Βοηθήστε τον οργανισμό σας να παραμείνει υγιής

Βοηθήστε τον οργανισμό σας να παραμείνει υγιής

Σωστή διατροφή και λιγότερο άγχος: μπορούν να συμβάλουν στην καλύτερη υγεία του οργανισμού σας!


Διατροφή

Όσον αφορά τη διατροφή, μπορείτε να κάνετε πολλά για να μείνετε μακριά από ασθένειες.

Το πιο σημαντικό είναι να πίνετε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα κάτι που θα έπρεπε ούτως ή άλλως να είναι στις μόνιμες προτεραιότητές σας, ιδίως κατά τους κρύους μήνες του χρόνου. Το νερό είναι απαραίτητο για κάθε κύτταρο του οργανισμού καθώς και για την απομάκρυνση των τοξινών και των μικροβίων. Εάν δεν σας αρέσει πολύ το νερό, κάντε το πιο ελκυστικό προσθέτοντας, για παράδειγμα, φέτες λεμονιού. Μια άλλη εναλλακτική λύση είναι το ζεστό τσάι, ιδίως το τσάι μέντας.

Φυσικά, τα υπερβολικά βαριά και πλούσια γεύματα συνιστάται να αποφεύγονται. Η κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη ή λιπαρά, όπως π.χ. γλυκά, μπισκότα και τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας, αυξάνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και εξασθενεί τα λευκά αιμοσφαίρια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντιμετωπίσουν τους ιούς. Αντίθετα, εστιάστε σε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, όπως το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι, σε ψάρια πλούσια σε ωμέγα 3, όπως ο σολομός, σε λαχανικά πλούσια σε βιταμίνες, όπως πράσινα λαχανικά, γλυκοπατάτες, ντομάτες και μπρόκολο, και σε άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο, προκειμένου να παραμείνετε υγιής. Επίσης, προσθέστε άφθονο σκόρδο στο φαγητό σας, καθώς περιέχει αλλισίνη (allicin), μια ισχυρή αντιμικροβιακή ουσία που συμβάλλει στην απομάκρυνση των βακτηρίων και των ιών.

Αντιοξειδωτικά

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Ορισμένα από τα καλύτερα αντιοξειδωτικά για τη διατήρηση της υγείας είναι η βιταμίνη Α, C και Ε.

Η βιταμίνη Α είναι μια αντιοξειδωτική ουσία που καταπολεμά τις ασθένειες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Συμβάλλει στην πρόληψη και την καταπολέμηση των λοιμώξεων ρυθμίζοντας την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων από το ανοσοποιητικό σύστημα, τα οποία καταστρέφουν τα βλαβερά βακτήρια και τους ιούς. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση είναι 4.000 IU (διεθνείς μονάδες) ημερησίως για τις γυναίκες και 5.000 IU ημερησίως για τους άνδρες.

Η βιταμίνη Α συναντάται σε τροφές όπως το γάλα, το συκώτι και τα αυγά, καθώς επίσης και στα καρότα, τον αρακά, την κολοκύθα και τα πράσινα λαχανικά. Η βιταμίνη C συναντάται στις φράουλες, τα ακτινίδια, τις κόκκινες πιπεριές και τα εσπεριδοειδή. Πρέπει να λαμβάνετε 500 έως 1000 mg βιταμίνης C την ημέρα. Η βιταμίνη E συμβάλλει εξίσου στην άμυνα του οργανισμού. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση είναι 8mg για τις γυναίκες και 10mg για τους άνδρες. Η ταυτόχρονη πρόσληψη βιταμίνης C και βιταμίνης E μπορεί να ενισχύσει την αντιοξειδωτική της δράση.

Φρένο στο στρες

Το ψυχολογικό στρες μπορεί να ενισχύσει την ευαισθησία του οργανισμού στις ασθένειες. Ωστόσο, δεν αρρωσταίνουμε λόγω του στρες. Το στρες ενεργοποιεί κάποιους άλλους μηχανισμούς στον οργανισμό που μας κάνουν ευάλωτους. Οι ορμόνες του στρες αλληλεπιδρούν με το ανοσοποιητικό σύστημα με αποτέλεσμα να μειώνονται τα επίπεδα ορισμένων σημαντικών λεμφοκυττάρων. Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόνης παρεμποδίζουν τα λευκά αιμοσφαίρια που καταπολεμούν τις ασθένειες, καθώς ο οργανισμός, βρισκόμενος σε σοβαρή κατάσταση στρες, στέλνει τα ανοσοκύτταρα σε διαφορετικό σημείο αντί στο σημείο όπου μπορούν να φανούν χρήσιμα. Δοκιμάστε τάι-τσι, γιόγκα ή άλλα είδη άσκησης. Οι ασκήσεις αναπνοής βοηθούν επίσης στη μείωση του στρες.

Δοκιμάστε το εξής: Ξαπλώστε και πάρτε μια βαθιά αναπνοή που να φτάνει μέχρι το στομάχι. Βάλτε το χέρι σας πάνω στο στομάχι και νιώστε τον αέρα να εισέρχεται στην κοιλιακή χώρα, καθώς αυτή ανασηκώνεται. Μετρήστε μέχρι το έξι και εκπνεύστε αργά συνεχίζοντας το μέτρημα μέχρι το δέκα. Επαναλάβετε μέχρι να νιώσετε χαλάρωση και ηρεμία.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω