Συναισθηματικές διακυμάνσεις κατά της περιόδου

Συναισθηματικές διακυμάνσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου

Οι ημέρες της περιόδου δεν είναι και ό,τι καλύτερο, έτσι δεν είναι; Είστε κακοδιάθετες, δεν αισθάνεστε λαμπερές, για να μην μιλήσουμε για τις κράμπες! Ίσως λοιπόν είναι καιρός να χαλαρώσετε και να φροντίσετε λιγάκι τον εαυτό σας. Να πώς μπορείτε να το κάνετε.


Πώς να φροντίσετε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της περιόδου σας

 

Τρώτε υγιεινά και πίνετε πολύ νερό
Καταναλώνετε πολλά καρότα, πορτοκάλια και βερίκοκα καθώς και άλλα κίτρινα και πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά. Το σπανάκι και άλλα φυλλώδη λαχανικά είναι υπέροχα, όπως επίσης οι ντομάτες, οι ξηροί καρποί, ο σολομός και άλλα λιπαρά ψάρια.  Επίσης, πίνετε περίπου ενάμιση λίτρο νερό την ημέρα.

Κάντε γυμναστική και περπατήστε
Παρότι το να χαλαρώσετε στον καναπέ μπορεί να φαίνεται καλή ιδέα, θα ήταν πολύ καλύτερο να πάτε μια βόλτα ή να κάνετε ποδήλατο. Απολαύστε τον καθαρό αέρα, αλλά βεβαιωθείτε ότι προστατεύετε το δέρμα σας από τις επικίνδυνες ακτίνες του ήλιου φορώντας καπέλο, γυαλιά ηλίου και χρησιμοποιώντας ένα προϊόν με δείκτη προστασίας από τον ήλιο στα εκτεθειμένα μέρη του σώματος. 

Κάντε το σπίτι σας να ευωδιάζει
Έχει αποδειχθεί ότι ορισμένες μυρωδιές αυξάνουν το αίσθημα ευεξίας που νιώθουμε. Ενδεχομένως ένα οικείο άρωμα, όπως του καφέ ή του φρεσκοψημένου ψωμιού, να λειτουργεί έτσι για εσάς. Επίσης, εκτός από ωραία στην όψη, ένα μπουκέτο λουλούδια μπορεί να έχει ευχάριστο άρωμα και να ομορφαίνει τον χώρο.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Χαλαρώστε με μουσική
Η μουσική μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του άγχους και να βελτιώσει τη διάθεση. Βρείτε ένα άνετο μέρος για να ξεκουραστείτε, βάλτε χαλαρωτική μουσική, χρησιμοποιώντας ενδεχομένως ακουστικά. Μετά επικεντρωθείτε στη μουσική και αφήστε το μυαλό σας να χαλαρώσει εντελώς.

Κάντε ένα μπάνιο
Ένα ζεστό μπάνιο με μουσική και κεριά είναι η απόλυτη φροντίδα για τον εαυτό σας. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.

Απολαύστε ένα φλιτζάνι τσάι από βότανα
Ένα ζεστό αφέψημα, όπως το χαμομήλι, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χαλαρωτικό. 

Πηγαίνετε νωρίς για ύπνο
Είστε κουρασμένες; Οι ενήλικοι χρειάζονται 7 με 9 ώρες ύπνου. Εάν δεν κοιμάστε αρκετά, ένας υπνάκος μπορεί να σας αλλάξει τη διάθεση και να σας χαρίσει εγρήγορση και αποδοτικότητα.  Επίσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να ξαπλώσετε νωρίτερα για να κοιμηθείτε αρκετά και να πάρετε την ενέργεια που χρειάζεται για να αντιμετωπίσετε την περίοδο της έμμηνου ρύσης.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού. Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο 1 κάθε 1 χρόνο.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για αυτό το προϊόν

Έχετε ήδη παραγγείλει το δείγμα
Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω