5 συμβουλές διαχείρισης άγχους για αληθινές μαμάδες

5 συμβουλές διαχείρισης άγχους για αληθινές μαμάδες

Το στρες της καθημερινότητας είναι πάντα παρών στη ζωή μας, γι' αυτό είναι σημαντικό να ξεκλέβετε λίγα λεπτά μέσα στη μέρα για να παίρνετε μια ανάσα!


Ο ρόλος της μητέρας είναι εξαιρετικά απαιτητικός με αποτέλεσμα να τρέχουμε για να τα προλάβουμε όλα. Προσπαθούμε να κάνουμε συγχρόνως χίλια δυο διαφορετικά πράγματα και αυτό αναμφίβολα έχει επίπτωση στην ψυχική και σωματική μας κατάσταση. Παρόλο που οι μαμάδες έχουμε απίστευτες αντοχές, δεν είναι εύκολο να βρούμε ευκαιρίες για να αποφορτιστούμε. Είναι όμως σημαντικό να φροντίζουμε που και που τον εαυτό μας, προκειμένου να μπορούμε να φροντίζουμε και τους γύρω μας. Βρείτε λοιπόν λίγο χρόνο για να διώξετε μακριά την συσσωρευμένη ένταση με αυτούς τους πέντε τρόπους!

Διαλογισμός σε χρόνο dt!

Δεν έχετε χρόνο για να πάτε σε μάθημα γιόγκα ή να παρακολουθήσετε μια ωριαία συνεδρία διαλογισμού; Κανένα πρόβλημα! Το μόνο που χρειάζεστε είναι δύο λεπτά για να κάνετε απερίσπαστη έναν σύντομο διαλογισμό. Πάρτε δέκα βαθιές ανάσες. Νιώστε τον αέρα να γεμίζει τους πνεύμονές σας, την κοιλιά σας να κινείται πάνω-κάτω και εστιάστε την αμέριστη προσοχή σας στην εμπειρία που βιώνετε. Σε κάθε εκπνοή φανταστείτε την συσσωρευμένη ένταση να φεύγει από το σώμα σας. Επικεντρωθείτε στη συγκεκριμένη στιγμή, αποκτήστε επίγνωση της αναπνοής σας και επιστρέψτε στις καθημερινές σας ασχολίες πιο χαλαρωμένη και καλύτερα προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της ημέρας.

Γρήγορη γυμναστική

Δεν χρειάζεται να τρέξετε στον μαραθώνιο για να αποκομίσετε τα οφέλη της τακτικής άθλησης. Ακόμη και λίγες σύντομες ασκήσεις, όπως ένας περίπατος γύρω από το τετράγωνο ή λίγες διατάσεις αρκούν για να βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος και να σας φτιάξουν τη διάθεση. Εκμεταλλευτείτε τις στιγμές που δεν κάνετε κάτι πολύ σημαντικό (για παράδειγμα όταν μιλάτε στο τηλέφωνο ή περιμένετε να τελειώσει ο γιος σας την προπόνηση) για να “στριμώξετε” ένα πεντάλεπτο πρόγραμμα γυμναστικής.

Ένας καλός βραδινός ύπνος

Ένας καλός βραδινός ύπνος είναι υψίστης σημασίας για την ψυχική και σωματική μας υγεία. Ο καλύτερος τρόπος για να προετοιμάσουμε το έδαφος για έναν καλό ύπνο είναι μια ρουτίνα περιποίησης που θα μας βοηθήσει να χαλαρώσουμε. Αφαιρέστε το μακιγιάζ σας και απλώστε μια αντιγηραντική κρέμα. Δοκιμάστε την κρέμα Olay Total Effects Featherweight Moisturizer SPF 15 που καταπολεμά στη στιγμή τα 7 σημάδια γήρανσης της επιδερμίδας, με 1 απλή κίνηση ενώ την αισθάνεστε ελαφριά σαν πούπουλο αφού απορροφάται γρήγορα, χαρίζοντας στην επιδερμίδα πιο νεανική και υγιή εμφάνιση. Τέλος, ένα ζεστό χαμομήλι πριν τον ύπνο είναι ό, τι πρέπει για να κοιμηθείτε σαν πουλάκι.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Διαβάστε στα παιδιά σας

Η ανάγνωση βιβλίων μαζί με τα παιδιά μας έχει εκπληκτικά οφέλη και μάλιστα όχι μόνο για τα παιδιά! Απολαύστε την πιο ήσυχη ώρα της ημέρας, κάντε αγκαλίτσες κάτω από το πάπλωμα και μετατρέψτε το διάβασμα στα παιδιά σας, σε μια αξέχαστη εμπειρία! Αφήστε τα να διαλέξουν το παραμύθι που τους αρέσει και κεντρίστε τους το ενδιαφέρον με τον τρόπο που διαβάζετε. Προσπαθήστε να μην σκέφτεστε τι θα κάνετε μετά ή τι συνέβη σήμερα στο γραφείο. Εστιάστε την προσοχή σας στα αγγελούδια σας και απολαύστε αυτή την όμορφη στιγμή. Η ευτυχία είναι στιγμές!

Κουβεντιάστε με μια φίλη 

Μια συζήτηση με μια φίλη, στο τηλέφωνο ή κατ' ιδίαν, θα διώξει το στρες στη στιγμή. Δεν χρειάζεται να διαρκέσει πολύ, το σημαντικό είναι να μοιραστείτε ορισμένες από τις ανησυχίες σας και να ακούσετε μια δεύτερη άποψη που μπορεί να σας κάνει να δείτε τα πράγματα αλλιώς. Η αίσθηση της οικειότητας θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε στη στιγμή. Συνδυάστε την κουβέντα με έναν καφέ ή ένα ποτήρι κρασί και επωφεληθείτε από την συντροφιά του φιλικού προσώπου για να ανεβείτε ψυχολογικά.

Βγείτε έξω

Ο φρέσκος αέρας, ο ήλιος (ακόμη και μια συννεφιασμένη μέρα) και η αίσθηση της επαφής με τη φύση μπορούν να μειώσουν το στρες. Κλέψτε έστω και λίγα λεπτά από το φορτωμένο σας πρόγραμμα για να βγείτε έξω και να διώξετε το άγχος της ημέρας. Ή ακόμη καλύτερα, συνδυάστε ορισμένες από τις συμβουλές μας και βγείτε έξω για έναν περίπατο, μαζί με μια φίλη!

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος που επιλέγετε ως πολυάσχολη μαμά για να καταπολεμήσετε το στρες και την ένταση της καθημερινότητας; 

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού

Δοσομετρητής απορρυπαντικού. Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο 1 κάθε 1 χρόνο.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για αυτό το προϊόν

Έχετε ήδη παραγγείλει το δείγμα