Περάστε όμορφα τις γιορτές χωρίς να ξεχνάτε τη γυμναστική σας

Περάστε όμορφα τις γιορτές χωρίς να ξεχνάτε τη γυμναστική σας!

Η γυμναστική μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που έχετε στο μυαλό σας καθώς χαλαρώνετε για να απολαύσετε την περίοδο των γιορτών. Ωστόσο, αξίζει τον κόπο να ακολουθήσετε ένα εύκολο πρόγραμμα.


Κατά τη διάρκεια της χρονιάς εργαστήκατε σκληρά, κουραστήκατε και αγχωθήκατε. Τώρα περιμένετε πώς και πώς αυτές τις διακοπές που τόσο σας αξίζουν. Για την ακρίβεια, δεν μπορείτε να περιμένετε! Ανυπομονείτε για εκείνες τις λίγες ημέρες ευτυχίας, που θα ξεχάσετε τη ρουτίνα, θα κλείσετε το κινητό, θα χαλαρώσετε, θα πέσετε για ύπνο αργά το βράδυ και θα διασκεδάσετε σε πάρτι μέχρι το πρωί.

Αυτή τη στιγμή, η γυμναστική φαντάζει σαν μια μεγάλη αγγαρεία. Στο κάτω-κάτω, υπάρχει πάντα το νέο έτος για να ασχοληθείτε με τη φυσική σας κατάσταση και να καταστρώσετε σχέδια για να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά. Έτσι δεν είναι;

Κι όμως, το να επιλέξετε να μην γυμναστείτε καθόλου δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Αν ανησυχείτε πως θα είστε η μόνη που αποφάσισε να γυμναστεί την περίοδο των γιορτών, πρέπει να γνωρίζετε ότι πλέον οι υγιεινές διακοπές είναι στη μόδα.

Από τη στιγμή που ένας από τους κύριους λόγους που δεν γυμνάζεστε είναι η έλλειψη χρόνου, οι διακοπές μπορεί να είναι μια μοναδική ευκαιρία για να κρατηθείτε σε φόρμα.

Προτού αποφασίσετε να «γίνετε ένα» με τον καναπέ, σκεφτείτε ότι οι ειδικοί υποστηρίζουν πως αν κανείς σταματήσει να γυμνάζεται εντελώς, η φυσική του κατάσταση ξεκινά να χειροτερεύει σε μόλις δύο εβδομάδες. Από τη στιγμή που η καλή φυσική κατάσταση χαθεί, χρειάζεται τρεις φορές περισσότερο χρόνο για να επανέλθει  – άλλος ένας καλός λόγος, λοιπόν, για να συνεχίσετε να ασκείστε!

Μερικές συμβουλές για να κρατηθείτε σε φόρμα μέσα στις γιορτές:

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

 

  • Φτιάξτε πρόγραμμα γυμναστικής προτού ξεκινήσουν οι γιορτές.
  • Αποδεχτείτε ότι ως έναν βαθμό οι διακοπές θα επηρεάσουν το πρόγραμμα γυμναστικής σας και προσαρμόστε το κατάλληλα. Αν συνήθως παρακολουθείτε ένα ομαδικό πρόγραμμα, επιλέξτε αντί γι' αυτό να πάτε μια βόλτα για περπάτημα ή να πάτε για πεζοπορία.
  • Κάποιες φορές είναι πιο εύκολο να στοχεύετε στη συχνή άσκηση μικρής διάρκειας μέσα στην ημέρα παρά να ακολουθείτε ένα χρονοβόρο, κουραστικό πρόγραμμα προπόνησης που σας εξουθενώνει.
  • Φροντίστε να υπάρχει ποικιλία και διασκεδαστικές ασκήσεις. Συνδυάστε στοιχεία από το συνηθισμένο σας πρόγραμμα γυμναστικής με ευχάριστες ασκήσεις της περιόδου των διακοπών. Ακόμη καλύτερα, οργανώστε δραστηριότητες που μπορεί να απολαύσει ολόκληρη η οικογένεια, όπως περίπατοι, πεζοπορίες στη φύση, χορός ή παιχνίδι με τα παιδιά.
  • Η σύντομη αερόβια άσκηση υψηλής έντασης, που βασίζεται στην εναλλαγή έντονης δραστηριότητας σε μεγάλη ταχύτητα με ασκήσεις χαμηλότερου ρυθμού, θα σας βοηθήσει να κάψετε πολλές θερμίδες σε λίγη ώρα. Αν το γυμναστήριο βρίσκεται μακριά από το σπίτι σας, μπορείτε να πάτε για τζόκινγκ ή να κάνετε εκτάσεις/ανατάσεις ή σκοινάκι.
  • Να είστε ευέλικτες – διαλέξτε ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε εύκολα ακόμα κι αν το αποφασίσετε την τελευταία στιγμή, όπως διατάσεις, βαθιά καθίσματα, ανυψώσεις γάμπας, κοιλιακούς και πουσάπς.
  • Προσπαθήστε να προγραμματίσετε κάποιες ασκήσεις πολύ νωρίς το πρωί, πριν ή αμέσως μετά το πρωινό. Με αυτό τον τρόπο, θα πάρετε την ικανοποίηση ότι γυμναστήκατε, ενώ ταυτόχρονα ο μεταβολισμός σας θα κάνει ένα γερό ξεκίνημα για την ημέρα. Ακόμα, είναι πολύ πιθανό να ενισχύσετε την αυτοπειθαρχία σας και να μείνετε μακριά από όλες τις λιχουδιές που, δυστυχώς, είναι γεμάτες με θερμίδες...

Πώς να κάνετε δημιουργική τη γυμναστική των διακοπών

Για να μην χάσετε την ενεργητικότητά σας κατά την περίοδο των γιορτών, είναι καλό να βρείτε διασκεδαστικούς και πρωτότυπους τρόπους για να γυμναστείτε. Μερικές συμβουλές:

 

  • Επινοήστε νέα εορταστικά έθιμα που θα περιλαμβάνουν σωματική δραστηριότητα. Αντί για ένα χριστουγεννιάτικο κοκτέιλ πάρτι, γιατί δεν διοργανώνετε μια εκδρομή για χειμερινά σπορ ή μια βόλτα στο παγοδρόμιο;
  • Αν πρόκειται να μείνετε σπίτι, μπορείτε να πείσετε την οικογένειά σας να κάνετε έναν περίπατο για να χαζέψετε τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια, τα γιορτινά στολίδια ή διάφορες εορταστικές εκδηλώσεις.
  • Σε κάποιο πάρτυ, αφήστε για λίγο τα πολλά ποτά και «ρίξτε το» στο χορό για μία ή δύο ωρίτσες. Μόλις μία ώρα χορού μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε 287 θερμίδες!
  • Για την οικογένειά σας επιλέξτε δώρα Χριστουγέννων που ενθαρρύνουν τη φυσική δραστηριότητα, όπως μπάλες, φρίσμπι ή ποδήλατα.
  • Κάντε πολλά πράγματα μαζί. Συνδυάστε την άσκηση με τις δουλειές των διακοπών, όπως το μαγείρεμα ή το πλύσιμο των πιάτων. Κάντε 10 ανυψώσεις του κάθε ποδιού προς τα πλάγια και προς τα πίσω, μισά πουσάπς στην άκρη του πάγκου ή ανυψώσεις γάμπας όσο περιμένετε το νερό να βράσει.
  • Τέλος, αν δεν θέλετε να βγείτε έξω, υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε και μέσα στο σπίτι. Δοκιμάστε DVD με ασκήσεις γυμναστικής – μπορεί να είναι ακριβώς η λύση που ψάχνατε!

  Για να δημοσιεύσετε σχόλιο παρακαλούμε συνδεθείτε

Συμβουλές αντιμετώπισης των ενοχλήσεων που αντιμετωπίζουν οι μητέρες στην περιοχή του αυχένα και της πλάτης μετά τον τοκετό
Συμβουλές αντιμετώπισης των ενοχλήσεων

Συμβουλές αντιμετώπισης των ενοχλήσεων που αντιμετωπίζουν οι μητέρες στην περιοχή του αυχένα και της πλάτης μετά τον τοκετό