Ας κρατήσουμε σε φόρμα το σώμα μας, και όχι μόνο…

Ας κρατήσουμε σε φόρμα το σώμα μας, και όχι μόνο…

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης δεν περιορίζονται στο σώμα. Η άσκηση ενισχύει την αυτοπεποίθηση, ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα, τονώνει το νου και καταπολεμά το άγχος και την κατάθλιψη.


Ενδυνάμωση/ψώνια/ενδυνάμωση/ψώνια.

Μια βόλτα στα μαγαζιά προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό αερόβιας (καρδιαγγειακής) και αναερόβιας άσκησης. Για την αερόβια άσκηση, δοκιμάστε ένα ζωηρό περπάτημα από το ένα κατάστημα στο άλλο. Για την αναερόβια άσκηση ενδυνάμωσης, κουβαλήστε τα ψώνια με τα χέρια αντί να τα φορτώσετε σε καροτσάκι.

Κάντε βαθιά καθίσματα για να φτάσετε τα προϊόντα που βρίσκονται στα χαμηλά ράφια, και σηκωθείτε μερικές φορές στις μύτες των ποδιών σας ενώ περιμένετε στην ουρά του ταμείου.

Αναζωογονήστε το μεταβολισμό σας.

Προσπαθείτε να γυμνάζεστε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, είτε πρόκειται για άσκηση υψηλής έντασης είτε για διαλειμματική άσκηση, δηλαδή άσκηση κατά την οποίαεναλλάσσονται διαστήματα μεγαλύτερης έντασης με διαστήματα μικρότερης έντασης που επιτρέπουν την ανάκαμψη.

Registration

Γίνε μέλος στο epithimies.gr και απόκτησε μοναδικά προνόμια!

Γίνε μέλος τώρα!

Κάντε μια βόλτα την ώρα του μεσημεριανού διαλείμματος.

Επιλέξτε τουλάχιστον τρεις διαφορετικές διαδρομές για να μην βαριέστε. Ή, ανεβοκατεβαίνετε σκαλιά. Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, ο κίνδυνος καρδιακής ανακοπής για τις γυναίκες που κάνουν καθιστική ζωή και αρχίζουν γρήγορο περπάτημα για μισή ώρα την ημέρα, τέσσερις φορές την εβδομάδα, είναι εξίσου χαμηλός με τον κίνδυνο που διατρέχουν οι γυναίκες που ασκούνται ευσυνείδητα σε ολόκληρη τη ζωή τους.

Βγείτε έξω.

Είναι σίγουρο ότι αν ασκηθείτε στην ύπαιθρο θα κάψετε περισσότερες θερμίδες, αφού το σώμα σας πρέπει να δουλεύει περισσότερο για να μένει ζεστό.

Γυμναστική εν ώρα εργασίας.

  • Καθίστε στην καρέκλα σας και σφίξτε τους γλουτούς: κάντε 10 σετ των 10 επαναλήψεων.
  • Κάντε ένα σετ πουσάπς στηρίζοντας τα χέρια σας στο γραφείο.
  • Οι εκτάσεις των ποδιών κάνουν καλό στους κοιλιακούς – καθίστε στην καρέκλα, τεντώστε τα πόδια σας και ανεβοκατεβάστε τα.
  • Χρησιμοποιείτε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ. Ανεβαίνετε τροχάδην και κατεβαίνετε με κανονικό ρυθμό. Επαναλάβετε.
  • Χρησιμοποιείτε την τουαλέτα του επάνω ορόφου.

Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία με αστερίσκο για να συνεχίσετε. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα προαιρετικά πεδία

Πρεσβευτές Swiffer

Πρεσβευτές Swiffer

"

Το Swiffer είναι πραγματικά πολύ καλό με βοηθάει στο ξεσκόνισμα ειδικά στα ψηλά σημεία (φωτιστικά / κάδρα / κουρτινόξυλα). Επίσης σχετικά με τις τρίχες της booboos όλα είναι πολύ καλύτερα . Επίσης τα ξεσκόνισμα κρατεί πολύ περισσότερο (εξοικονόμηση χρόνου και κόπου ).

"

απο Πρεσβευτή
ΚΑργυρω