Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (ΠΕΣ)

Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (ΠΕΣ)

Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους: τα άσχημα νέα για το Προεμμηνορροϊκό Σύνδρομο είναι ότι οι περισσότερες γυναίκες πάσχουν από αυτό. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να το διαχειριστείτε. Ανακαλύψτε τους 5 καλύτερους τρόπους για να το αντιμετωπίσετε.


Έχετε ΠΕΣ;

Κράμπες, ευαισθησία στο στήθος, πονοκέφαλοι, πόνοι στην πλάτη, φούσκωμα, εξάρσεις θυμού, ήπια κατάθλιψη ή δερματικά προβλήματα... Εάν αισθάνεστε καταβεβλημένη πέντε ημέρες περίπου πριν από την περίοδό σας ή τις πρώτες τέσσερις ημέρες περίπου της περιόδου σας, ενδέχεται να πάσχετε από ΠΕΣ. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν συμβαίνει κάτι άλλο.

5 τρόποι για να θεραπευτείτε από το ΠΕΣ

Εάν πάσχετε από ΠΕΣ, αξίζει να δείτε αυτές τις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν:

 

1.     ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Προσπαθήστε να τρώτε έξι μικρά γεύματα την ημέρα αντί για τρία μεγάλα. Εάν τρώτε πιο συχνά, το σάκχαρο του αίματος μπορεί να σταθεροποιηθεί και να βοηθήσει στα συμπτώματά σας.

Μειώστε την πρόσληψη λίπους, ζάχαρης και αλατιού.

Μειώστε ή αποφύγετε τελείως την πρόσληψη καφεΐνης και αλκοόλ.

Καταναλώστε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τρόφιμα ολικής άλεσης ή φασόλια, καστανό ρύζι ή φακές.  Εξίσου χρήσιμα είναι και τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο. 

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

 
2.     ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ

Κάντε αεροβική γυμναστική - τακτικά. Θα ανεβάσει τη διάθεσή σας και θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλά. Οι ήπιες διατάσεις μπορεί να σας βοηθήσουν επίσης με τους πόνους της περιόδου και τις εμμηνορροϊκές κράμπες σας.

 
3.     ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ

Κοιμηθείτε οκτώ ώρες το βράδυ, κάθε βράδυ. Οι τακτικές συνήθειες ύπνου –ακόμη και τα σαββατοκύριακα– μπορεί να λειτουργήσουν βοηθητικά στη μείωση της κακής διάθεσης και της κούρασης.

Περιορίστε το άγχος, καθώς μπορεί να συμβάλλει στην εκδήλωση των συμπτωμάτων. Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας, ακούστε την αγαπημένη σας μουσική, πηγαίνετε μια βόλτα στο πάρκο, κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ή δοκιμάστε ακόμη διαλογισμό ή γιόγκα.

4.     ΠΑΡΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ

Δοκιμάστε τα συμπληρώματα που σας προτείνει ο πάροχος υπηρεσιών υγείας σας: τα συμπληρώματα ασβεστίου και μαγνησίου ή ακόμη και η βιταμίνη Ε μπορούν να μειώσουν τα συμπτώματα.

5.     ΖΗΤΗΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ

Γίνετε μέλος μιας ομάδας αυτοβοήθειας ή στήριξης.

Σε περίπτωση που κανένα από αυτά τα μέσα δεν βοηθήσει, είναι ώρα να επισκεφθείτε τον γιατρό σας και να συζητήσετε για τις θεραπευτικές αγωγές κατά του ΠΕΣ. Ενδέχεται να χρειαστείτε αναλγητικά, ορμονικές θεραπείες, αντικαταθλιπτικά ή άλλη φαρμακευτική αγωγή.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού. Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο 1 κάθε 1 χρόνο.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για αυτό το προϊόν

Έχετε ήδη παραγγείλει το δείγμα
Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω