Συναισθηματική υπερφαγία: μήπως τρώτε χωρίς να πεινάτε;

Συναισθηματική υπερφαγία: μήπως τρώτε χωρίς να πεινάτε;

Αν συνηθίζετε να τρώτε χωρίς να πεινάτε πραγματικά, ίσως ανήκετε στην κατηγορία ανθρώπων που καταναλώνουν φαγητό για να ανακουφιστούν από τα αρνητικά συναισθήματά τους.


Απαντήστε στο ερωτηματολόγιό μας για να ανακαλύψετε τι πραγματικά συμβαίνει.

1. Το αφεντικό σας ανακοινώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένος/η από τη δουλειά σας. Εσείς:

α. Πηγαίνετε στην καφετέρια και παρηγορείτε τον εαυτό σας με μια πάστα.

β. Παίρνετε τηλέφωνο τις φίλες σας και κακολογείτε το αφεντικό σας.

γ. Καταστρώνετε αμέσως σχέδια για να αποδώσετε καλύτερα στη δουλειά.

2. Ο πεντάχρονος γιος σας δεν τελειώνει το φαγητό του. Εσείς:

α. Τρώτε ό,τι έχει απομείνει στο πιάτο. Το φαγητό δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο.

β. Επιμένετε να αδειάσει το πιάτο του.

γ. Δίνετε ό,τι έμεινε στο σκύλο.

3. Όταν βαριέστε:

α. Ανοίγετε το ψυγείο – ώρα για σνακ!

β. Μερικές φορές τρώτε, αλλά προτιμάτε τα φρούτα.

γ. Τηλεφωνείτε σε κάποιο φίλο, σερφάρετε στο διαδίκτυο ή ξεφυλλίζετε περιοδικά.

4. Μόλις φάγατε ένα μεγάλο πακέτο πατατάκια παρόλο που δεν πεινούσατε:

α. Αισθάνεστε ενοχή, θυμό ή ντροπή. Πάλι κάνατε υπερβολές!

β. Νιώθετε άσχημα, αλλά υπόσχεστε στον εαυτό σας να μην το ξανακάνετε έως το τέλος της εβδομάδας!

γ. Δεν ανησυχείτε ιδιαίτερα – άλλωστε δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά.

5. Συμμετέχετε σε μια ομάδα αδυνατίσματος και έχετε χάσει βάρος αυτή την εβδομάδα. Αισθάνεστε πραγματικά ικανοποιημένη κι έτσι:

α. Κερνάτε τον εαυτό σας παραγγέλνοντας απ’έξω το αγαπημένο σας φαγητό– το αξίζετε.

β. Φοράτε ένα καινούργιο φόρεμα για να θαυμάσουν όλοι τη λυγερή κορμοστασιά σας.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

γ. Τα καλά νέα σας ενθαρρύνουν για να χάσετε και τα τελευταία περιττά κιλά.

6. Πώς προγραμματίζετε το εβδομαδιαίο μενού της οικογένειας;

α. Είμαι πολυάσχολη. Τις περισσότερες μέρες τρώμε κάτι απέξω.

β. Συνήθως προγραμματίζω το φαγητό όλης της εβδομάδας, αλλά παίρνουμε και κάτι απέξω.

γ. Προγραμματίζω τα γεύματα και τα ψώνια μου.

7. Είστε πολύ πιεσμένη στη δουλειά και δυσκολεύεστε να πάρετε μια σημαντική απόφαση. Τι κάνετε;

α. Βγαίνετε έξω να πιείτε ένα καφέ και να φάτε ένα κομμάτι κέικ – το φαγητό σας ηρεμεί, και σας βοηθά να παίρνετε αποφάσεις.

β. Γράφετε τις επιλογές σας σε ένα χαρτί, σημειώνετε τα υπέρ και τα κατά για κάθε περίπτωση, και όταν πάρετε την απόφαση το γιορτάζετε τρώγοντας κάτι.

γ. Καταπιάνεστε με κάτι άλλο – αναβάλλετε την απόφαση για αργότερα.

8. Σας συμβαίνει συχνά να τσιμπολογάτε στη διάρκεια της μέρας, χωρίς να αφήνετε τελικά τον εαυτό σας να πεινάσει πραγματικά;

α. Σχεδόν πάντα – όταν πεινάω δεν μπορώ να συγκεντρωθώ.

β. Μερικές φορές, συνήθως όταν βαριέμαι.

γ. Ποτέ. Τρώω μόνο τρία υγιεινά γεύματα την ημέρα.

 

Βαθμολογία:

  • Συγκεντρώσατε περισσότερα α: Στρέφεστε στο φαγητό από συναισθηματική ανάγκη. Αυτό μπορεί να σας γεμίσει κιλά και ενοχές. Σπάστε το φαύλο κύκλο, αφουγκραστείτε τις ανάγκες τους σώματός σας. Αν η τάση σας να ενδώσετε είναι ακατανίκητη, κάντε κάτι άλλο, βγείτε μια βόλτα. Αν δεν τα καταφέρνετε μόνη σας, ζητήστε τη βοήθεια ενός γιατρού ή ενός ψυχολόγου.
  • Συγκεντρώσατε περισσότερα β: Βρίσκεστε στο σωστό δρόμο, αλλά σίγουρα στρέφεστε μερικές φορές στο φαγητό για παρηγοριά. Το φαγητό είναι απόλαυση, όμως μην το παρακάνετε. Για να αποκτήσετε πιο υγιεινές συνήθειες, σημειώστε τι τρώτε και γιατί.
  • Συγκεντρώσατε περισσότερα γ: Τρώτε υγιεινά και διαχειρίζεστε σωστά τα συναισθήματά σας.

Πώς να νικήσετε τη συναισθηματική ανάγκη για φαγητό:

  • Κοιμηθείτε αρκετά. Η έλλειψη ύπνου τείνει να αυξάνει την πείνα μειώνοντας τα επίπεδα της λεπτίνης μέσα στον οργανισμό, δηλαδή της ορμόνης που ρυθμίζει την όρεξη δίνοντας το αίσθημα του κορεσμού.
  • Επιλέξτε εναλλακτικές λύσεις. Για παράδειγμα, κάντε μια βόλτα ή επιδοθείτε σε μια χαλαρωτική σωματική άσκηση όπως η γιόγκα.
  • Καταπολεμήστε την ανία. Ασχοληθείτε με ένα καινούργιο χόμπι ή με μια παλιά αγαπημένη δραστηριότητα. Ή αναζητήστε ευκαιρίες για εθελοντική εργασία.
  • Μην καταπνίγετε τα συναισθήματά σας – μάθετε να διατυπώνετε άφοβα την άποψή σας.
  • Ασκηθείτε – οι έρευνες δείχνουν πως η άσκηση μας βοηθά να καταπολεμούμε το στρες και να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας.
  • Πίνετε νερό. Δεν είναι λίγες οι φορές που συγχέουμε τη δίψα με την πείνα.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω