Υγιεινά γεύματα για το σχολείο: 6 έξυπνες ιδέες για γεύματα που τα παιδιά σας σίγουρα θα απολαύσουν

Υγιεινά γεύματα για το σχολείο: 6 έξυπνες ιδέες για γεύματα που τα παιδιά σας σίγουρα θα απολαύσουν

Ξεφύγετε από τα ίδια και τα ίδια. Όταν ετοιμάζετε το φαγητό που θα πάρει μαζί του το παιδί σας στο σχολείο, ξεχάστε το παραδοσιακό σάντουιτς και προτιμήστε ένα υγιεινό γεύμα που θα φαγωθεί με όρεξη.


Μήπως μέχρι να μεσημεριάσει το σάντουιτς του παιδιού σας έχει μαλακώσει; Μήπως το φαγητό του έχει χάσει την γεύση του, την υφή του και γενικά το σχήμα του; Υπάρχουν πολλές επιλογές για το φαγητό του σχολείου, αντί για την παραδοσιακή πρωτεΐνη ανάμεσα σε δύο φέτες ψωμί. Στα παιδιά αρέσουν πολύ οι μπουκίτσες που μπορούν εύκολα να βάζουν στο στόμα τους, όπως οι φράουλες και τα σταφύλια, που δεν χρειάζονται πολύ χρόνο προετοιμασίας. Όταν ετοιμάζετε το μεσημεριανό του, χρησιμοποιήστε σαν οδηγό τα τέσσερα στοιχεία που χρειάζεται το παιδί σας σε ένα ισορροπημένο γεύμα: φρούτα, λαχανικά και πρωτεΐνη. Επίσης, θυμηθείτε ότι όταν αναμιγνύετε πολλά finger food, από μούρα μέχρι ντοματίνια, το φαγητό γίνεται διασκέδαση. Και για να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό, φτιάξτε ένα ουράνιο τόξο με χρώματα, όπως σπαράγγια, κόκκινες πιπεριές και καρότα, και ένα κοκτέιλ φρούτων με κεράσια, φετούλες πεπόνι και μανταρίνι, για επιδόρπιο.

Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες, φυτικές ίνες και υδατάνθρακες που είναι απαραίτητα στοιχεία για την ανάπτυξη των παιδιών και τροφοδοτούν τον εγκέφαλο με την ενέργεια που χρειάζεται. Έτσι, το παιδί δεν θα νιώθει κουρασμένο όταν έρθει η ώρα για το απογευματινό διάβασμα, κάτι που θα συνέβαινε αν κατανάλωνε ζάχαρη και άμυλο τα οποία στη συνέχεια ρίχνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Το τυρί είναι επίσης πλούσιο σε ασβέστιο. Σκεφτείτε κάποιες άλλες εναλλακτικές λύσεις αντί για το ψωμί και τα αλλαντικά.

Προγραμματίστε τη βδομάδα από πριν για να μην παίζουν τα νεύρα σας το πρωί. Βεβαιωθείτε ότι δίνετε στο παιδί σας το αγαπημένο του φαγητό και ζητήστε του να βοηθήσει στην ετοιμασία του τάπερ που θα πάρει μαζί του. Παρακάτω θα βρείτε μερικές χρήσιμες προτάσεις μενού. Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας και κάντε συνδυασμούς σύμφωνα με τις δικές σας γευστικές προτιμήσεις:

1. Τάκος

  • Φασόλια με μαρούλι, καλαμπόκι, ντομάτες και τριμμένο τυρί
  • Κομμάτια από κοτόπουλο με αβοκάντο και λεπτοκομμένο λάχανο

 2. Τυλιχτά

  • Πίτα ολικής άλεσης με χούμους, αγγούρι και ταμπουλέ
  • «Τσέπη» από φύλλο μαρουλιού γεμισμένη με τόνο, ντομάτα και ελιές
  • Ρολό με κομμάτια γαλοπούλας, σπανάκι και λεπτοκομμένα λαχανάκια Βρυξελλών.

 3. Σαλάτες

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!
  • Ανάμικτα κομμένα ωμά λαχανικά σε «βάρκες» από αντίδι με διάφορα ντιπ
  • Σαλάτα από φρέσκα φασόλια με κινόα ή ρύζι, μπιζέλια και ηλιόσπορους

 4. Μπραντς (μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού)

  • Βραστό αυγό, κομμάτια ψητής γλυκοπατάτας και φρέσκα φασολάκια
  • Κρύα ομελέτα φριτάτα με κομμάτια μπρόκολο και ανάμεικτα λαχανικά
  • Αλμυρά μάφιν ολικής άλεσης με ζαμπόν, τυρί και κολοκύθια

 5. Κεμπάμπ

  • Μίγμα από κυβάκια τυριού με σέλερυ, ελιές, μήλα και σταφύλια
  • Μανιτάρια, ντοματίνια, κεφτεδάκια χωρίς κρέας και ανανάς

 Κολατσιό ή Σνακ

  • Βούτυρο από ξηρούς καρπούς και μπανάνα
  • Μίγμα αποξηραμένων φρούτων και σπόρων κολοκύθας
  • (οι ξηροί καρποί μπορεί να απαγορεύονται λόγω πιθανής αλλεργίας)
  • Μπιζέλια και καρότα (τα γλυκά λαχανικά αρέσουν πολύ στα παιδιά)
  • Ολόκληρο αχλάδι, ροδάκινο και φράουλες

Δώστε μια χαρούμενη νότα στο φαγητό: χρησιμοποιήστε μεταλλικά κουπ πατ για να κόψετε το αγγούρι ή το κολοκύθι σε σχήμα αστεριού ή καρδιάς, φτιάξτε τριαντάφυλλα από ραπανάκι και φατσούλες με μάτια από ντοματίνια και χαμόγελα από φέτες καρότου. Μπορείτε να βάλετε και μία χαριτωμένη καρτούλα με μια ζωγραφιά και λίγα λόγια αγάπης.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω