5 στοιχεία για τον παιδικό ύπνο που πρέπει να γνωρίζετε.

5-στοιχεία-για-τον-παιδικό-ύπνο-που-πρέπει-να-γνωρίζετε.
0
Greece_6

1. Κοιμάστε μαζί με το παιδί σας; Ώρα να αλλάξετε συνήθειες

Το πρώτο βήμα για να καταφέρετε να κοιμηθεί το παιδί σας όλο το βράδυ είναι να συνηθίσει να κοιμάται στο κρεβάτι του. Ακολουθήστε μια ρουτίνα ύπνου που επαναλαμβάνεται απαράλλακτη κάθε βράδυ και καθίστε λίγο με το παιδί έως ότου νυστάξει. Ένα έξυπνο τρικ είναι να κάθεστε σε μια καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι του και κάθε βράδυ να την μετακινείτε όλο και πιο κοντά στην πόρτα, έως ότου τελικά συνηθίσει να κοιμάται μόνο του.

Greece_7

2. Προσοχή στα υπερβολικά ερεθίσματα

Πολλοί νέοι γονείς κάνουν το λάθος να κρεμάσουν ένα πολύχρωμο περιστρεφόμενο παιχνίδι πάνω από την κούνια. Η κίνηση και τα φωτεινά χρώματα ενδέχεται να δυσκολέψουν τον ύπνο του μωρού.

Τα μωρά δεν είναι βέβαια τα μόνα που μπορεί να δυσκολεύονται να κοιμηθούν λόγω υπερδιέγερσης. Ο μεγάλος αριθμός παιχνιδιών στο κρεβάτι ενός παιδιού μεγαλύτερης ηλικίας ή η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών πριν τον ύπνο μπορεί εξίσου να αποσπάσει την προσοχή τους.

Greece_8

3. Καθιερώστε μια ρουτίνα ύπνου

Μην υποτιμάτε ποτέ την αξία μιας χαλαρωτικής και προβλέψιμης ρουτίνας που θα σηματοδοτεί την ώρα του ύπνου. Πολλές φορές εγκαταλείπουμε την ιεροτελεστία μπάνιο-βιβλίο-αγκαλιές όταν δεν είναι πλέον μωρά, ωστόσο είναι ωφέλιμο για όλα τα παιδιά να ακολουθούν μια καθορισμένη περίοδο χαλάρωσης και προετοιμασίας για ύπνο στο τέλος της ημέρας. Για τα παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας, το πρόγραμμα πριν τον ύπνο μπορεί να περιλαμβάνει να κάνουν ένα μπάνιο, να φοράνε τις πυτζάμες τους και να διαβάζουν ένα βιβλίο, ενώ τα φώτα πρέπει να σβήνουν μια καθορισμένη ώρα.

Greece_10

4. Σβήστε την τηλεόραση (και το tablet και το κινητό τηλέφωνο)

Το τίμημα που καλούμαστε να πληρώσουμε για την εισβολή της τεχνολογίας στη ζωή μας είναι ότι δυσκολευόμαστε να αποκοιμηθούμε και ο ύπνος μας είναι κατώτερης ποιότητας. Γι' αυτό ευθύνεται κυρίως η νοητική διέγερση, δηλαδή ο εγκέφαλός μας βρίσκεται σε εγρήγορση πριν τον ύπνο αντί να χαλαρώνει. Η λύση είναι να να μην επιτρέπουμε στα παιδιά να κάθονται μπροστά από οποιαδήποτε οθόνη δύο ώρες πριν τον ύπνο και να απομακρύνουμε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές από το υπνοδωμάτιο του παιδιού. ; Μπορεί να είναι δύσκολο να εφαρμοστεί, ωστόσο αποτελεί τον πιο σημαντικό κανόνα.

Greece_11

5. Έφηβοι και ύπνος

Πολλές πολυάσχολες μαμάδες ξεχνούν ότι η κακή διάθεση των εφήβων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην έλλειψη ύπνου. Οι περισσότεροι έφηβοι έχουν ανάγκη από εννέα με δέκα ώρες ύπνου καθημερινά για να μπορούν να αποδώσουν καλά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήστε τα παιδιά να κοιμούνται και να ξυπνούν σε μια καθορισμένη ώρα, η οποία καλό είναι να τηρείται κατά το δυνατόν και τα σαββατοκύριακα. Βοηθήστε τα να καθιερώσουν μια ρουτίνα χαλάρωσης πριν τον ύπνο, να κάνουν δηλαδή το ίδιο πράγμα με την ίδια σειρά μία ή δύο ώρες πριν πέσουν για ύπνο, όπως για παράδειγμα να κάνουν ένα μπάνιο και να διαβάζουν ένα βιβλίο.

0

Πρόσθεσε το σχόλιό σου

Πιστεύουμε ότι θα σου αρέσει