Ένα υγιές πρόγραμμα ύπνου για το χειμώνα.

Ένα-υγιές-πρόγραμμα-ύπνου-για-το-χειμώνα.
0
Greece_30

Πόσες ώρες κοιμόμαστε συνήθως;

Οι περισσότερες πολυάσχολες μαμάδες τρέχουν να τα προλάβουν όλα και συνήθως τους λείπει πάντα ύπνος, αφού κοιμούνται μόνο 5-6 ώρες κάθε βράδυ, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί επιζήμιο μακροπρόθεσμα.

Greece_31

Πόσες ώρες ύπνου χρειαζόμαστε πραγματικά;

Οι περισσότεροι άνθρωποι, ακόμη και οι πολυάσχολες μαμάδες, χρειάζονται 7-9 ώρες καλού, ποιοτικού ύπνου κάθε βράδυ προκειμένου να έχουν ενέργεια την επόμενη ημέρα. Ο ύπνος που διαρκεί λιγότερες από 4 ώρες είναι επικίνδυνος για την υγεία και θα μπορούσε να θέσει την ζωή σας σε κίνδυνο.

Greece_32

Είναι αλήθεια ότι έχουμε την τάση να κοιμόμαστε περισσότερο το χειμώνα;

Και ναι και όχι. Λόγω του ότι ξυπνάμε ενώ έξω είναι ακόμα σκοτάδι και πάμε για ύπνο πολλές ώρες μετά τη δύση του ηλίου, είναι πιθανό να δυσκολευόμαστε να σηκωθούμε από το κρεβάτι το πρωί και να αισθανόμαστε κούραση το βράδυ. Παρόλο που το χειμώνα πολλά άτομα ξυπνούν αργότερα και πέφτουν για ύπνο νωρίτερα, δεν υπάρχει κάποια πραγματική βιολογική ανάγκη για επιπλέον ύπνο τη συγκεκριμένη εποχή. Το συμπέρασμα; Μην αλλάζετε τις ώρες ύπνου σας κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Φροντίστε μόνο να σκεπάζεστε επαρκώς και να επικρατεί συσκότιση και ηρεμία στο υπνοδωμάτιο σας.

Greece_34

Τι σχέση υπάρχει μεταξύ του ύπνου και της εποχικής συναισθηματικής διαταραχής; 

Η μετάβαση από το φθινόπωρο στο χειμώνα μπορεί να οδηγήσει στην εκδήλωση εποχικής συναισθηματικής διαταραχής (ΕΣΔ). Πρόκειται για μια πάθηση που χαρακτηρίζεται από καταθλιπτικά επεισόδια τα οποία εμφανίζονται κατά την περίοδο αλλαγής των εποχών, συνήθως όταν ξεκινά ο χειμώνας. Κάποια από τα συμπτώματα είναι κατάθλιψη, υπερυπνία και υπερφαγία.

Greece_35

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρη ότι το μωρό μου κοιμάται καλά το χειμώνα;

Επιλέξτε ένα σεντόνι από θερμό, φανελένιο ύφασμα που να εφαρμόζει καλά στην κούνια. Τα φορμάκια είναι η καλύτερη επιλογή για τον ύπνο καθώς καλύπτουν τα ποδαράκια τους. Διατηρήστε τη θερμοκρασία δωματίου στους 16 - 20 βαθμούς Κελσίου.

Δώστε στο μικρό σας ένα «μεταβατικό αντικείμενο» για να αγκαλιάζει στον ύπνο του, όπως μια κουβερτούλα ή ένα αρκουδάκι.

Καθιερώστε μια ρουτίνα ύπνου που δεν ξεπερνά τα 45 λεπτά.

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει