15 ιδέες για γευστικά και υγιεινά σνακ

15 ιδέες για γευστικά και υγιεινά σνακ

Συχνά το φορτωμένο σας πρόγραμμα δεν σας επιτρέπει να απολαύσετε ένα πλήρες πρωινό ή γεύμα. Έτσι, καταφεύγετε σε πατατάκια και μπισκότα για να ξεγελάσετε την πείνα σας και όλες οι προσπάθειές σας να τρέφεστε υγιεινά πάνε χαμένες... Μην απελπίζεστε όμως!


Με λίγη προετοιμασία και τις κατάλληλες διατροφικές συμβουλές, η «λιγούρα» μπορεί να γίνει μια ευκαιρία να δυναμώσετε τον οργανισμό σας και να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας.

Η κατανάλωση υγιεινών σνακ είναι βασικό στοιχείο μιας ισορροπημένης διατροφής, με την προϋπόθεση ότι κάνετε τις σωστές επιλογές.

Ιδέες για ελαφριά γεύματα:

• φρέσκα λαχανικά που δεν χρειάζονται καθάρισμα, όπως π.χ. baby καρότα, ντοματίνια και φέτες αβοκάντο.

• γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ξηρούς καρπούς ή φρούτα, ή μισό φλιτζάνι γιαούρτι πλήρες με 1 κ.γ. μέλι ή ανάλατους ηλιόσπορους

• μια φέτα άπαχου ή χαμηλού σε λιπαρά τυριού ή τυρί cottage με φρέσκα φρούτα

• ρολό άπαχου κρέατος πλούσιου σε πρωτεΐνες, όπως κοτόπουλο και γαλοπούλα, ή κονσέρβα τόνου με τυρί ή αβοκάντο

• ψητές γλυκοπατάτες πασπαλισμένες με κανέλα

• 1 σφιχτό βραστό αυγό και έξι φρυγανιές ολικής άλεσης

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

• αραβική πίτα (αντί για σάντουιτς) – απλώστε χούμους σε πίτα ολικής άλεσης, γεμίστε με ντομάτα ψιλοκομμένη, τριμμένο καρότο, μαρούλι, αβοκάντο, αγγούρι και κόκκινο λάχανο ψιλοκομμένο και τυλίξτε

• τορτίγια με τριμμένο τυρί cheddar χαμηλό σε λιπαρά και καλαμπόκι, διπλωμένη στη μέση και ψημένη στον φούρνο μικροκυμάτων για 20 δευτερόλεπτα

• ποπ-κορν ψημένο χωρίς λάδι ή βούτυρο στο οποίο έχετε προσθέσει λίγο αλάτι και λίγο ελαιόλαδο

• μια χούφτα ανάλατα αμύγδαλα

• μήλα – ψημένα και πασπαλισμένα με κανέλα ή σε φέτες αλειμμένες με μια λεπτή στρώση ανάλατο φυστικοβούτυρο

• παγωμένη μπανάνα σε ξυλάκι – ξεφλουδίστε την μπανάνα, κόψτε την στη μέση και βάλτε την σε ξυλάκι· απλώστε λίγο γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά και βάλτε το ξυλάκι στην κατάψυξη

• 1 φλιτζάνι σταφύλι – φρέσκο ή κατεψυγμένο

• μάνγκο και ανανάς –  βάλτε στην κατάψυξη ¾ φλ. μάνγκο ή ανανά κομμένο σε κυβάκια και καταναλώστε το όταν έχετε όρεξη για κάτι γλυκό

• blueberries (πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και ασβέστιο) – χτυπήστε ⅓ φλ. άπαχο γιαούρτι, ⅔ φλ. κατεψυγμένα blueberries και πάγο και φτιάξτε ένα υγιεινό φρουτένιο smoothie.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία