ygieina-snak

Υγιεινά σνακ.

Όταν είστε όλη μέρα στο τρέξιμο και προσπαθείτε να τα προλάβετε όλα, πρέπει να δίνετε στο σώμα σας την τόνωση που χρειάζεται!


Στην πράξη, βέβαια, δεν είναι και τόσο εύκολο, ιδίως αν σκεφτούμε πόσα συσκευασμένα σνακ γεμάτα συντηρητικά και ανθυγιεινοί πειρασμοί κυκλοφορούν. Δοκιμάστε μερικά από τα σνακ που σας προτείνουμε στη συνέχεια για να βγάλετε τη μέρα χωρίς να υποπέσετε σε ατασθαλίες. Για ακόμη περισσότερες υγιεινές προτάσεις, επισκεφθείτε τo epithimies.gr σήμερα κιόλας!

Σίγουρα θα έχετε ένα σωρό δουλειές να τακτοποιήσετε μέσα στη μέρα. Φροντίστε τουλάχιστον να επιλέξετε το σωστό σνακ.

Προτιμήστε:

Σπιτικό mix ξηρών καρπών: Προμηθευτείτε ίσες ποσότητες από αμύγδαλα, φιστίκια, κάσιους, ξανθές σταφίδες και τα αποξηραμένα φρούτα της επιλογής σας. Ανακατέψτε τα σε ένα μεγάλο μπολ και στη συνέχεια χωρίστε το μείγμα σε πλαστικά σακουλάκια ή μικρά δοχεία.

Ένα μήλο την ημέρα: Μπορείτε να φάτε ένα ολόκληρο μήλο ή να το κόψετε σε φέτες από πριν για να είναι έτοιμο. Ρίξτε λίγες σταγόνες λεμόνι στις φέτες ώστε να μην μαυρίσουν. Μια μεγάλη κουταλιά φυστικοβούτυρο θα απογειώσει τη γεύση.

Στικς λαχανικών: Τα έτοιμα, κομμένα λαχανικά όπως τα στικς καρότου και σέλινου είναι ό, τι πρέπει για να τσιμπήσετε κάτι στα γρήγορα. Τα καρότα περιέχουν άφθονες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία ενώ το σέλινο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Φυλάξτε τα στο ψυγείο μέσα σε σακουλάκια για να τα απολαμβάνετε όποτε θέλετε.

 Αποφύγετε:

Ροφήματα-Υποκατάστατα γεύματος: Τα εν λόγω ροφήματα δεν είναι πλήρης τροφή. Οι θερμίδες που προσλαμβάνετε σε υγρή μορφή δεν είναι σε θέση να σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε σε μια πιεστική μέρα, ενώ συχνά περιέχουν μεγάλη ποσότητα συντηρητικών και ζάχαρης.

Μπάρες πρωτεΐνης: Πολλές φορές οι μπάρες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υδατάνθρακες, με αποτέλεσμα κάποιες από αυτές να έχουν τελικά περισσότερες θερμίδες και ζάχαρη απ’ ότι ένα γλυκό. Αντί να αγοράσετε τις μπάρες του εμπορίου, φτιάξτε τις δικές σας ή τσεκάρετε τις διατροφικές επισημάνσεις κι επιλέξτε τη μάρκα που χρησιμοποιεί τα λιγότερα συστατικά.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Μακριά από οτιδήποτε καφέ: Τα τοστ, muffins, κρουασάν και λοιπά ψωμοειδή μπορεί να είναι πεντανόστιμα, δεν αποτελούν όμως την καλύτερη επιλογή. Πρόκειται για τροφές με πολλούς υδατάνθρακες που μπορείτε να καταναλώσετε σε μικρές ποσότητες σε συνδυασμό με φρούτα και πρωτεΐνες, όχι όμως μόνες τους. Επιβραδύνουν τον μεταβολισμό και ρίχνουν την ενέργειά σας κατά τη διαδικασία της πέψης.

Τι να πιείτε

Νερό: Η ουσία που αποτελεί πάνω από το 70% του σώματός μας έχει τη δυνατότητα να τονώσει την ενέργειά μας και να μας κρατάει σε εγρήγορση.

Προσθέστε λεμόνι: Στύψτε ένα λεμόνι, ρίξτε το χυμό του σε μια κανάτα νερό και αφήστε το στο ψυγείο για μια βδομάδα. Πιείτε ένα ποτήρι πριν ξεκινήσετε την ημέρα σας για να πάρετε την απαραίτητη δόση ενέργειας που χρειάζεστε.

Τσάι: Πράσινο, μαύρο, λευκό, με βότανα. Όποιο είδος κι αν σας αρέσει, προτιμήστε σε κάθε περίπτωση το τσάι παρά τον καφέ.  Παρόλο που λέγεται ότι και τα δύο μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και εγκεφαλικού, το τσάι υπερτερεί διότι είναι πηγή αντιοξειδωτικών ενώ δεν έχει καθόλου θερμίδες.

Όταν δεν είστε σίγουροι τι να φάτε

Τα φρούτα, τα λαχανικά και οι ξηροί καρποί είναι πάντα η ασφαλέστερη επιλογή. Επιπλέον, δεν χρειάζεστε μαχαιροπίρουνα ή σκεύη, ενώ οι συσκευασίες τους είναι συνήθως ανακυκλώσιμες. Επιλέξτε μια ποικιλία από φρούτα και λαχανικά κάθε φορά που πηγαίνετε στον μανάβη ώστε να είστε κατάλληλα προετοιμασμένοι όταν θελήσετε να τσιμπήσετε κάτι σε μια πολυάσχολη μέρα.

Αν θέλετε να τσιμπήσετε κάτι στο δρόμο

Αν είστε όλη τη μέρα στο πόδι, προτιμήστε να φάτε κάτι απλό. Όταν η πείνα χτυπήσει κόκκινο, είναι λογικό να θέλετε να καταβροχθίσετε ό, τι βρείτε μπροστά σας. Για να αντιμετωπίσετε τα ξεσπάσματα πείνας, φροντίστε να έχετε μερικούς ξηρούς καρπούς στο αμάξι ή στην τσάντα σας. Θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τις ξαφνικές λιγούρες. Μία καλή και εύκολη λύση είναι μία μπανάνα ή ένα κουλούρι που είναι συγχρόνως χορταστικά και πολύ υγιεινά!

Αν το πρόγραμμά σας το επιτρέπει, καθιερώστε τη συνήθεια των συχνών, μικρών γευμάτων μέσα στην ημέρα. Με τον τρόπο αυτό, ο μεταβολισμός σας διατηρείται σε σταθερό ρυθμό, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους μυς του στομάχου. Αν έχετε ετοιμάσει μερικά σνακ από το σπίτι, θα είναι πιο εύκολο να κατευνάσετε το αίσθημα της πείνας και το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω