Εγκυμοσύνη & Ακράτεια

Εγκυμοσύνη & Ακράτεια

Μάθε γιατί συμβαίνει αυτό και πώς μπορείς να το διαχειριστείς ώστε η μόνη σου έννοια να είναι αυτή που πρέπει - το μικρό σου.


Πολλές καινούριες εμπειρίες και προκλήσεις συμβαίνουν με τον ερχομό του μωρού σου! Εδώ θα βρεις μια από αυτές  που ενώ πολλές μαμάδες αντιμετωπίζουν,  πολύ λίγες μιλούν γι’ αυτή: Ελαφριά ακράτεια.  Μάθε γιατί αυτό συμβαίνει και πώς μπορείς να το διαχειριστείς ώστε η μόνη σου έννοια να είναι αυτή που πρέπει- το μικρό σου.

Πώς η εγκυμοσύνη μπορεί να προκαλέσει ακράτεια;

Κατά τη διάρκεια του τοκετού ,  ο κόλπος διαστέλλεται για να γεννηθεί το νεογέννητο.  Καθώς διαστέλλεται,  οι μύες του πυελικού εδάφους διαστέλλονται επίσης.  Αυτό επηρεάζει την ακράτεια ούρων. Εάν έχεις ήδη ελαφριά ακράτεια, η εγκυμοσύνη ίσως επιδεινώσει τα συμπτώματα. 

Εδώ θα βρεις κάποιους παράγοντες οι οποίοι αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης ακράτειας

  • Γέννησες ένα μεγάλο μωρό
  • Είχες  έναν  μεγάλης διάρκειας ή  επώδυνο τοκετό
  • Είχες μια καισαρική τομή;


Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ίσως παρουσιάσεις ελαφριά ακράτεια  επειδή το βάρος του μωρού σου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να εξασθένησε τους μύες της πυελικού εδάφους. 

Συμπτώματα της μεταγεννητικής ακράτειας

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Εάν διαθέτεις αδύναμους μύες του πυελικού εδάφους , ίσως παρατηρήσεις διαρροές ούρων όταν βήχεις, φτερνίζεσαι , σηκώνεις βάρη ή γυμνάζεσαι και ίσως νιώθεις ότι πρέπει να επισκέπτεσαι την τουαλέτα συχνότερα. Ένα άλλο σύμπτωμα είναι να ξυπνάς  συχνά τη νύχτα  για να πας τουαλέτα ή να παρατηρείς κάποιες διαρροές κατά τη διάρκεια του ύπνου.

 Τι θα μπορούσα να κάνω με τους αδύναμους μύες του πυελικού εδάφους;

Η ακράτεια  ούρων αμέσως μετά τη γέννα θα σταματήσει στους πρώτους έξι μήνες καθώς το σώμα σου επανέρχεται. Συγκεκριμένες ασκήσεις των μυών του πυελικού εδάφους θα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των μυών σου. 

Επιπλέον, θυμήσου ότι οποιαδήποτε απότομη κίνηση μπορεί να προκαλέσει ακράτεια από την πίεση στο πυελικό έδαφος στις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό. Προστάτεψε τους μύες σου  ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές: 

  • Συγκράτησε τη συστολή των μυών σου πριν φτερνιστείς, βήξεις, φυσήξεις τη μύτη σου ή σηκώσεις ένα αντικείμενο.
  • Σταύρωσε τα πόδια σου και σφίξου προτού φτερνιστείς ή βήξεις
  • Μη σηκώνεις βαριά φορτία
  • Απέφυγε ασκήσεις που θα καταπονήσουν το πυελικό έδαφος

  Εάν δεν σταματήσει η ακράτεια ούρων μετά από έξι μήνες , συμβουλεύσου το γιατρό σου.  Αυτός ή αυτή μπορεί να βοηθήσει είτε δοκιμάζοντας άλλες μεθόδους θεραπείας είτε εξετάζοντας τις πιθανές αιτίες της ακράτειας ούρων.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία