Ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι όταν βρέχει

Ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι όταν βρέχει

Ακόμη κι όταν έξω ρίχνει καρεκλοπόδαρα, μπορείτε να κάνετε γυμναστική χωρίς να χρειαστεί να αφήσετε τη θαλπωρή του σπιτιού σας.


Σε όλες μας θα έχει συμβεί κάποια στιγμή – εκεί που ετοιμάσατε την τσάντα της γυμναστικής, φορέσατε τα αθλητικά σας παπούτσια κι είστε έτοιμες για το γυμναστήριο, ξαφνικά ανοίγουν οι ουρανοί. Μπορείτε να αψηφήσετε τη βροχή και το μποτιλιάρισμα και να προσπαθήσετε να φτάσετε στο γυμναστήριο, ή, πάλι, μπορείτε να το αναβάλλετε και να μείνετε στεγνές στο σπιτάκι σας. Εάν η δεύτερη επιλογή σας ακούγεται καλή, υπάρχει και καλύτερη: γιατί να μην τα κάνετε και τα δύο; Μπορείτε και να μείνετε μέσα και να μην χάσετε τη γυμναστική σας, χωρίς μάλιστα να χρειαστείτε τον σούπερ εξοπλισμό του γυμναστηρίου! Ρίξτε μια ματιά σ' αυτές τις απλές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στην άνεση του σπιτιού σας.

1. Καθίσματα και push-ups (Burpees)

Πρόκειται για την απόλυτη άσκηση για όλο το σώμα, που δεν υπάρχει περίπτωση να μην ανεβάσει τους σφυγμούς σας στα ύψη. Ξεκινήστε σε θέση για κάθισμα (squat), με τα χέρια σας μπροστά στο πάτωμα. Κλωτσήστε με τα πόδια σας προς τα πίσω, κρατώντας το πάνω μέρος του σώματος σταθερό σε θέση για κάμψεις και τα χέρια σταθερά στο πάτωμα. Εκτελέστε το push-up, αργά και ελεγχόμενα, κρατώντας τον κορμό σας σφιχτό και τους αγκώνες σας κοντά στο σώμα σας. Επιστρέψτε αμέσως τα πόδια σας στην αρχική θέση καθίσματος. Από αυτή τη θέση κάντε άλμα και επιστρέψτε πάλι στη θέση για κάθισμα.

2. Βυθίσεις τρικεφάλων (Dips)

Το μόνο που χρειάζεται για αυτή την εξαιρετική άσκηση για τους τρικέφαλους είναι μια σταθερή καρέκλα. Καθίστε στην άκρη της καρέκλας, ακουμπώντας τις παλάμες σας στις δύο πλαϊνές πλευρές της. Ξεκολλήστε τη λεκάνη από την καρέκλα και κάντε μερικά βηματάκια μπροστά. Χαμηλώστε το σώμα σας διατηρώντας την πλάτη ίσια, μέχρι οι αγκώνες σας να λυγίσουν σε γωνία 90 μοιρών. Τεντώστε τα χέρια σας για να επιστρέψετε πάλι στην αρχική θέση. Επαναλάβετε το ίδιο 10 φορές ανά σετ, κάνοντας όσα σετ θέλετε.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

3. Περπάτημα με προβολές (Walking lunges)

Οι προβολές είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική άσκηση που δεν εξασκεί μόνο τα πόδια και την περιοχή της λεκάνης αλλά βελτιώνει και την ευκαμψία και ενδυναμώνει τον κορμό. Ξεκινήστε σε όρθια θέση, κρατώντας τον κορμό σας σε ευθεία. Κάντε ένα βήμα μισού περίπου μέτρου προς τα εμπρός με το ένα πόδι, χαμηλώνοντας ταυτόχρονα τον κορμό σας. Ο κορμός θα πρέπει να παραμένει σε ευθεία και η γωνία του γονάτου να μην ξεπερνάει τα δάχτυλα των ποδιών. Χωρίς να πάτε προς τα πίσω, επαναλάβετε την προβολή με το άλλο πόδι, «περπατώντας» προς τα εμπρός.

4. Ποδήλατο

Πρόσφατη μελέτη σχετικά με τα δημοφιλέστερα όργανα και τις πιο trendy ασκήσεις για την εκγύμναση των κοιλιακών έδειξε ότι η πιο αποτελεσματική άσκηση παραμένει το παραδοσιακό «ποδήλατο». Για να ξεκινήσετε, ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα ή σε ένα στρώμα, με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τα γόνατα λυγισμένα σε γωνία 90 μοιρών. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας για να ανασηκώσετε το κεφάλι και τους ώμους.  Φέρτε το δεξί γόνατο προς τη δεξιά μασχάλη, διατηρώντας ίσιο το αριστερό σας πόδι. Περιστρέψτε τον κορμό σας για να φέρετε τον αριστερό σας αγκώνα όσο πιο κοντά γίνεται στο δεξί σας γόνατο. Συνεχίστε την ίδια κίνηση με το αριστερό γόνατο.

Πλέον, όσο βίαια κι αν γίνονται τα στοιχεία της φύσης, δεν χρειάζεται να αναβάλλετε τη γυμναστική σας. Την επόμενη φορά που θα δείτε να μαζεύονται απειλητικά σύννεφα στον ουρανό, βάλτε στην άκρη την ομπρέλα και απολαύστε ένα σπουδαίο πρόγραμμα άσκησης στην άνεση του σπιτιού σας.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω