Ζήτω!

hooray

Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί. Σας έχουμε στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κοντά

Το καλάθι μου

Ακολουθήστε αυτά τα βασικά βήματα για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε το cashback σας χωρίς εμπόδιο.

  • Ρύθμιση a PayPal account αν δεν έχετε κάποιον να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.
  • Αποθηκεύστε το κουπόνι σας πριν αγοράσετε το προϊόν.
  • Αγοράστε το προϊόν πριν από την ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Βλ. Κατάλογο των αποδεκτών λιανοπωλητών εδώ.
  • Ελέγξτε το FAQ για να κάνετε και don'ts σχετικά με το πώς να σκανάρετε τα έσοδα, εξαγοράσει κουπόνια και να πάρει cashback, καθώς και το Offer Rules.

Επιλέξτε πώς να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας

Επιστροφή μετρητών Τυπώνω

επιτυχία

test

Για να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου, πήγαινε στην επιφάνεια εργασίας.

Δεν έχουν αποθηκευμένα κουπόνια 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0}) 0.00

Τα αποθηκευμένα κουπόνια μου ({0})

Θυμηθείτε να κρατήσω τις αποδείξεις μου
Please use this format: UK 0044... or ROI 00353...

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Σας έχουμε στείλει ένα κείμενο.

Σαρώστε τις αποδείξεις σας τώρα

Αποστολή συνδέσμου στο κινητό σας τηλέφωνο

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Η παραλαβή σας υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να επιβεβαιώσετε την κατάστασή του. Μεταβείτε στις Αποταμιεύσεις .

Η αποστολή έγινε με επιτυχία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις οικονομίες σας πηγαίνοντας στο Ο λογαριασμός μου

Τα δείγματά σου

Δες τα διαθέσιμα δείγματα

cashback

Διαθέσιμες προσφορές, μόνο για σένα!

Επίλεξε τη διεύθυνση αποστολής

5 στοιχεία για τον παιδικό ύπνο που πρέπει να γνωρίζετε.

5-στοιχεία-για-τον-παιδικό-ύπνο-που-πρέπει-να-γνωρίζετε.
0
Greece_6

1. Κοιμάστε μαζί με το παιδί σας; Ώρα να αλλάξετε συνήθειες

Το πρώτο βήμα για να καταφέρετε να κοιμηθεί το παιδί σας όλο το βράδυ είναι να συνηθίσει να κοιμάται στο κρεβάτι του. Ακολουθήστε μια ρουτίνα ύπνου που επαναλαμβάνεται απαράλλακτη κάθε βράδυ και καθίστε λίγο με το παιδί έως ότου νυστάξει. Ένα έξυπνο τρικ είναι να κάθεστε σε μια καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι του και κάθε βράδυ να την μετακινείτε όλο και πιο κοντά στην πόρτα, έως ότου τελικά συνηθίσει να κοιμάται μόνο του.

Greece_7

2. Προσοχή στα υπερβολικά ερεθίσματα

Πολλοί νέοι γονείς κάνουν το λάθος να κρεμάσουν ένα πολύχρωμο περιστρεφόμενο παιχνίδι πάνω από την κούνια. Η κίνηση και τα φωτεινά χρώματα ενδέχεται να δυσκολέψουν τον ύπνο του μωρού.

Τα μωρά δεν είναι βέβαια τα μόνα που μπορεί να δυσκολεύονται να κοιμηθούν λόγω υπερδιέγερσης. Ο μεγάλος αριθμός παιχνιδιών στο κρεβάτι ενός παιδιού μεγαλύτερης ηλικίας ή η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών πριν τον ύπνο μπορεί εξίσου να αποσπάσει την προσοχή τους.

Greece_8

3. Καθιερώστε μια ρουτίνα ύπνου

Μην υποτιμάτε ποτέ την αξία μιας χαλαρωτικής και προβλέψιμης ρουτίνας που θα σηματοδοτεί την ώρα του ύπνου. Πολλές φορές εγκαταλείπουμε την ιεροτελεστία μπάνιο-βιβλίο-αγκαλιές όταν δεν είναι πλέον μωρά, ωστόσο είναι ωφέλιμο για όλα τα παιδιά να ακολουθούν μια καθορισμένη περίοδο χαλάρωσης και προετοιμασίας για ύπνο στο τέλος της ημέρας. Για τα παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας, το πρόγραμμα πριν τον ύπνο μπορεί να περιλαμβάνει να κάνουν ένα μπάνιο, να φοράνε τις πυτζάμες τους και να διαβάζουν ένα βιβλίο, ενώ τα φώτα πρέπει να σβήνουν μια καθορισμένη ώρα.

Greece_10

4. Σβήστε την τηλεόραση (και το tablet και το κινητό τηλέφωνο)

Το τίμημα που καλούμαστε να πληρώσουμε για την εισβολή της τεχνολογίας στη ζωή μας είναι ότι δυσκολευόμαστε να αποκοιμηθούμε και ο ύπνος μας είναι κατώτερης ποιότητας. Γι' αυτό ευθύνεται κυρίως η νοητική διέγερση, δηλαδή ο εγκέφαλός μας βρίσκεται σε εγρήγορση πριν τον ύπνο αντί να χαλαρώνει. Η λύση είναι να να μην επιτρέπουμε στα παιδιά να κάθονται μπροστά από οποιαδήποτε οθόνη δύο ώρες πριν τον ύπνο και να απομακρύνουμε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές από το υπνοδωμάτιο του παιδιού. ; Μπορεί να είναι δύσκολο να εφαρμοστεί, ωστόσο αποτελεί τον πιο σημαντικό κανόνα.

Greece_11

5. Έφηβοι και ύπνος

Πολλές πολυάσχολες μαμάδες ξεχνούν ότι η κακή διάθεση των εφήβων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην έλλειψη ύπνου. Οι περισσότεροι έφηβοι έχουν ανάγκη από εννέα με δέκα ώρες ύπνου καθημερινά για να μπορούν να αποδώσουν καλά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήστε τα παιδιά να κοιμούνται και να ξυπνούν σε μια καθορισμένη ώρα, η οποία καλό είναι να τηρείται κατά το δυνατόν και τα σαββατοκύριακα. Βοηθήστε τα να καθιερώσουν μια ρουτίνα χαλάρωσης πριν τον ύπνο, να κάνουν δηλαδή το ίδιο πράγμα με την ίδια σειρά μία ή δύο ώρες πριν πέσουν για ύπνο, όπως για παράδειγμα να κάνουν ένα μπάνιο και να διαβάζουν ένα βιβλίο.

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει

Συγκατάθεση στη χρήση cookies