7 συμβουλές διατροφολόγων για τα σνακ

7 συμβουλές διατροφολόγων για τα σνακ

Τα σνακ που καταναλώνουμε για να «ξεγελάσουμε» την πείνα μας ανάμεσα στα κύρια γεύματα, δεν είναι πάντα υγιεινά. Πώς μπορούμε να μετατρέψουμε τα σνακ σε μία διατροφική συνήθεια που μας κάνει καλό;


Οι διατροφολόγοι ορίζουν τα σνακ ως τα «πρόχειρα γεύματα που καταναλώνουμε ανάμεσα στα κύρια γεύματα». Ορισμένα άτομα είναι εθισμένα σε αυτές τις τροφές και δεν μπορούν να επιλέξουν πάντα υγιεινά σνακ. Τα καλά νέα είναι ότι, με τον σωστό τρόπο, αυτές οι τροφές μπορούν να αποτελέσουν μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής για ολόκληρη την οικογένεια. Σημειώστε τις παρακάτω συμβουλές των διατροφολόγων για υγιεινά σνακ στο σπίτι, στο γραφείο, ακόμη κι όταν τρέχετε να προλάβετε εξωτερικές δουλειές.

• Κάντε σωστή προετοιμασία – ετοιμάστε ένα επιπλέον σνακ για δεκατιανό ή απογευματινό στη δουλειά.

• Διαλέξτε κάτι υγιεινό, όπως ελαφριά κράκερ πλούσια σε φυτικές ίνες μαζί με ταχίνι, για να καταπολεμήσετε την απογευματινή λιγούρα.

• Φροντίστε να αγοράζετε μια σακούλα φρούτα κάθε εβδομάδα για να έχετε μαζί σας στο γραφείο, αντί π.χ. ένα πακέτο μπισκότα.

• Προσοχή στην ποσότητα – χρησιμοποιήστε ένα μικρό δοχείο ή ειδικές σακούλες τροφίμων για σνακ ώστε να αποφύγετε το απερίσκεπτο τσιμπολόγημα από μια μεγάλη σακούλα, από ένα μπολ ή απευθείας από το κουτί.

• Φροντίστε να πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πάρτε μαζί σας στη δουλειά δύο μπουκάλια νερό των 750 ml και προσπαθήστε να τα καταναλώσετε προτού επιστρέψετε στο σπίτι. Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσετε ενέργεια και θα αποφύγετε το τσιμπολόγημα.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

• Μην μένετε νηστική για πολύ – καταναλώστε ένα σνακ και μην αφήνετε εντελώς άδειο το στομάχι σας. Δεν είναι εύκολο να αντισταθείτε στη σοκολάτα, τις τηγανιτές πατάτες ή τα μπισκότα όταν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας είναι χαμηλά.

• Φάτε ένα σνακ στο αυτοκίνητο καθώς επιστρέφετε από τη δουλειά. Έτσι δεν θα ανοίξετε το ψυγείο αμέσως μόλις μπείτε στο σπίτι.

Προσοχή:

• Περιορίστε την κατανάλωση σνακ με πολλές θερμίδες, λιπαρά και σάκχαρα (π.χ. σοκολάτες και πατατάκια).

• Συνδυάστε σνακ πλούσια σε υδατάνθρακες (π.χ. ψωμί ή μήλα) με πρωτεΐνη ή λιπαρά.

Δεν πρέπει να καταργήσετε εντελώς τα μικρογεύματα, όμως πρέπει να τρώτε μόνο όταν πεινάτε πραγματικά. Επίσης, δεν υπάρχει λόγος να περιορίζεστε σε ένα μόνο είδος σνακ. Συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο για να ετοιμάσετε τα σωστά σνακ για εσάς, σύμφωνα με το ιατρικό ιστορικό, το βάρος και τις γευστικές σας προτιμήσεις.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω