Προτίμησε να καταναλώνεις έξι μικρά γεύματα την ημέρα αντί για τρία μεγάλα. Όσο πιο συχνά τρως, τόσο πιο εύκολο είναι για τα σάκχαρα στο αίμα σου να σταθεροποιηθούν, βοηθώντας έτσι στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων.
Ελάττωσε τα λιπαρά, τη ζάχαρη και το αλάτι.
Περιόρισε την καφεΐνη και το αλκοόλ , ή κόψε τα εντελώς.
Επέλεξε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τροφές ολικής άλεσης, φασόλια, καστανό ρύζι ή φακές. Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο επίσης μπορούν να βοηθήσουν.

3. Χρησιμοποίησε συμπληρώματα
Αν η διατροφή σου είναι καλή αλλά εξακολουθείς να υποφέρεις από το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο, τότε μπορείς να μιλήσεις με το γυναικολόγο σου για να πάρεις συμπληρώματα. Συμπληρώματα ασβεστίου, μαγνησίου ή ακόμα και η βιταμίνη Ε μπορούν να βοηθήσουν.

4. Κάνε λίγη γυμναστική
Μπορεί να μην σου κάνει κέφι, αλλά η αεροβική γυμναστική μπορεί να σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα. Στην πραγματικότητα, μελέτες δείχνουν ότι αυτές οι μέρες του μήνα αποτελούν ιδανικό διάστημα για άσκηση.
Η άσκηση μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση και να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου σου. Ήπιες διατάσεις μπορούν επίσης να βοηθήσουν με τους πόνους και τις κράμπες της περιόδου.

5. Ζήτα βοήθεια
Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν βοηθά ουσιαστικά, τότε θα πρέπει να πας στο γυναικολόγο σου για να μάθεις για θεραπείες κατά του προεμμηνορροϊκού. Μπορεί να χρειαστεί να πάρεις παυσίπονα ή και άλλα φάρμακα που θα σε βοηθήσουν.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Άλλες ιδέες που μπορούν να κάνουν αυτές τις μέρες του μήνα πιο εύκολες

Αρχικά, σιγουρέψου ότι χρησιμοποιείς την προστασία που σου ταιριάζει καλύτερα.

Επίσης, δες τις συμβουλές μας για το πώς να αντιμετωπίσεις τις κράμπες.

Πες μας τη γνώμη σου

Θέλουμε πολύ να ακούσουμε τις συμβουλές σου. Μήπως έχεις κάποια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει κι άλλες γυναίκες;

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Εγω συνηθως παιτνω καποιο παυσιπονο και ο γιατρος μου χει πει πως ποναω γιατι εχω πολυ καλη ωορηξια

  • Αναφορά

μπραβο σας πολυ βοηθητικο το αρθρο σας!! θα ακολουθησω τις συμβουλες σας οπωσδηποτε!!! καλημερα σας!!!! :)

  • Αναφορά

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού. Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο 1 κάθε 1 χρόνο.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για αυτό το προϊόν

Έχετε ήδη παραγγείλει το δείγμα